Tuntuu kuin asuisin sairaalassa,kun ikkunasta näkyy aamutakkeihin pukeutuneita kalpeita yskivä haamuja. Tupakkarinki.
Kommentit (11)
Missä päin? Ei koskaan mun ikkunasta moista näkyä ole.
Jokin kaupungin vuokraluukku?
Mutta sinähän olet sitten kyllä sairaalassa. Ei tuollaista muuten ole.
Ehkäpä siksi että asut mielisairaalassa...
En ole missään muualla nähnyt aamutakkeihin pukeutuneita tupakoitsijoita...
Ap voisi vähän selittää tilannetta.
Sen siitä saa ku parvekkeilla ei saa enää polttaa. En mäkää vaatteita pue vaa aamutakissa kahvimukin kans meen tonne ulos taloyhtiön määräämälle tupakointipaikalle. Kesällä saatan pissata puskaan ku en jaksa kävellä sisälle eikä mulla oo alushousuja.
. Siinähän kyttäävät naapurin kyylät sitte naamat nurinpäin. Itse tätä halusivat. Kun ei saa parvekkeella polttaa saatana.
Vierailija kirjoitti:
Weetee taidat olla itsekkin kun asut weetee-alueella...
Typerä yleistys tuo weetee. Äitini teki pitkän uran parturi-kampaajana,hän on kunnollinen ihminen joka nyt vain sattui aloittamaan polttamisen silloin,kun tupakoijia kohtaan ei vielä ollut noitavainoa. Äitini asuu omassa asunnossa taloyhtiössä,joka vuosi sitten kielsi parvekkeilla polttamisen.
Vierailija kirjoitti:
Sen siitä saa ku parvekkeilla ei saa enää polttaa. En mäkää vaatteita pue vaa aamutakissa kahvimukin kans meen tonne ulos taloyhtiön määräämälle tupakointipaikalle. Kesällä saatan pissata puskaan ku en jaksa kävellä sisälle eikä mulla oo alushousuja.
. Siinähän kyttäävät naapurin kyylät sitte naamat nurinpäin. Itse tätä halusivat. Kun ei saa parvekkeella polttaa saatana.
Siis kuset ulos?! Pihalle, jossa lapset leikkii?! Ei tupakointi mitään mutta tuo on OKSETTAVAA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerä yleistys tuo weetee. Äitini teki pitkän uran parturi-kampaajana,hän on kunnollinen ihminen joka nyt vain sattui aloittamaan polttamisen silloin,kun tupakoijia kohtaan ei vielä ollut noitavainoa. Äitini asuu omassa asunnossa taloyhtiössä,joka vuosi sitten kielsi parvekkeilla polttamisen.
Jaa, kaikki kampaajat eivät ole weeteitä, mutta kaikki weeteet ovat kampaajia..
Järkyttävää. Mun ikkunoista näkyy oma suojaisa piha, jonne ei tupakoitsijoilla oo mitään asiaa.
Minusta ihan hyvä, että nykyään on tuollaisia tupakointipaikkoja. Minulle on yhdentekevää, miten ihmiset pukeutuvat, keksittyjä normejahan pukeutumissäännöt ovat. Saatan itsekin mennä koiraa lenkittämään aamutakissa ja tohveleissa.