Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (77653)
Tulin just saunasta. Nyt olis mukava saada kaivatun seuraa. Voitais pötkötellä sängyllä ilman vaatteita ja nautiskella. Terkkuja! 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku raja kierrättämisessäkin.
Kaipaat, mutta haluat olla ilkeä?
Tämä ei koskenut ihmissuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku raja kierrättämisessäkin.
Kaipaat, mutta haluat olla ilkeä?
Tämä ei koskenut ihmissuhteita.
Väärä keskustelu? Tämä on kaipausketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tunteita on vaan toisella niin asetelma on aika vaivaannuttava
Miksi kirjoitat kaipaus langassa?
Mitä se sulle kuuluu?
Sivusta
Avasit mussa jotain, katosit ja en tiedä palaatko. Jos tietäisit miten monta kertaa mut on hylätty, tulisit edes sanomaan kunnon hyvästit.
Tiedostan realiteetit. No ehkä mä löydän vielä jonkun joka katsoo mua kuin mä oisin maailman ainoo
Oon toiminut nyt hiljattain väärin, mut en tajuu, miksi se ei sano mulle suoria sanoja.
Mikset sano jotain terävää ja osuvaa suoraan mulle kun mä toimin väärin?
Olin ihan hiton vastuuton niiden yöviestejen kanssa.
Uppoan sinuun kuin voi kuumaan veitseen
Sen sijaan tänne tulee vaan kaikkee outoo pskaa.
Ehkä hän tykkäsi niistä viesteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pidän sinua jääräpäisenä miehenä, joka ei suostu kuuntelemaan tai ainakaan ottamaan todesta, mitä toinen koettaa sanoa."
Kirjoitin tämän illalla sulle. Mitä mieltä itse olet asiasta?
Uskon kyllä, mutta pelko siitä että olen väärässä, on hirveä.
Sitten pelko on isompi tunne kuin halu edistää asioita. Mennään sillä. Hyväksy asia ja lopeta haikailu.
Tätä kuraa saa lukea vain kaipausketjuissa. Fakta on, että asiat selviää IRL sanoja kasvotusten sanoen tai sanoja toinen toisille kirjoittaen, ei arvaillen, vaikka halu olisi kuinka iso. Ja ei, en lopeta haikailua. En lopeta tunteitani.
Mene sitten sanomaan äläkä täällä vello. Jos tietää, miten pitää toimia, sitten menee ja toimii.
Ja vastuu pois itseltä. 👍
Väärin. Se, jolle aloitus oli, tietää kyllä, että en voi lähestyä ja juuri siksi ihmettelenkin periaatteellisuutta, joka estää asioiden edistämisen. Tarkoittaa vain, että ei halua. Yritän nyt päästä irti tästä.
Vierailija kirjoitti:
Avasit mussa jotain, katosit ja en tiedä palaatko. Jos tietäisit miten monta kertaa mut on hylätty, tulisit edes sanomaan kunnon hyvästit.
Miksi et kutsu?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän tykkäsi niistä viesteistä.
Ehkä häneltä meni tärkeät yöunet muuten stressaavassa tai kiireisessä elämäntilanteessa. - huolestunut
Vierailija kirjoitti:
Mikset sano jotain terävää ja osuvaa suoraan mulle kun mä toimin väärin?
Jos ymmärrät itse toimineeksi väärin, tiedät sen sanomattakin. Jos et ymmärrä, et ymmärrä vaikka siitä sanottaisiin. Molemmissa tapauksissa sanominen on turhaa, negatiivista, ilmapiiriä heikentävää pseudoviestintää.
Jeps. Lämpöisiä tunteita heräsi, kyllä. Mitä sitä kieltämään. Palstalla kertoen ne tuskin saavuttaa oikeaa kohdetta eli muihin askareisiin siis.
Mukavaa päivää!