Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (33878)
Pitäisiköhän mun mennä uudestaan autismitesteihin...
Terveiset ja halaus ihastuttavalle naapuritalon naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset sano jotain terävää ja osuvaa suoraan mulle kun mä toimin väärin?
Jos ymmärrät itse toimineeksi väärin, tiedät sen sanomattakin. Jos et ymmärrä, et ymmärrä vaikka siitä sanottaisiin. Molemmissa tapauksissa sanominen on turhaa, negatiivista, ilmapiiriä heikentävää pseudoviestintää.
Kyllä se vaan auttaisi. Kun ei tiedä niin ei tiedä.
Hän olisi voinut sanomalla suoraan, estää minua vahingossa jatkamasta toimintaa.
20% suomalaisista on autisteja
Tunniste: keskiviikkona totesit jonkin puheissani olevan totta.
Vierailija kirjoitti:
Tiedostan realiteetit. No ehkä mä löydän vielä jonkun joka katsoo mua kuin mä oisin maailman ainoo
Blaablaablaa 🤦
Vierailija kirjoitti:
Palataan asiaan syksyllä.
En ole syksyllä paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän tykkäsi niistä viesteistä.
Ehkä häneltä meni tärkeät yöunet muuten stressaavassa tai kiireisessä elämäntilanteessa. - huolestunut
Ehkä se oli sen arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Palataan asiaan syksyllä.
Aikaikkuna on jo kiinni syksyyn mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avasit mussa jotain, katosit ja en tiedä palaatko. Jos tietäisit miten monta kertaa mut on hylätty, tulisit edes sanomaan kunnon hyvästit.
Miksi et kutsu?
Minne?
Ne oli siis anoviestejä, ei irl, mutta kyllä mut voi tunnistaakin tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Oon toiminut nyt hiljattain väärin, mut en tajuu, miksi se ei sano mulle suoria sanoja.
Irl vai ketjussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon toiminut nyt hiljattain väärin, mut en tajuu, miksi se ei sano mulle suoria sanoja.
Irl vai ketjussa?
Nyt te nauratte mut pihalle täältä, mut yhdessä ketjussa.
Rakas, oot mielessä. Ihan joka hetki! 🧡
Vierailija kirjoitti:
Tipu on ainoa
Tipu voisi itsekin haluta tietää tämän? Vai tietääkö jo?
En uskalla edes haaveilla yhdestä yöstä. Haaveilen siitä että saisin halata kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä häneltä meni tärkeät yöunet muuten stressaavassa tai kiireisessä elämäntilanteessa. - huolestunut
Kyllä se olit sinä joka ne vei, mut ei se haittaa. Väsymys vahvistaa tunteitaa, niin ainakin tunstee elävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi tietää, jos ei itse kerro.
Jos ymmärrät itse toimineeksi väärin, tiedät sen sanomattakin. Jos et ymmärrä, et ymmärrä vaikka siitä sanottaisiin. Molemmissa tapauksissa sanominen on turhaa, negatiivista, ilmapiiriä heikentävää pseudoviestintää.