Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (33878)
Vierailija kirjoitti:
Tunniste: keskiviikkona totesit jonkin puheissani olevan totta.
Juu, loput valheita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palataan asiaan syksyllä.
Aikaikkuna on jo kiinni syksyyn mennessä.
Jos ei haluja kesällä, tuskin on syksyllä.
Haluttoman kanssa on vaikea saada todellisuutta aikaan.
Aikaikkunat eivät välttämättä riipu haluista. Työpaikoista, muutoista, päätöksistä jotka on joskus pakko tehdä. -Sivusta
Olen ainakin sabotoinut jotain tuntemattomia.
Vierailija kirjoitti:
En uskalla edes haaveilla yhdestä yöstä. Haaveilen siitä että saisin halata kunnolla.
Halaus kaivatulta olisi ihanaa. Painautuisin rintaa vasten tiukasti. Olisin kun jesari hiuksissa tai takiainen. Kaivattu M: lle naiselta.
Luulo ja oletus eivät yllä samalle tasolle kuin tieto.
Vierailija kirjoitti:
Jeps. Lämpöisiä tunteita heräsi, kyllä. Mitä sitä kieltämään. Palstalla kertoen ne tuskin saavuttaa oikeaa kohdetta eli muihin askareisiin siis.
Mukavaa päivää!
Sulla heräsi, mutta hänellä ei?
Poistuneeseen eiliseen ikävään tekouutiseen. Anna olla viimeinen kerta, kun kokeilet tuolla tavalla, olet hän tai et. Tämä 💚💙. Jos olit läheinen kalastelija, niin sitten muuten vain hyvää päivänjatkoa, ystävällisesti. Samalta kirjaimelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän tykkäsi niistä viesteistä.
Ehkä häneltä meni tärkeät yöunet muuten stressaavassa tai kiireisessä elämäntilanteessa. - huolestunut
Ei voi tietää, jos ei itse kerro.
Ei sitä voi tietää mitä toinen ajattelee ei, mutta täytyy lähteä siitä, että ihmisillä jonkinlainen tietoisuuden taso (vaikka saattavat piilottaa aidot ja etenkin ikävät tunteensa) mutta että kukin puhuu ja toimii niin kuin näkee tilanteessa parhaaksi, ja kohtaa muita niin kuin näkevät palvelevan omaa tilannetta tai kokonaisuutta jollain tapaa. (Sivu)
Mulla ei ole sulle aikaikkunaa. Voisin sellaisen asettaa, mut jostain vyöryisit taas mieleen, niin kuin aina ennenkin ja pyörtäisin puheeni. Siksi ei kannata mitään sellaisia edes asettaa.
Vierailija kirjoitti:
Hmm, täällä on ollut nyt useampana päivänä viestejä, vähän kuin minun kirjoittamiani, mutta eivät ole.
Sama homma.
Vierailija kirjoitti:
Pretty little baby 🌧
unohtu tää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palataan asiaan syksyllä.
Aikaikkuna on jo kiinni syksyyn mennessä.
Aikaikkunat eivät välttämättä riipu haluista. Työpaikoista, muutoista, päätöksistä jotka on joskus pakko tehdä. -Sivusta
Mulla on aikaikkuna itselleni. Syksyllä muutan. Asuinalue on jo katsottuna ja oon myös pohtinut mitä huonekaluja tarviin ja mitä muuta pitää hankkia. Aika raskasta ajatella koko asiaa, vaikka päätös on oikea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm, täällä on ollut nyt useampana päivänä viestejä, vähän kuin minun kirjoittamiani, mutta eivät ole.
Sama homma.
Myös minua matkii täällä joku. Aika ärsyttävää! Ei tee mieli kirjoittaa mitään tämän takia.
Vierailija kirjoitti:
”Kyyhkyni, kallion kätkemä, vuoren seinässä lymyävä, anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä sinun äänesi on suloinen, ihanat on sinun kasvosi. ”
Laulujen laulu
💕🤍💕
Oi, jos oisit kultaseni soker'palanen
Pitäisin sun piilossa vain salaa suudellen
Mutta voi, voi surkeutta, voi, voi tätä pulaa
Suudelmista suloisista saattaisit sä sulaa!
Oi, jos oisit kultaseni helmi syvän veen
Hellästi sun sijoittaisin kultasormukseen
Sormessani hurmaavinta hehkuasi loisit
Yksinäiseen sydämeeni onnentunteen toisit
Vierailija kirjoitti:
En uskalla edes haaveilla yhdestä yöstä. Haaveilen siitä että saisin halata kunnolla.
Haaveet kannattaa elää todeksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole sulle aikaikkunaa. Voisin sellaisen asettaa, mut jostain vyöryisit taas mieleen, niin kuin aina ennenkin ja pyörtäisin puheeni. Siksi ei kannata mitään sellaisia edes asettaa.
Aikaikkunaa en ainakaan itse aseta ihmissuhteissa koskaan. Tekemisille ehkä