Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (33878)
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää, kun tuosta yhdestä viestistä puuttui tunniste.
Mistä viestistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tunteita on vaan toisella niin asetelma on aika vaivaannuttava
Oletko aatellut, ehkä se vaivaannuttavuus on sen tunteettoman ongelma. Tunteiden kanssa taisteleva osaa alistua kohtaloonsa.
Tietenkin se on noinpäin, silti voi olla inhimillistä ymmärrystä toiselle, kun ei ole kivaa senkään kengissä olla. Korostettu välttäminen ei kerro tätä viestiä. (Sivu taas)
Juuri näin, sitä empatiakyvyksi myös kutsutaan
Vierailija kirjoitti:
Miksi kirjoitat kaipaus langassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pidän sinua jääräpäisenä miehenä, joka ei suostu kuuntelemaan tai ainakaan ottamaan todesta, mitä toinen koettaa sanoa."
Kirjoitin tämän illalla sulle. Mitä mieltä itse olet asiasta?
Kasvotusten koettanut?
En. Koska olen sekaisin kuin seinäkello, kirjoittelen anonyymisti ketjuun, jossa käy säännöllisesti muutama kymmenen ihmistä ja olen vakuuttunut, että yksi heistä on hän ja että hän on ilmiömäinen tunnistaja. Saamistani anonyymeistä vastauksista etsin mahdollisimman negatiivisen tulkinnan, jonka turvin sitten ulisen palstalla ja kirjoittelen syyllistäviä viestejä. Omin ja kommentoin toisten viestejä mieleni mukaan, ja kaltaisilleni tyypillisesti en hahmota minkäänlaisia sääntöjä itseäni koskeviksi ja sen vuoksi olen kuin persuuksiin ammuttu karhu, kun minulle tehdään samoin.
Tilanteen ollessa tämä, kysytkö tosissaan, että olenko tosielämän kontaktissa hänen kanssaan ja oletat, että minun kanssani voisi keskustella järkevästi? Ei, ei tämä niin toimi.
Ira, oli ihana hyväillä sun sisäreittä silloin. Voitas antautua toisillemme joskus. Esim hotelli tai mun luona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea keskittyä salilla silloin kun oot siellä samaan aikaan.
Huomasin tämän. Sun kiemurtelut siinä. Siitä on jo tosin aikaa. Ihastuttavaa lähinnä😘
Ja tämä oli molemminpuolista. Oli työlästä keskittyä itse asiaan. Hyvin jäi muistiin siitä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa sitäkin kuinka paljon ongelmia ja väärintulkintoja syntyy ihmisten välille ihan jo kaksin keskustelussa tekstillä.
Palstan perusteella tänne on kokoontuneet he, jotka hakemalla hakevat negatiivista tulkintaa. Ehkä ymmärtämättään, mutta se ei lopputulosta muuta. Harmi, että eivät tätä kykene millään ymmärtämään, koska paitsi heidän itsensä kannalta, myös mahdollisesti ympärillään oleville ihmisille vetävät pilviä auringon eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pidän sinua jääräpäisenä miehenä, joka ei suostu kuuntelemaan tai ainakaan ottamaan todesta, mitä toinen koettaa sanoa."
Kasvotusten koettanut?
En. Koska olen sekaisin kuin seinäkello, kirjoittelen anonyymisti ketjuun, jossa käy säännöllisesti muutama kymmenen ihmistä ja olen vakuuttunut, että yksi heistä on hän ja että hän on ilmiömäinen tunnistaja. Saamistani anonyymeistä vastauksista etsin mahdollisimman negatiivisen tulkinnan, jonka turvin sitten ulisen palstalla ja kirjoittelen syyllistäviä viestejä. Omin ja kommentoin toisten viestejä mieleni mukaan, ja kaltaisilleni tyypillisesti en hahmota minkäänlaisia sääntöjä itseäni koskeviksi ja sen vuoksi olen kuin persuuksiin ammuttu karhu, kun minulle tehdään samoin.
Tilanteen ollessa tämä, kysytkö tosissaan, että olenko tosielämän kontaktissa hänen kanssaan ja oletat, että minun kanssani voisi keskustella järkevästi? Ei, ei tämä niin toimi.
Priceless. Winner of the week goes to🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kirjoitat kaipaus langassa?
Jospa vaikka olen se jolla niitä on
Vierailija kirjoitti:
Ira, oli ihana hyväillä sun sisäreittä silloin. Voitas antautua toisillemme joskus. Esim hotelli tai mun luona.
Siinä on kanssa tunniste, jota ei varmaan kukaan omi. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Kaikki viittasi siihen että vielä näkisimme. Mitä tapahtui?
Realismi iski ilmat pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa sitäkin kuinka paljon ongelmia ja väärintulkintoja syntyy ihmisten välille ihan jo kaksin keskustelussa tekstillä.
Oikein kanssa ei tule väärintulkintoja. -sivusilmä
Tänään kun "ne alkaa", ajattelen sinua varmaan koko päivän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvotusten koettanut?
Vahvistusharha on ilmiö, johon uppoat kuin kuuma veitsi voihin. Näet vain sen, minkä haluat. Ja ei, en kaipaa sinua, joten keskity omaan elämääsi, äläkä vastaa minulle. Et ole mikään ketjun ylipäällikkö, joka tulee aina kertomaan, mikä on mitäkin. Tule sanomaan asiasi minulle kasvotusten äläkä ulise täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvotusten koettanut?
Sanoilla on tarkoitteensa. Jos sen oppisi ymmärtämään, kommunikaatio voisi onnistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon kyllä, mutta pelko siitä että olen väärässä, on hirveä.
Sitten pelko on isompi tunne kuin halu edistää asioita. Mennään sillä. Hyväksy asia ja lopeta haikailu.
Vierailija kirjoitti:
Tänään kun "ne alkaa", ajattelen sinua varmaan koko päivän!
Menkat?
Tuskin tätä luet, mutta hyvää viikonloppua, tuttu heebo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Realismi iski ilmat pihalle.
Realismia on se, ettemme ehkä tule koskaan saamaan tälläista mistään muualta.