Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (40173)

Vierailija
31721/40173 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et. Se oli vitsi.

Ei ollut

Vierailija
31722/40173 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ohi, usko! Miehelle. 

Okei

T. Usko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31723/40173 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan intohimoista ja arvostavaa miestä, vaikka mieleni onkin varsin tyyni. 

Vierailija
31724/40173 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

;) 

Vierailija
31725/40173 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

;) 

Ei auta

Vierailija
31726/40173 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken

Vierailija
31727/40173 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

;) 

Ei auta

;*

Vierailija
31728/40173 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko oikeasti jutella rauhassa?

En koska puhut päälle, väittelet kantaasi puheeni päälle, keskeytät puhumiseni, vaikka itse odotan että olet puhunut loppuu asiasi. Keskeytän puheeni joka kerta kun puhut päälle, ja aloitan uudestaan sanomalla kohteliaasti että saanko puhua loppuun, et silti tajua tuotakaan kysymystä, et anna puhua. Ja jos annat väännät ja käännät asiaa kunnes luovutan, ymmärtäessäni että haluat vaan änkätä omaa puhettas, jankata ja inttää, niinkuin se olisi keskustelua. Jankkaat kunnes hiljennyn ja taas luulet että omaksuin ajatuksesi ja olen samaa mieltä asiasta. No harhaluulo. En ole niin tyhmä että yrittäisin keskustella enää kanssasi monen yrityksen jälkeen. Olet joustamaton, jäärä, etkä osaa olla koskaan edes hiljaa. Ja aina sinun PITÄÄ OLLA oikeassa. Minulle ei ole väliä kuka on oikeassa ja kuka väärässä. Voin olla hiljaa vaikka toinen olisi väärässä. Osaan tulla vastaan ja joustaa asioissa, ja ottaa toisen mielipiteen ja tarpeet huomioon. pidä tunkkis.

Vierailija
31729/40173 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koska puhut päälle, väittelet kantaasi puheeni päälle, keskeytät puhumiseni, vaikka itse odotan että olet puhunut loppuu asiasi. Keskeytän puheeni joka kerta kun puhut päälle, ja aloitan uudestaan sanomalla kohteliaasti että saanko puhua loppuun, et silti tajua tuotakaan kysymystä, et anna puhua. Ja jos annat väännät ja käännät asiaa kunnes luovutan, ymmärtäessäni että haluat vaan änkätä omaa puhettas, jankata ja inttää, niinkuin se olisi keskustelua. Jankkaat kunnes hiljennyn ja taas luulet että omaksuin ajatuksesi ja olen samaa mieltä asiasta. No harhaluulo. En ole niin tyhmä että yrittäisin keskustella enää kanssasi monen yrityksen jälkeen. Olet joustamaton, jäärä, etkä osaa olla koskaan edes hiljaa. Ja aina sinun PITÄÄ OLLA oikeassa. Minulle ei ole väliä kuka on oikeassa ja kuka väärässä. Voin olla hiljaa vaikka toinen olisi väärässä. Osaan tulla vastaan ja joustaa asioissa, ja ottaa toisen mielipiteen ja tarpeet huomioon. pidä tunkkis.

Ja silti kaipaat?

Vierailija
31730/40173 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan, soita! 

Vierailija
31731/40173 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieroisin sun kaikki kahdeksan jalkaa.

Vierailija
31732/40173 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

😜😍 en sano mitään

Vierailija
31733/40173 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja silti kaipaat?

En kaipaa, seurustelen tämmöisen tyypin kanssa. Mut käyn täällä ihan muusta syystä. Tätä tyyppiä en kaipaa. Ja lemppuja oon antamassa tälle. Hiivutan ensin vähän etäämmäs.

Vierailija
31734/40173 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen. Mitä mä just sanoin?

Vierailija
31735/40173 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eräälle Eelle oli tämä aapeeltä. Ihan vinkkinä vaan että noilla viesteilläsi paljastat itsestäsi todella paljon asioita. Totuuden."

Tiedän. Kommentoin välillä vähän liian hätiköidysti ja spontaanisti.

En ole kiinnittänyt huomiota kommentteihisi millään erityisellä tapaa, joten varmaan aika normaaleja ovat olleet. Eelle oli tuo. Paljastaa itsestään tosi paljon noilla tarinoillaan. 

Se on trollihahmo ei oikea ihminen . Voitko kertoa mitä Puttiboishahmot paljastavat ja kenestä?

Vierailija
31736/40173 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin vaan kysymykseen kun oli niin ajankohtainen aihe

Vierailija
31737/40173 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dimaa kun vielä sais 😜😍 panisin

Vierailija
31738/40173 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lörttihörö 

Kelpaa vielä

Vanhanakin miehille 🥳

Menen nyt

Pillun

Pesulle

X y z

Vierailija
31739/40173 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nössykkä.

Vierailija
31740/40173 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mun piti sanoa. En muista.

Mullakin on tollanen olo joskus jälkeenpäin, vaiks se onkin oikeastaan pelkuruutta. Liittyy rakkauteen ja häneen. ihan sivusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi