Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (40173)
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ohi, usko! Miehelle.
Okei
T. Usko
Kaipaan intohimoista ja arvostavaa miestä, vaikka mieleni onkin varsin tyyni.
Vierailija kirjoitti:
;)
Ei auta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
;)
Ei auta
;*
Vierailija kirjoitti:
Haluatko oikeasti jutella rauhassa?
En koska puhut päälle, väittelet kantaasi puheeni päälle, keskeytät puhumiseni, vaikka itse odotan että olet puhunut loppuu asiasi. Keskeytän puheeni joka kerta kun puhut päälle, ja aloitan uudestaan sanomalla kohteliaasti että saanko puhua loppuun, et silti tajua tuotakaan kysymystä, et anna puhua. Ja jos annat väännät ja käännät asiaa kunnes luovutan, ymmärtäessäni että haluat vaan änkätä omaa puhettas, jankata ja inttää, niinkuin se olisi keskustelua. Jankkaat kunnes hiljennyn ja taas luulet että omaksuin ajatuksesi ja olen samaa mieltä asiasta. No harhaluulo. En ole niin tyhmä että yrittäisin keskustella enää kanssasi monen yrityksen jälkeen. Olet joustamaton, jäärä, etkä osaa olla koskaan edes hiljaa. Ja aina sinun PITÄÄ OLLA oikeassa. Minulle ei ole väliä kuka on oikeassa ja kuka väärässä. Voin olla hiljaa vaikka toinen olisi väärässä. Osaan tulla vastaan ja joustaa asioissa, ja ottaa toisen mielipiteen ja tarpeet huomioon. pidä tunkkis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koska puhut päälle, väittelet kantaasi puheeni päälle, keskeytät puhumiseni, vaikka itse odotan että olet puhunut loppuu asiasi. Keskeytän puheeni joka kerta kun puhut päälle, ja aloitan uudestaan sanomalla kohteliaasti että saanko puhua loppuun, et silti tajua tuotakaan kysymystä, et anna puhua. Ja jos annat väännät ja käännät asiaa kunnes luovutan, ymmärtäessäni että haluat vaan änkätä omaa puhettas, jankata ja inttää, niinkuin se olisi keskustelua. Jankkaat kunnes hiljennyn ja taas luulet että omaksuin ajatuksesi ja olen samaa mieltä asiasta. No harhaluulo. En ole niin tyhmä että yrittäisin keskustella enää kanssasi monen yrityksen jälkeen. Olet joustamaton, jäärä, etkä osaa olla koskaan edes hiljaa. Ja aina sinun PITÄÄ OLLA oikeassa. Minulle ei ole väliä kuka on oikeassa ja kuka väärässä. Voin olla hiljaa vaikka toinen olisi väärässä. Osaan tulla vastaan ja joustaa asioissa, ja ottaa toisen mielipiteen ja tarpeet huomioon. pidä tunkkis.
Ja silti kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Haluan, soita!
Hieroisin sun kaikki kahdeksan jalkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti kaipaat?
En kaipaa, seurustelen tämmöisen tyypin kanssa. Mut käyn täällä ihan muusta syystä. Tätä tyyppiä en kaipaa. Ja lemppuja oon antamassa tälle. Hiivutan ensin vähän etäämmäs.
Hetkinen. Mitä mä just sanoin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eräälle Eelle oli tämä aapeeltä. Ihan vinkkinä vaan että noilla viesteilläsi paljastat itsestäsi todella paljon asioita. Totuuden."
Tiedän. Kommentoin välillä vähän liian hätiköidysti ja spontaanisti.
En ole kiinnittänyt huomiota kommentteihisi millään erityisellä tapaa, joten varmaan aika normaaleja ovat olleet. Eelle oli tuo. Paljastaa itsestään tosi paljon noilla tarinoillaan.
Se on trollihahmo ei oikea ihminen . Voitko kertoa mitä Puttiboishahmot paljastavat ja kenestä?
Vastasin vaan kysymykseen kun oli niin ajankohtainen aihe
Dimaa kun vielä sais 😜😍 panisin
Mun lörttihörö
Kelpaa vielä
Vanhanakin miehille 🥳
Menen nyt
Pillun
Pesulle
X y z
Vierailija kirjoitti:
Mitä mun piti sanoa. En muista.
Mullakin on tollanen olo joskus jälkeenpäin, vaiks se onkin oikeastaan pelkuruutta. Liittyy rakkauteen ja häneen. ihan sivusta
Ei ollut