Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (40124)

Vierailija
31741/40124 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tässä tietää mikä on edes totta

Älä usko mitään, mitä täällä kirjoitetaan. Lueskele vaan huviksesi ja ajankuluksi. 

Vierailija
31742/40124 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😜😍 en sano mitään

Trollin typerä trollaus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31743/40124 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ohi, usko! Miehelle. 

Ei ole, tämä on jonkin uuden alku. 😍 A miehelle tämä. 😍

Vierailija
31744/40124 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä 🤍

Vierailija
31745/40124 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kunpa olisi toiminto, jolla voisi tietyn kirjoittajan kommentit saada näkymättömäksi. Tuollaista jonninjoutavaa sontaa mitä yksi suoltaa ketjun tukkoon. 

Vierailija
31746/40124 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Premium prinsessalle pusuja mieheltä. 

Vierailija
31747/40124 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkillä luult. 

Vierailija
31748/40124 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😜😍 en sano mitään

Trollin typerä trollaus. 

Taidat olla vähän ihastunut tohon trolliin? Aina reagoit sen viesteihin heti ;) 

Vierailija
31749/40124 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaahas, uiminen tekis hyvää. 

Vierailija
31750/40124 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko oikeasti jutella rauhassa?

En koska puhut päälle, väittelet kantaasi puheeni päälle, keskeytät puhumiseni, vaikka itse odotan että olet puhunut loppuu asiasi. Keskeytän puheeni joka kerta kun puhut päälle, ja aloitan uudestaan sanomalla kohteliaasti että saanko puhua loppuun, et silti tajua tuotakaan kysymystä, et anna puhua. Ja jos annat väännät ja käännät asiaa kunnes luovutan, ymmärtäessäni että haluat vaan änkätä omaa puhettas, jankata ja inttää, niinkuin se olisi keskustelua. Jankkaat kunnes hiljennyn ja taas luulet että omaksuin ajatuksesi ja olen samaa mieltä asiasta. No harhaluulo. En ole niin tyhmä että yrittäisin keskustella enää kanssasi monen yrityksen jälkeen. Olet joustamaton, jäärä, etkä osaa olla koskaan edes hiljaa. Ja aina sinun PITÄÄ OLLA oikeassa. Minulle ei ole väliä kuka on oikeassa ja kuka väärässä. Voin olla hiljaa vaikka toinen olisi väärässä. Osaan tulla vastaan ja joustaa asioissa, ja ottaa toisen mielipiteen ja tarpeet huomioon. pidä tunkkis.

Tunnen samanlaisia ihmisiä, niin miehiä kuin naisia. Se on kyllä rasittavaa. Yleensä tuollaiset pitävät itseään muita fiksumpina vaikka oikeasti eivät ole millään alalla kuin harrastelijoita. Päsmäröintitaipumuksensa takia jäävät yksin. Tosin se on vain yksi syy.

Kiitos kun vastasit. Kuvauksesi meni aika nappiin. Olin alkuun ihan ulalla, että olenko minä sekaisin vai mitä tässä tapahtuu. Tätä alkoi tulemaan ihan puskista yllättäin tiheään tahtiin. Minun pitäisi nykyään olla, tehdä, ja jopa ajatella asioista kuten hän, tai hän alkaa pätemään ja inttää. Nounou. Ei kiitos. Todella raskasta tuollainen.

LUE OTSIKKO!!!

🤣🤣🤣

Vierailija
31751/40124 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istun uimarannalla, aika kova tuuli ja aallot mut hyvin vois uida

Vierailija
31752/40124 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan päällepuhuja päsmäröinti pätijä inttäjä jankkaaja miestä sellaisena kuin hän oli alussa 😁 onko nyt otsikon alla

Vierailija
31753/40124 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liity aiheeseen mutta näin just dalmiksen pennun ja oli niin söpö et oisin voinu ryöstää ja juosta karkuun.

Vierailija
31754/40124 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne Hopeakettu on kadonnut 😮

Vierailija
31755/40124 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Istun uimarannalla, aika kova tuuli ja aallot mut hyvin vois uida

Mä voisin olla sun elämäs kellukkeet.

Mies💚

Vierailija
31756/40124 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kunpa olisi toiminto, jolla voisi tietyn kirjoittajan kommentit saada näkymättömäksi. Tuollaista jonninjoutavaa sontaa mitä yksi suoltaa ketjun tukkoon. 

Vähän samaan tapaan kuin laitoit estot irl?

Vierailija
31757/40124 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

500 sivua taaksepäin. 🤎💙

Vierailija
31758/40124 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko oikeasti jutella rauhassa?

En koska puhut päälle, väittelet kantaasi puheeni päälle, keskeytät puhumiseni, vaikka itse odotan että olet puhunut loppuu asiasi. Keskeytän puheeni joka kerta kun puhut päälle, ja aloitan uudestaan sanomalla kohteliaasti että saanko puhua loppuun, et silti tajua tuotakaan kysymystä, et anna puhua. Ja jos annat väännät ja käännät asiaa kunnes luovutan, ymmärtäessäni että haluat vaan änkätä omaa puhettas, jankata ja inttää, niinkuin se olisi keskustelua. Jankkaat kunnes hiljennyn ja taas luulet että omaksuin ajatuksesi ja olen samaa mieltä asiasta. No harhaluulo. En ole niin tyhmä että yrittäisin keskustella enää kanssasi monen yrityksen jälkeen. Olet joustamaton, jäärä, etkä osaa olla koskaan edes hiljaa. Ja aina sinun PITÄÄ OLLA oikeassa. Minulle ei ole väliä kuka on oikeassa ja kuka väärässä. Voin olla hiljaa vaikka toinen olisi väärässä. Osaan tulla vastaan ja joustaa asioissa, ja ottaa toisen mielipiteen ja tarpeet huomioon. pidä tunkkis.

Tunnen samanlaisia ihmisiä, niin miehiä kuin naisia. Se on kyllä rasittavaa. Yleensä tuollaiset pitävät itseään muita fiksumpina vaikka oikeasti eivät ole millään alalla kuin harrastelijoita. Päsmäröintitaipumuksensa takia jäävät yksin. Tosin se on vain yksi syy.

Kiitos kun vastasit. Kuvauksesi meni aika nappiin. Olin alkuun ihan ulalla, että olenko minä sekaisin vai mitä tässä tapahtuu. Tätä alkoi tulemaan ihan puskista yllättäin tiheään tahtiin. Minun pitäisi nykyään olla, tehdä, ja jopa ajatella asioista kuten hän, tai hän alkaa pätemään ja inttää. Nounou. Ei kiitos. Todella raskasta tuollainen.

LUE OTSIKKO!!!

Ei osallisuutta junnujen chattiin.

t. Tutankhamon.

Vierailija
31759/40124 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkut sentimentaaliselle naiselle.

Vierailija
31760/40124 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks tää on anonyymiä keskustelua eikä sosiaalisten kontaktien Kaa tarvi tollee väitellä tai todistella itseään in real.

Väitellä x!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä