Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (40173)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei löydy naista näin haudan vakavalle miehelle.
Täällä olis sulle hautaakin vakavampi nainen
V*ttu mä käyn kaivamassa mun tulevan eukkoni vaikka malmilta mullista. Osaa ainakin olla hiljaa.
Vähän mustaahuumoria suomalaiseen arkeen pojat. Parempaa kuin suonensisäinen heroiini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen taipumus kääntää keskustelu omiin saavutuksiinsa tai itseensä liittyy yleensä itsetunnon ylläpitämiseen, sosiaaliseen tarpeeseen tulla huomatuksi tai puutteellisiin vuorovaikutustaitoihin. Se voi kertoa epävarmuuden peittelystä tai opitusta tavasta hakea hyväksyntää.
Syitä tähän kommunikointityyliin ovat: Hyväksynnän ja huomion haku: Jatkuvalla kehumisella ihminen yrittää varmistaa paikkansa ryhmässä ja nostaa omaa arvoaan muiden silmissä.
Epävarmuus ja suojautuminen: Pinnallinen itsekehu toimii usein kilpenä. Ihminen saattaa peitellä huonoa itsetuntoaan tai pelkoa siitä, ettei hän ole riittävän hyvä.
Empatian tai kuuntelutaidon puute: Kaikki eivät hahmota, miten keskustelu toimii vuorovaikutuksena. He keskittyvät vain omiin kokemuksiinsa ilman pahaa tarkoitusta.
Narsistiset piirteet: Äärimmillään jatkuva itsekeskeisyys ja oman erinomaisuuden korostaminen voivat kertoa narsistisesta persoonallisuudesta, jossa muiden tarpeet sivuutetaan täysin.
Tai ehkä vaan psykoosi kuten mulla.
Eräälle Eelle oli tämä aapeeltä. Ihan vinkkinä vaan että noilla viesteilläsi paljastat itsestäsi todella paljon asioita. Totuuden.
Jos nyt ogesta kyse, niin hänellä on jotain vaikeuksia mielensä kanssa, tai hän trollaa jotain toista henkilöä täällä. Näitä asioita nyt tarvitse erikseen sanoa järkeville.
Enhän minä järkeville sanonutkaan VAAN Eelle 😅🤯
Mitä mun piti sanoa. En muista.
Ee ei ketään trollaa, vaan pakkomielteisrsti puhuu taukoamatta itsestään kaiket päivät ja mollaa siinä samalla muita.
Tämä on ohi, usko! Miehelle.
Joka toinen sana v#ttu ,v #ttu
V#ttu v#ttu
Mitä sitten
Näin kauan kesti et sen tajus itte
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä periaatteitasi.
Mitä niistä?
Haluatko oikeasti jutella rauhassa?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole enää mitään puhuttavaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole enää mitään puhuttavaa!
Kirjoitin miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Kai voidaan IRL jutella haluatko jutella rauhassa??
Vierailija kirjoitti:
Ee ei ketään trollaa, vaan pakkomielteisrsti puhuu taukoamatta itsestään kaiket päivät ja mollaa siinä samalla muita.
Yak
Vierailija kirjoitti:
"Eräälle Eelle oli tämä aapeeltä. Ihan vinkkinä vaan että noilla viesteilläsi paljastat itsestäsi todella paljon asioita. Totuuden."
Tiedän. Kommentoin välillä vähän liian hätiköidysti ja spontaanisti.
En ole kiinnittänyt huomiota kommentteihisi millään erityisellä tapaa, joten varmaan aika normaaleja ovat olleet. Eelle oli tuo. Paljastaa itsestään tosi paljon noilla tarinoillaan.
En tee sitä mitä tuo E tekee. Se on enemmän vain tätä pohdiskelua mitä teen.