Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (40229)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin vapaus ja vaatimaton elämä kuin epämielekäs työ, joka vie ajan, energian ja terveyden.
Ja mitään muuta vaihtoehtoa et keksi kuin nuo kaksi? Mulla on oikein mielekäs, hyvä työ, joka itsessään jo antaa mulle henkistä ravintoa. Lisäksi siitä maksetaan hyvin, joten elämäkään ei ole vaatimatonta. Vapauksia ja vapaa-aikaakin on.
Voisin olla vaikka kaivatun rakastaja. 😊
Vierailija kirjoitti:
Ei löydy naista näin haudan vakavalle miehelle.
Täällä olis sulle hautaakin vakavampi nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin vapaus ja vaatimaton elämä kuin epämielekäs työ, joka vie ajan, energian ja terveyden.
Ja mitään muuta vaihtoehtoa et keksi kuin nuo kaksi? Mulla on oikein mielekäs, hyvä työ, joka itsessään jo antaa mulle henkistä ravintoa. Lisäksi siitä maksetaan hyvin, joten elämäkään ei ole vaatimatonta. Vapauksia ja vapaa-aikaakin on.
Asia on vielä mietinnässä. Jos joudun margariinitehtaalle niin valitsen vapauden maksimaalisesti. Jos taas homma kiinnostaa, en ole työn karttelija, siinä on enemmän jo riski työnarkomaniaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet niin kova ohistelija ja vilä ylpeä siitä, että tuskin hän haluaisi panna sua vaikka sinä maksaisit. Eri
Mä menin naimisiin mun mieheni kanssa koska hän on hyvä unilääke mulle. Sillä on niin tylsät jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet niin kova ohistelija ja vilä ylpeä siitä, että tuskin hän haluaisi panna sua vaikka sinä maksaisit. Eri
Eikö nyt rakastamishommat ole mitä suurimmassa määrin ketjun aihe? :)
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen taipumus kääntää keskustelu omiin saavutuksiinsa tai itseensä liittyy yleensä itsetunnon ylläpitämiseen, sosiaaliseen tarpeeseen tulla huomatuksi tai puutteellisiin vuorovaikutustaitoihin. Se voi kertoa epävarmuuden peittelystä tai opitusta tavasta hakea hyväksyntää.
Syitä tähän kommunikointityyliin ovat: Hyväksynnän ja huomion haku: Jatkuvalla kehumisella ihminen yrittää varmistaa paikkansa ryhmässä ja nostaa omaa arvoaan muiden silmissä.
Epävarmuus ja suojautuminen: Pinnallinen itsekehu toimii usein kilpenä. Ihminen saattaa peitellä huonoa itsetuntoaan tai pelkoa siitä, ettei hän ole riittävän hyvä.
Empatian tai kuuntelutaidon puute: Kaikki eivät hahmota, miten keskustelu toimii vuorovaikutuksena. He keskittyvät vain omiin kokemuksiinsa ilman pahaa tarkoitusta.
Narsistiset piirteet: Äärimmillään jatkuva itsekeskeisyys ja oman erinomaisuuden korostaminen voivat kertoa narsistisesta persoonallisuudesta, jossa muiden tarpeet sivuutetaan täysin.
Tai ehkä vaan psykoosi kuten mulla.
Tosin keskityn kyllä muihinkin asioihin, todellakin. Joo ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viittasin sun muihin juttuihin. Sä ohistelet täällä päivät pitkät ja kun sulle huomauttaa siitä, sä toteat, että et ihan tietoisesti noudata sääntöjä missään ikinä. Joten ei, kaivattusi ei halua panna sua, vaikka maksaisit. Eikä kukaan muukaan.
Voiko olla psykoosi jos tajuaa että on psykoosi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viittasin sun muihin juttuihin. Sä ohistelet täällä päivät pitkät ja kun sulle huomauttaa siitä, sä toteat, että et ihan tietoisesti noudata sääntöjä missään ikinä. Joten ei, kaivattusi ei halua panna sua, vaikka maksaisit. Eikä kukaan muukaan.
Nyt sulla on palstaharha, kyllä täällä ihan muut ohistelee, en edes ehdi yleensä lukea ketjua kuin silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V*ttu mä käyn kaivamassa mun tulevan eukkoni vaikka malmilta mullista. Osaa ainakin olla hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V*ttu mä käyn kaivamassa mun tulevan eukkoni vaikka malmilta mullista. Osaa ainakin olla hiljaa.
Mulli ei tykkää tulla kaivelluksi silloin kun se sattuu Malmilla käymään.
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla psykoosi jos tajuaa että on psykoosi?
Se voi tulla ja mennä, aaltoina. Kun ulkomaailma on sitä sinulle toitottanut ja jos koet itsekin hajoavasi, niin sisäistät, että sinulla sellainen ehkä on.
Haluan muistuttaa, että pitkälti nykymaailma ruokkii ja aiheuttaa sitä herkissä ihmisissä. Esimerkiksi nämä anopalstat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen taipumus kääntää keskustelu omiin saavutuksiinsa tai itseensä liittyy yleensä itsetunnon ylläpitämiseen, sosiaaliseen tarpeeseen tulla huomatuksi tai puutteellisiin vuorovaikutustaitoihin. Se voi kertoa epävarmuuden peittelystä tai opitusta tavasta hakea hyväksyntää.
Syitä tähän kommunikointityyliin ovat: Hyväksynnän ja huomion haku: Jatkuvalla kehumisella ihminen yrittää varmistaa paikkansa ryhmässä ja nostaa omaa arvoaan muiden silmissä.
Epävarmuus ja suojautuminen: Pinnallinen itsekehu toimii usein kilpenä. Ihminen saattaa peitellä huonoa itsetuntoaan tai pelkoa siitä, ettei hän ole riittävän hyvä.
Empatian tai kuuntelutaidon puute: Kaikki eivät hahmota, miten keskustelu toimii vuorovaikutuksena. He keskittyvät vain omiin kokemuksiinsa ilman pahaa tarkoitusta.
Narsistiset piirteet: Äärimmillään jatkuva itsekeskeisyys ja oman erinomaisuuden korostaminen voivat kertoa narsistisesta persoonallisuudesta, jossa muiden tarpeet sivuutetaan täysin.
Tai ehkä vaan psykoosi kuten mulla.
Eräälle Eelle oli tämä aapeeltä. Ihan vinkkinä vaan että noilla viesteilläsi paljastat itsestäsi todella paljon asioita. Totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskaan en ole lupaillut täällä mitään. En näkemisiä enkä muutakaan. En tee katteettomia lupauksia.
Mä oon. 📞 ;)sivus
> Ei Miss O_o.