Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (40825)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään korrektia tapaa lähestyä varattua, vai pitääkö odottaa sitä jos varattu tekee liikkeen lähetymiseen?
On tietenkin, voi lähestyä asiallisesti ja kaverillisessa hengessä, kukaan ei sellaisesta hermostu. Sittenhän sen näkee, miten jatkuu. Tuosta on vielä kumman tahansa mahdollista halutessaan kohteliaasti väistää. Varatun on paljon vaikeampi tehdä liike lähestymiseen.
Miksi varattu haluaisi lähestyä? Eikö kannata erota.
Röyhkeää olettaa varatun kaipaavan lähestymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukka vai kalju
Naisella on hyvä olla tukka päässä, mutta jossain tapauksessa se ei ole mahdollista ja sekin on ymmärrettävää.
Miksi naisella?
Haluaisin viettää illan jutellen, nm.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin viettää illan jutellen, nm.
Kuulostaa sairaan tylsältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukka vai kalju
Puolet ja puolet
Sama. Sellainen malli kuin Kimmo Sasi-vainaalla olis täykky 😍
Vierailija kirjoitti:
Röyhkeää olettaa varatun kaipaavan lähestymistä.
Ehei, monikin kaipaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä kaipaamalleni miehelle.
En ota terveisiä vastaan täällä. Vain irl. Sanassa "irl" on meidän molempien nimissä esiintyviä kirjaimia kaksi.
Kuntarajainmies, jonka the one on Laura.
Vierailija kirjoitti:
Röyhkeää olettaa varatun kaipaavan lähestymistä.
Kuitenkin kaipaan. Tosi moraalitonta ja vaikka mitä, mutta kaipaan.
Haluaisin vie(ttää illan ju)tellen,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä kaipaamalleni miehelle.
En ota terveisiä vastaan täällä. Vain irl. Sanassa "irl" on meidän molempien nimissä esiintyviä kirjaimia kaksi.
Kuntarajainmies, jonka the one on Laura.
Ei, kuntarajainmiehen nimi alkaa Eellä, samoin kaivattu nsa. En viitsi laittaa koko nimiä vaikka tiedän nekin. Symppis ukko!
the actual bugi man better not be real though because if so then by now I have def summoned him 💀
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin vie(ttää illan ju)tellen,
Oijoi.. 😍
Mustakin ois ihanaa jutella Nuutin kanssa. Mulla on häntä ikävä taas. Oon ihan pökerryksissä hänestä ja tuntuu, etten voi olla onnellinen ilman häntä. 😕
Ei huolta, mä suojaan sua. 💚
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään korrektia tapaa lähestyä varattua, vai pitääkö odottaa sitä jos varattu tekee liikkeen lähetymiseen?
Voihan sen lähestymisen tehdä vaikka juttelemalla jostain tilanteeseen sopivasta aiheesta varatulle kuin kelle tahansa. Ihan luontevaakin. Varattukin ilahtuisi, kun on kiinnostunut ja enemmänkin.
Mukavaa iltaa kaivatulleni !
Mieluiten juteltais alasti niin, että kaivattu ratsastais mulla samalla.
Näytät varmaan aika kuu- siis viehättävältä smurffiasussa… vieläkö niitä sanotaan tuolla nimellä, en tiedä.