Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (40825)
Kaipaan sitä katsetta, josta molemmat tietää ilman sanojakin, että viiden minuutin päästä lentää vaatteet pois molemmilta.
Ikävä. Otatko etäisyyttä? Olet rakas ja ihan tosissani haluaisin yhteisen elämän kanssasi.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Rosmariinilla bugit pysyy etäällä.
Mä en ota kaivattuun etäisyyttä, justhan tänään oletukseni mukaan hakeuduin käymään lähempänä..
rantaminttu, siankärsämö, kissanminttu, suopursu, suomyrtti, laventeli, sitruuna
Meinasin pyörtyä, kun lähetit kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on perimmäinen tarkoituksesi?
Pyörittää planeettaa niin ku
Jokaisella on oma tarkoituksensa tässä elämässä, mulla se on olla muurahaisena oravanpyörässä
Kaunista kesäyötä kaipaamalleni kauas.
Vierailija kirjoitti:
rantaminttu, siankärsämö, kissanminttu, suopursu, suomyrtti, laventeli, sitruuna
Sulla tyynyn alla?
Yksityiset keskustelut on monesti just niitä parhaita.
Mä oon se joka aina purkaa ne oravanpyörät
Vierailija kirjoitti:
Meinasin pyörtyä, kun lähetit kuvan.
Karvainen anus suklaakastikkeella loisti keskellä kuvaa. Vähemmästäkin.
Jokainen elämä ei ole tärkeä.
Mä oon ainut joka on sun suuntaan juttua vääntämyt. Niin se vaan on.
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin viettää illan jutellen, nm.
Mä saan jutella ihan tarpeeksi päivän mittaan,vietän illan mieluiten puhumatta ja mielummin muuta puuhaa kuin puhumista😁
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sitä katsetta, josta molemmat tietää ilman sanojakin, että viiden minuutin päästä lentää vaatteet pois molemmilta.
Eipä lentänyt, muutakuin ajatuksissa😄
Jos kuitenkin juttelut ja ratsastus erikseen. Pystyis keskittymään paremmin.