Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (40825)

Vierailija
31321/40825 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä saisit musta sen puolen jota kukaan muu ei

Vierailija
31322/40825 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mitään korrektia tapaa lähestyä varattua, vai pitääkö odottaa sitä jos varattu tekee liikkeen lähetymiseen?

On. Epäkorrekti tapa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31323/40825 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä saisit musta sen puolen jota kukaan muu ei

Millainen puoli se on

Vierailija
31324/40825 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä saisit musta sen puolen jota kukaan muu ei

Millainen puoli se on

Runollinen ja herkkä 

Vierailija
31325/40825 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä saisit musta sen puolen jota kukaan muu ei

Sehän kertoo siitä, että hän ois se the one?

Vierailija
31326/40825 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä saisit musta sen puolen jota kukaan muu ei

Millainen puoli se on

Runollinen ja herkkä 

Miksi sellaista pitää peittää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31327/40825 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tarvisin hieman opetusta🤔 

Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi

Mitä opetat?

Vierailija
31328/40825 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä saisit musta sen puolen jota kukaan muu ei

Millainen puoli se on

Runollinen ja herkkä 

Miksi sellaista pitää peittää

Jotkut asiat menee pilalle jos ne näyttää koko maailmalle 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31329/40825 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintaa on puristanut monta päivää. Jäätävä ahdistus liittyen rakkauden kaipuuseen ynnä muuhun, on jatkunut liian pitkään. Uskon että ihminen voi kuolla sydänsuruun.

Toivoisin oikeastaan saavani sydänkohtauksen että saisin rauhan kaikesta. Ahdistus alkaa olla liian raskas kannettavaksi. Ehkä se kohtaus on helpompi toteutua kuin rakkaus kohdallani.

Tunne että oon niin rikki kun ihminen vaan voi olla, ettei tästä enää ehjää ihmistä saa.

Eikö kukaan voisi lohduttaa sua? Itsellä auttoi itkut sydämen pohjasta, kun tukala tunne ja ikävä puristi, eikä voinut kellekään siitä salatusta surusta edes kertoa.  Silloin tuli myös mieleen se särkyneen sydämen syndrooma. Jos kaikki helpottaisi ajan kanssa, ja yrittäisi pitää vaan itsestään hyvää huolta.

Vierailija
31330/40825 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tarvisin hieman opetusta🤔 

Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi

Mitä opetat?

Halailua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31331/40825 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä saisit musta sen puolen jota kukaan muu ei

Millainen puoli se on

Runollinen ja herkkä 

Miksi sellaista pitää peittää

Jotkut asiat menee pilalle jos ne näyttää koko maailmalle 

Touché

Vierailija
31332/40825 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tarvisin hieman opetusta🤔 

Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi

Mitä opetat?

Biologiaa, liikuntaa ja terveystietoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31333/40825 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möhömahainen karvanaama🤮🤮🤮

Vierailija
31334/40825 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä saisit musta sen puolen jota kukaan muu ei

Olen otettu. Kerrotko tarkemmin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31335/40825 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ihana.<3

Vierailija
31336/40825 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä saisit musta sen puolen jota kukaan muu ei

Olen otettu. Kerrotko tarkemmin? 

Täällä on muitakin, se on yksityinen puoli.

Vierailija
31337/40825 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl sä tiedät, et mä en oo mikään runotyttö.

Vierailija
31338/40825 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rintaa on puristanut monta päivää. Jäätävä ahdistus liittyen rakkauden kaipuuseen ynnä muuhun, on jatkunut liian pitkään. Uskon että ihminen voi kuolla sydänsuruun.

Toivoisin oikeastaan saavani sydänkohtauksen että saisin rauhan kaikesta. Ahdistus alkaa olla liian raskas kannettavaksi. Ehkä se kohtaus on helpompi toteutua kuin rakkaus kohdallani.

Tunne että oon niin rikki kun ihminen vaan voi olla, ettei tästä enää ehjää ihmistä saa.

Eikö kukaan voisi lohduttaa sua? Itsellä auttoi itkut sydämen pohjasta, kun tukala tunne ja ikävä puristi, eikä voinut kellekään siitä salatusta surusta edes kertoa.  Silloin tuli myös mieleen se särkyneen sydämen syndrooma. Jos kaikki helpottaisi ajan kanssa, ja yrittäisi pitää vaan itsestään hyvää huolta.

Minä itkin ne pakit saatuani 2020 ja en ole vieläkään toipunut. Mikään ei auta, mikään ei korjaa.

Sivusta.

Vierailija
31339/40825 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukka vai kalju

Puolet ja puolet

Vierailija
31340/40825 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mitään korrektia tapaa lähestyä varattua, vai pitääkö odottaa sitä jos varattu tekee liikkeen lähetymiseen?

On tietenkin, voi lähestyä asiallisesti ja kaverillisessa hengessä, kukaan ei sellaisesta hermostu. Sittenhän sen näkee, miten jatkuu. Tuosta on  vielä kumman tahansa mahdollista halutessaan kohteliaasti väistää. Varatun on paljon vaikeampi tehdä liike lähestymiseen.