Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (40825)
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään korrektia tapaa lähestyä varattua, vai pitääkö odottaa sitä jos varattu tekee liikkeen lähetymiseen?
On. Epäkorrekti tapa.
Vierailija kirjoitti:
Sä saisit musta sen puolen jota kukaan muu ei
Millainen puoli se on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä saisit musta sen puolen jota kukaan muu ei
Millainen puoli se on
Runollinen ja herkkä
Vierailija kirjoitti:
Sä saisit musta sen puolen jota kukaan muu ei
Sehän kertoo siitä, että hän ois se the one?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä saisit musta sen puolen jota kukaan muu ei
Millainen puoli se on
Runollinen ja herkkä
Miksi sellaista pitää peittää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tarvisin hieman opetusta🤔
Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi
Mitä opetat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä saisit musta sen puolen jota kukaan muu ei
Millainen puoli se on
Runollinen ja herkkä
Miksi sellaista pitää peittää
Jotkut asiat menee pilalle jos ne näyttää koko maailmalle
Vierailija kirjoitti:
Rintaa on puristanut monta päivää. Jäätävä ahdistus liittyen rakkauden kaipuuseen ynnä muuhun, on jatkunut liian pitkään. Uskon että ihminen voi kuolla sydänsuruun.
Toivoisin oikeastaan saavani sydänkohtauksen että saisin rauhan kaikesta. Ahdistus alkaa olla liian raskas kannettavaksi. Ehkä se kohtaus on helpompi toteutua kuin rakkaus kohdallani.
Tunne että oon niin rikki kun ihminen vaan voi olla, ettei tästä enää ehjää ihmistä saa.
Eikö kukaan voisi lohduttaa sua? Itsellä auttoi itkut sydämen pohjasta, kun tukala tunne ja ikävä puristi, eikä voinut kellekään siitä salatusta surusta edes kertoa. Silloin tuli myös mieleen se särkyneen sydämen syndrooma. Jos kaikki helpottaisi ajan kanssa, ja yrittäisi pitää vaan itsestään hyvää huolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tarvisin hieman opetusta🤔
Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi
Mitä opetat?
Halailua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä saisit musta sen puolen jota kukaan muu ei
Millainen puoli se on
Runollinen ja herkkä
Miksi sellaista pitää peittää
Jotkut asiat menee pilalle jos ne näyttää koko maailmalle
Touché
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tarvisin hieman opetusta🤔
Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi
Mitä opetat?
Biologiaa, liikuntaa ja terveystietoa.
Vierailija kirjoitti:
Sä saisit musta sen puolen jota kukaan muu ei
Olen otettu. Kerrotko tarkemmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä saisit musta sen puolen jota kukaan muu ei
Olen otettu. Kerrotko tarkemmin?
Täällä on muitakin, se on yksityinen puoli.
Kyl sä tiedät, et mä en oo mikään runotyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rintaa on puristanut monta päivää. Jäätävä ahdistus liittyen rakkauden kaipuuseen ynnä muuhun, on jatkunut liian pitkään. Uskon että ihminen voi kuolla sydänsuruun.
Toivoisin oikeastaan saavani sydänkohtauksen että saisin rauhan kaikesta. Ahdistus alkaa olla liian raskas kannettavaksi. Ehkä se kohtaus on helpompi toteutua kuin rakkaus kohdallani.
Tunne että oon niin rikki kun ihminen vaan voi olla, ettei tästä enää ehjää ihmistä saa.
Eikö kukaan voisi lohduttaa sua? Itsellä auttoi itkut sydämen pohjasta, kun tukala tunne ja ikävä puristi, eikä voinut kellekään siitä salatusta surusta edes kertoa. Silloin tuli myös mieleen se särkyneen sydämen syndrooma. Jos kaikki helpottaisi ajan kanssa, ja yrittäisi pitää vaan itsestään hyvää huolta.
Minä itkin ne pakit saatuani 2020 ja en ole vieläkään toipunut. Mikään ei auta, mikään ei korjaa.
Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Tukka vai kalju
Puolet ja puolet
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään korrektia tapaa lähestyä varattua, vai pitääkö odottaa sitä jos varattu tekee liikkeen lähetymiseen?
On tietenkin, voi lähestyä asiallisesti ja kaverillisessa hengessä, kukaan ei sellaisesta hermostu. Sittenhän sen näkee, miten jatkuu. Tuosta on vielä kumman tahansa mahdollista halutessaan kohteliaasti väistää. Varatun on paljon vaikeampi tehdä liike lähestymiseen.
Sä saisit musta sen puolen jota kukaan muu ei