Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (40825)
kaivattu voisi hieroa mutteriani,, oikein puleerata öljyn kanssa räääh,,,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotko ruusuja?
Totta kai jos ilahtuisit niistä
Ai että jos. Eikö niistä ilahdu kuka tahansa! Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpottaisi, jos kirjoittaisit auki, miten ajattelet asioista tai mitkä ovat suurimmat solmut mielessäsi.
Kysy irl.
Kysyn, kun annat luvan kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotko ruusuja?
Totta kai jos ilahtuisit niistä
Ai että jos. Eikö niistä ilahdu kuka tahansa! Eri
Muistaakseni lupasin joskus myös laatikollisen mansikoita, sekin lupaus täyttämättä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotko ruusuja?
Totta kai jos ilahtuisit niistä
Ai että jos. Eikö niistä ilahdu kuka tahansa! Eri
Joo miehet ei yhtään yritä. Siirtykää ulkomaalaisiin. Niillä on isompi varustuskin.
Vierailija kirjoitti:
mitä järkeä on käydä salilla, eikö joku kone voisi liikutella niitä painoja eestaas?
Tulee hyvä olo. Just tulin salilta. Ja jotta ei menisi ohikseksi niin terveiset vähän nuoremmalle miehelle 😘
Oletko lomilla vai kipeänä? :( En nähnyt sua tänäänkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotko ruusuja?
Totta kai jos ilahtuisit niistä
Ai että jos. Eikö niistä ilahdu kuka tahansa! Eri
Se olisi hyvä elokuvan loppu-sen myönnän, mutta oikeasti liian suuri järkytys ja kaikin puolin epäsopivaa myös. Ei se mitään, ajatus kyllä hymyilyttää 😁. (Erisivu)
Pitääkö paistetut kananmunat kääntää vai riittääkö toinen puoli?
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö paistetut kananmunat kääntää vai riittääkö toinen puoli?
Suosittelen kääntämään. Siskon lapsi järkytty kerran kun tein mikrossa munakkaan, lautaselle vähän voita ja sekoitettu kanamuna siihen. 😄 (Muistakaa ettei kokonaista kananmunaa mikroon koskaan, voi räjähtää kasvoille.)
Onko mitään korrektia tapaa lähestyä varattua, vai pitääkö odottaa sitä jos varattu tekee liikkeen lähetymiseen?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä kaunokainEn 🥰
💗
Vierailija kirjoitti:
Kesän eka paarma tavattu tänään, itikoita vielä ei.
Kaipaat itikoita?
Vierailija kirjoitti:
Oletko lomilla vai kipeänä? :( En nähnyt sua tänäänkään.
Kotihommissa olen.
Vierailija kirjoitti:
Tukka vai kalju
Tukka takana ja elämä edessä.
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään korrektia tapaa lähestyä varattua, vai pitääkö odottaa sitä jos varattu tekee liikkeen lähetymiseen?
Ystävyys
Vierailija kirjoitti:
Kesäöitä vois istuskella välillä tuolla rannalla yhdessä, koska miksi ei
Miksei, vierekkäin veden äärellä vaikka yönkin.
En tuo. Korkeintaan kahvia voin tuoda. Jos kiltisti pyydetään.