Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (40825)
Kaivattu sai multa paidan pois alle puol minuuttia siitä kun marssi huoneeseen. Ei tarvinnu kuin käskeä. 😌
Vierailija kirjoitti:
Näytät varmaan aika kuu- siis viehättävältä smurffiasussa… vieläkö niitä sanotaan tuolla nimellä, en tiedä.
Viehättävämmältä näytän ilman asuja.
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa iltaa kaivatulleni !
Kiitos rakkain.
Haluaisin viettää illan hotin ulkomaalaisen kehonrakentajan kanssa 😜😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rantaminttu, siankärsämö, kissanminttu, suopursu, suomyrtti, laventeli, sitruuna
Sulla tyynyn alla?
teepuu, basilika, neilikka, piparminttu, eukalyptus, pelargoni
periaatteessa mikä tahansa naapurin tädiltä haiseva tökötti
Vierailija kirjoitti:
Sä saisit musta sen puolen jota kukaan muu ei
Ei kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sitä katsetta, josta molemmat tietää ilman sanojakin, että viiden minuutin päästä lentää vaatteet pois molemmilta.
Mä kaipaan sitä katsetta, jonka jälkeen molemmat tietää että jotain sähköä on ilmassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytät varmaan aika kuu- siis viehättävältä smurffiasussa… vieläkö niitä sanotaan tuolla nimellä, en tiedä.
Viehättävämmältä näytän ilman asuja.
Näinhän se on 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sitä katsetta, josta molemmat tietää ilman sanojakin, että viiden minuutin päästä lentää vaatteet pois molemmilta.
Mä kaipaan sitä katsetta, jonka jälkeen molemmat tietää että jotain sähköä on ilmassa...
Huoneen lämpötila alkoi olla vaarallisen korkea.
Ne voi uuttaa veteen tai käyttää eteeristä öljyä veteen, suihkuttaa tai levittää iholle.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin viettää illan jutellen, nm.
Haluaisin viettää illan lähekkäin, puhumatta. Toisiamme silitellen, silmiin katsellen, haliten. Sitä minä tarvitsisin. N-> M
Sivusta
Ethän pelästy etkä lähde taas karkuun? Meillä on tilaisuuksia niin vähän. Vaikka olisin yllätys lupaan liikkua hitaasti.
Mua jotenkin painostaa jos joku haluu vähän puhua mun kanssa. Mielummin sellainen tilanne syntyy aivan itsestään, eikä niin että sovitaan viettävämme illan puhuen.
Vierailija kirjoitti:
Mieluiten juteltais alasti niin, että kaivattu ratsastais mulla samalla.
Käyntiä, ravia vai laukkaa? Mitäs juteltaisiin?
Vierailija kirjoitti:
Ethän pelästy etkä lähde taas karkuun? Meillä on tilaisuuksia niin vähän. Vaikka olisin yllätys lupaan liikkua hitaasti.
Sovittu.
😺💕🧡