Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (73755)
Naiselta oli apn viesri. Älä sekoita
Aikansa kutakin. Ehkä minäkin vielä joku päivä voimistun tai sitten odottelen seuraavat seitsemän vuotta.
Miulla oli kiva päivä toivottavasti siullain. Hyvää yötä naiselle lounaaseen.
Mr. Steal Your Girl, then make her cry
You said I'm the love of your life.
P, tekisitpä narustringi päivityksen rannalta ;) Syksyä odottaen..
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan ihmisiä kaikki. Puutteellisia, hölmöjä ja pelokkaitakin. Mutta meillä on vain yksi elämän ja siihen mahtuu paljon hyvää ja se voi olla onnellinen vaikka tulisi välillä lunta tupaan. Ei pelätä elää, eihän? Ei pelätä rakastua, rakastaa, olla rakastettuja, vaikka milään ei olekaan varmaa tai täydellistä. Eletään kun vielä ollaan elossa. Murehditaan sen jälkeen sitten vasta.
- itse itselleni
Mutta älä hakeudu tietoisesti aggressiivisten ja väkivaltataustaisten seuraan.
Terveisiä kaipaamalleni miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Pystyisitköhän sä mun kans ystävyyteen?
Kyllä. Jos ei haittaa että säästäkin puhuessa kuvittelisin meidät sylikkäin.
Kivaa päivää ja viikkoa kamulle.
Minua kusettaa ja paskattaa. Kusettaako suakin?
Mulla on tunne, että jotenkin kuulumme lopulta yhteen. Että muut mahdollisuudet vaan vähitellen raukeavat ja se jää jäljelle luonnollisena ja ainoana oikeana lopputuloksena.
Vierailija kirjoitti:
Minua kusettaa ja paskattaa. Kusettaako suakin?
Ei. Mua panettaa ja mulla seisoo.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tunne, että jotenkin kuulumme lopulta yhteen. Että muut mahdollisuudet vaan vähitellen raukeavat ja se jää jäljelle luonnollisena ja ainoana oikeana lopputuloksena.
Jos aiot vain jättäytyä tunteen varaan niin ajaudumme liian kauas toisistamme ennen kuin aika on kypsä.
Vierailija kirjoitti:
Look Dorothy, I'm flattered okay but I can't commit myself to just one womens okay?
Vierailija kirjoitti:
Niin. Taidat odottaa tuollaista ratkaisua. Olet odottanut ehkä koko tämän ajan. Paras olisi noin, koska silloin säästyy kipeitä ja väkivaltaisilta päätöksiltä.
Sattuu. Ahdistaa. Ikävä. Sinua vain. Silti yritän täältä henkisesti lähettää ja toivoa sulle kivaa päivää ja viikkoa. Oikeasti mun tekisi mieli huutaa huutaa ja huutaa suoraa kurkkua sieluni pohjasta tää kaikki vaan pois. Mut mä yritän.
Sä et oo tehny mitään väärää. Mun tunteet on.
Ikävä