Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (30886)
Vierailija kirjoitti:
Gallup: oletko tunnistanut kaipaajasi?
Ei mulle kukaan täällä kirjoittele :D irl muutama aina satunnaisesti jotakin kontaktia hakee mutta en ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Kaipuu luoksesi sen kun vahvistuu vain. Unissani vierailet ja sydän jotenkin levotonna siitä että olisko vihdoinkin jotain ihmeellistä tapahtumassa. Lupaathan? Oon odottanut sua kaikki nämä vuodet. Kaivannut ja rakastanut. Miehelle
Jos se minusta on kiinni niin mitään ei tapahdu. En jaksa enää ryhtyä kilpailemaan naisten huomiosta. Jos kiinnostus on molemminpuolista, asiat etenevät sutjakkaasti ja luontevasti. Sellaista tilannetta ei ole. Kukaan nainen ei ole ilmaissut minkäänlaista kiinnostusta, joten ei ole syytä minunkaan tehdä mitään aloitteita mihinkään suuntaan. Pitää vain odottaa, että joku sopiva tulee vastaan ja kaikki sujuu kuin itsestään.
Roikut siinä haaveessa, että joskus muuttuisin. Väität, että muut ikäiseni ovat minua terveempiä niin henkisesti kuin fyysisestikin. Sen takia, jos muutun, niin jotakin toista varten, en sinua. Jotakin sellaista varten, joka ei odota minulta muutosta, vaan ymmärtää ja on puolellani.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä.
God natt fru speciallärare från Helsingfors 😚
Tänään taas mietin, et elämä on liian lyhyt siihen, että elää jossain epätyydyttävässä tilanteessa vuosikausia. Mä oon ansainnut olla onnellinen. Kuten myöskin sinä. Toivottavasti se oon minä, joka sut voi onnelliseksi tehdä. 🧡
Näköjään haluaisit nähdä. Mutta kuten varmaan huomasitkin, niin oon nyt muualla. Vai oliko se että haluaisit ystävystyä. No se on toki aina mahdollista. Minä en muista näköjään enää tarkkaa merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
En ole. Ei sellaista taida edes olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipuu luoksesi sen kun vahvistuu vain. Unissani vierailet ja sydän jotenkin levotonna siitä että olisko vihdoinkin jotain ihmeellistä tapahtumassa. Lupaathan? Oon odottanut sua kaikki nämä vuodet. Kaivannut ja rakastanut. Miehelle
Jos se minusta on kiinni niin mitään ei tapahdu. En jaksa enää ryhtyä kilpailemaan naisten huomiosta. Jos kiinnostus on molemminpuolista, asiat etenevät sutjakkaasti ja luontevasti. Sellaista tilannetta ei ole. Kukaan nainen ei ole ilmaissut minkäänlaista kiinnostusta, joten ei ole syytä minunkaan tehdä mitään aloitteita mihinkään suuntaan. Pitää vain odottaa, että joku sopiva tulee vastaan ja kaikki sujuu kuin itsestään.
Ei ollut sulle
Vierailija kirjoitti:
Tänään taas mietin, et elämä on liian lyhyt siihen, että elää jossain epätyydyttävässä tilanteessa vuosikausia. Mä oon ansainnut olla onnellinen. Kuten myöskin sinä. Toivottavasti se oon minä, joka sut voi onnelliseksi tehdä. 🧡
Tiedän mitä tarkoitat tuolla. Sen takia, keskity sellaiseen ihmiseen, joka on tyytyväinen itseensä.
Joku on keksinyt ihanan ilmauksen siitä, mitä toinen voi toiselle olla. Sinä sulostutat elämääni jo näinkin. Rakkaus tuntuu hyvältä, sinä vielä paremmalta. Kauniita unia.
Hyvää yötä halein suukoin elämäin elosalle ihme naiselle auvolaan mieheltä. Huomiseen.
Oot ensimmäinen kenestä olen ikinä edes ajatellut sanoja ”Rakastan sua” niin että sydän pakahtuu. Ikinä en ole edes parisuhteissani miesten kanssa sanonut noita sanoja kenellekään, koska mä en oo ikinä rakastanut.
Ehkä oon jotenkin viallinen.
Haluaisin että sä olisit ihminen kenelle saisin sanoa ne sanat ääneen, ensimmäistä kertaa elämässäni.