Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (29182)

Vierailija
29101/29182 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😔 palaan heteroks ja otan Jeesuksen mun poikaystäväks

Mä keitin just tonnikalapastaa, pitää tehdä vielä salaatti sen kylkeen

Vierailija
29102/29182 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain sillä on väliä miten saat hänen luottamuksensa, miten olet hänen kanssaan, miten katsot ja kosketat, miten puhut ja viestität. Alkaako hän avautua ja lämmetä ja kiintyä. 

Mulla riitti hyvin lyhyt kohtaaminen niin olin kuin kotona puheissani. Hassu kuvailla tilannetta, mutta joidenkin ihmisten kanssa  vaan käy heti yhteen rennosti. Se on jotain itse tiedostamatonta. Kuin joku yhteinen alue aukeaisi välille ja jo tuntisi toisen varsinaisesti tuntematta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29103/29182 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran ilkeydelle ja loukkauksille. 💪

En naura rakkaudelle, kaipaukselle, toivolle enkä kauniille sieluille. 

🧡💚💛💜

Vierailija
29104/29182 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot sä kyllä erikoinen muikki. Milloin susta tuollainen jääkuningatar on tullut? Jos mä voittaisin Nobelin, niin sä et varmaan siihenkään reagoisi mitenkään. 

Tämmöset ei multa.

Vierailija
29105/29182 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään tääl ei oo multaa. Tämä on syntiä koko ketju.

Vierailija
29106/29182 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot sä kyllä erikoinen muikki. Milloin susta tuollainen jääkuningatar on tullut? Jos mä voittaisin Nobelin, niin sä et varmaan siihenkään reagoisi mitenkään. 

Mihin tällä kertaa pitäisi reagoida?

Vierailija
29107/29182 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hetkinen, menikö multa ohi jotain? Ylennettiinkö sinut vänrikiksi? Onnea, rakas! 

Vierailija
29108/29182 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on muut jutut, jotka minuun vaikutuksen tekee. Pitäisihän sinun tietää, jos olet aidosti kuunnellut minua. 

Vierailija
29109/29182 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkulapsetkin tietävät, millainen se ihminen on, joka haukkuu muita rumaksi. 

Lapsille yleensä opetetaan, ettei muille naureskella. Kaikki lapset eivät opi tätä - ne, joista kasvaa sisäisesti rumat aikuiset. 

Totta mutta jos tämän totuuden kertoo ääneen niin saa kuulla olevansa ilkeä ihminen sillä kaikki lapset ovat ihania ja hyviä ihmisiä. Näin Suomessa hoidetaan lasten asioita kuntoon.

Olet sivusta. Ap aikoo jatkossakin nauraa ilkeydelle ja typerälle käytökselle täysin palkein, mutta ei aio ikinä haukkua ketään ihmistä rumaksi. Eikä pilkata lapsia varsinkaan. 

Vierailija
29110/29182 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole syntinen.

Vierailija
29111/29182 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tyyli keskustella joillakin. Hmph.

Vierailija
29112/29182 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mytogeeni on palanut loppuun. On aika päättää työt tältä erää.

Mytomaanien jäänteet on haudattava.

Asiakirjat tulee laatia selkokielellä.

Meidän tulee valmistaa vastamyrkky mahdollista uusiutumista varten.

Vierailija
29113/29182 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain sillä on väliä miten saat hänen luottamuksensa, miten olet hänen kanssaan, miten katsot ja kosketat, miten puhut ja viestität. Alkaako hän avautua ja lämmetä ja kiintyä. 

Mulla riitti hyvin lyhyt kohtaaminen niin olin kuin kotona puheissani. Hassu kuvailla tilannetta, mutta joidenkin ihmisten kanssa  vaan käy heti yhteen rennosti. Se on jotain itse tiedostamatonta. Kuin joku yhteinen alue aukeaisi välille ja jo tuntisi toisen varsinaisesti tuntematta. 

Mutta tuokaan ei valitettavasti ole aina molemminpuolista. Hyvin monet kokee noin mun kanssa ja minä taas hyvin harvan kanssa. Olen aina yllättynyt siitä, kun mielestäni ihan tavallinen keskustelu on koettu suuriksikin kemioiksi.

Eri

Vierailija
29114/29182 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erisievä siellä taas kieltämässä totuuksia.

Vierailija
29115/29182 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🌿💚🌿

Vierailija
29116/29182 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tuokaan ei valitettavasti ole aina molemminpuolista. Hyvin monet kokee noin mun kanssa ja minä taas hyvin harvan kanssa. Olen aina yllättynyt siitä, kun mielestäni ihan tavallinen keskustelu on koettu suuriksikin kemioiksi.

Eri

No täähän se olis. Kai meistä vain sitten pidetään ja onhan se hienoa. 

Vierailija
29117/29182 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikin on multa ja olen syntinen, mutta ketju ei ole multaa. Sitä tarkoitin.

Vierailija
29118/29182 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta ja kummallista miten soljuu yhteen. Sarkasminkin tajuaa heti🤭 vaikka joku muu saattaisi närkästyä.

Vierailija
29119/29182 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivattu on sen verran kaunis, että on varmasti tottunut ensisilmäyksellä ihastujiin..

Vierailija
29120/29182 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin silittää hiuksiasi, antaa sinun levätä sylissäni. Älä aja itseäsi loppuun, tärkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän