Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (29182)
Vierailija kirjoitti:
Vain sillä on väliä miten saat hänen luottamuksensa, miten olet hänen kanssaan, miten katsot ja kosketat, miten puhut ja viestität. Alkaako hän avautua ja lämmetä ja kiintyä.
Mulla riitti hyvin lyhyt kohtaaminen niin olin kuin kotona puheissani. Hassu kuvailla tilannetta, mutta joidenkin ihmisten kanssa vaan käy heti yhteen rennosti. Se on jotain itse tiedostamatonta. Kuin joku yhteinen alue aukeaisi välille ja jo tuntisi toisen varsinaisesti tuntematta.
Nauran ilkeydelle ja loukkauksille. 💪
En naura rakkaudelle, kaipaukselle, toivolle enkä kauniille sieluille.
🧡💚💛💜
Vierailija kirjoitti:
Oot sä kyllä erikoinen muikki. Milloin susta tuollainen jääkuningatar on tullut? Jos mä voittaisin Nobelin, niin sä et varmaan siihenkään reagoisi mitenkään.
Tämmöset ei multa.
Mikään tääl ei oo multaa. Tämä on syntiä koko ketju.
Vierailija kirjoitti:
Oot sä kyllä erikoinen muikki. Milloin susta tuollainen jääkuningatar on tullut? Jos mä voittaisin Nobelin, niin sä et varmaan siihenkään reagoisi mitenkään.
Mihin tällä kertaa pitäisi reagoida?
Vierailija kirjoitti:
Siis hetkinen, menikö multa ohi jotain? Ylennettiinkö sinut vänrikiksi? Onnea, rakas!
Ne on muut jutut, jotka minuun vaikutuksen tekee. Pitäisihän sinun tietää, jos olet aidosti kuunnellut minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkulapsetkin tietävät, millainen se ihminen on, joka haukkuu muita rumaksi.
Lapsille yleensä opetetaan, ettei muille naureskella. Kaikki lapset eivät opi tätä - ne, joista kasvaa sisäisesti rumat aikuiset.
Totta mutta jos tämän totuuden kertoo ääneen niin saa kuulla olevansa ilkeä ihminen sillä kaikki lapset ovat ihania ja hyviä ihmisiä. Näin Suomessa hoidetaan lasten asioita kuntoon.
Olet sivusta. Ap aikoo jatkossakin nauraa ilkeydelle ja typerälle käytökselle täysin palkein, mutta ei aio ikinä haukkua ketään ihmistä rumaksi. Eikä pilkata lapsia varsinkaan.
Mikä tyyli keskustella joillakin. Hmph.
Mytogeeni on palanut loppuun. On aika päättää työt tältä erää.
Mytomaanien jäänteet on haudattava.
Asiakirjat tulee laatia selkokielellä.
Meidän tulee valmistaa vastamyrkky mahdollista uusiutumista varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain sillä on väliä miten saat hänen luottamuksensa, miten olet hänen kanssaan, miten katsot ja kosketat, miten puhut ja viestität. Alkaako hän avautua ja lämmetä ja kiintyä.
Mulla riitti hyvin lyhyt kohtaaminen niin olin kuin kotona puheissani. Hassu kuvailla tilannetta, mutta joidenkin ihmisten kanssa vaan käy heti yhteen rennosti. Se on jotain itse tiedostamatonta. Kuin joku yhteinen alue aukeaisi välille ja jo tuntisi toisen varsinaisesti tuntematta.
Mutta tuokaan ei valitettavasti ole aina molemminpuolista. Hyvin monet kokee noin mun kanssa ja minä taas hyvin harvan kanssa. Olen aina yllättynyt siitä, kun mielestäni ihan tavallinen keskustelu on koettu suuriksikin kemioiksi.
Eri
Erisievä siellä taas kieltämässä totuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tuokaan ei valitettavasti ole aina molemminpuolista. Hyvin monet kokee noin mun kanssa ja minä taas hyvin harvan kanssa. Olen aina yllättynyt siitä, kun mielestäni ihan tavallinen keskustelu on koettu suuriksikin kemioiksi.
Eri
No täähän se olis. Kai meistä vain sitten pidetään ja onhan se hienoa.
Monikin on multa ja olen syntinen, mutta ketju ei ole multaa. Sitä tarkoitin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta ja kummallista miten soljuu yhteen. Sarkasminkin tajuaa heti🤭 vaikka joku muu saattaisi närkästyä.
Kaivattu on sen verran kaunis, että on varmasti tottunut ensisilmäyksellä ihastujiin..
Haluaisin silittää hiuksiasi, antaa sinun levätä sylissäni. Älä aja itseäsi loppuun, tärkeä.
Mä keitin just tonnikalapastaa, pitää tehdä vielä salaatti sen kylkeen