Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (29182)
Ite tossa selatessa en nähny yhtään viestiä joissa olis naureskeltu muille.... Ehkä en sit vaan hoksaa niitä! Tai sit ne oli jo poistettu. Perus riitelyä nyt on joka päivä täällä, kai se kertoo pahoin voinnista
Vierailija kirjoitti:
Ite tossa selatessa en nähny yhtään viestiä joissa olis naureskeltu muille.... Ehkä en sit vaan hoksaa niitä! Tai sit ne oli jo poistettu. Perus riitelyä nyt on joka päivä täällä, kai se kertoo pahoin voinnista
Koko aiempi keskustelu on poistettu, joten ei sille enää saa mitään kontekstia. Tämähän täällä nykyään on meininki.
Oot sä kyllä erikoinen muikki. Milloin susta tuollainen jääkuningatar on tullut? Jos mä voittaisin Nobelin, niin sä et varmaan siihenkään reagoisi mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkulapsetkin tietävät, millainen se ihminen on, joka haukkuu muita rumaksi.
Lapsille yleensä opetetaan, ettei muille naureskella. Kaikki lapset eivät opi tätä - ne, joista kasvaa sisäisesti rumat aikuiset.
Totta mutta jos tämän totuuden kertoo ääneen niin saa kuulla olevansa ilkeä ihminen sillä kaikki lapset ovat ihania ja hyviä ihmisiä. Näin Suomessa hoidetaan lasten asioita kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Kesäteatterin näytelmässä mielenkiintoinen aihe.
Mikä aihe sitten?
Vierailija kirjoitti:
Oot sä kyllä erikoinen muikki. Milloin susta tuollainen jääkuningatar on tullut? Jos mä voittaisin Nobelin, niin sä et varmaan siihenkään reagoisi mitenkään.
Haha, omin tämän. Olen samanlainen, muhun on tosi vaikea tehdä vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei se minusta jääkuningatarta tee etten ole vähääkään kiinnostunut sinusta.
Vain sillä on väliä miten saat hänen luottamuksensa, miten olet hänen kanssaan, miten katsot ja kosketat, miten puhut ja viestität. Alkaako hän avautua ja lämmetä ja kiintyä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä vaikuttaa olevan hieman myrkyllinen "ilmapiiri". Tulos on palstalta ulos. Samantien.
Siltä tuntuu, kun erehdyinkin taas lukemaan niitä katkeria syyllistyksiä yms. Ainakin pieni tauko palstalta olis välillä tarpeen, ettei kesän kepeä mieli synkistyisi turhaan. Kaivatusta tykkään silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten vain esität ystävää?
Vierailija kirjoitti:
Näkisinpä hänet.
Sitä olen myös toivonut ja kohta katoan taas muihin maisemiin.
Vierailija kirjoitti:
Oon syntinen. 😔
Niinhän me kaikki
Mun viel tärkeemmin toivottavasti ei ole sattunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä vaikuttaa olevan hieman myrkyllinen "ilmapiiri". Tulos on palstalta ulos. Samantien.
Siltä tuntuu, kun erehdyinkin taas lukemaan niitä katkeria syyllistyksiä yms. Ainakin pieni tauko palstalta olis välillä tarpeen, ettei kesän kepeä mieli synkistyisi turhaan. Kaivatusta tykkään silti.
Ei palstakirjoitukset ainakaan tunteisiini ja kiinostuneisuuteen vaikuta. Luotan ja tiedän, ettei kaivattuni ja kukaan elämässäni olevista läheisistä ihmisistä pahantoisia ja myrkyllisiä kirjoittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten vain esität ystävää?
En ikinä kuten kirjoitin.
😔 palaan heteroks ja otan Jeesuksen mun poikaystäväks
Mussuttaa kettutyttöä.