Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (29129)

Vierailija
29061/29129 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkulapsetkin tietävät, millainen se ihminen on, joka haukkuu muita rumaksi. 

Mulla ei ole ainakaan tarvetta arvostella, haukkua kenenkään ulkonäköä saati muutenkaan. Olen tässä vuoden sisään taas saanut kohdata (palstan ulkopuolella siis) monenmoista ihmistä, kaikki omalaatuisia ja ihania ihmisiä, juuri niinkuin ovat.

Vierailija
29062/29129 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sataa iltaan asti

Täälläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29063/29129 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riemukasta aatteen juhlaa sinne Tampereelle, ihana🍀

Vierailija
29064/29129 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teetkö tuosta häiriköstä jo sen rikosilmoituksen E nainen? Et voi enää sallia tuollaista päivääkään. Heräätkö jo?

Joo heti, kun kerrot kuka se on ja on mustaa valkoisella että tuo tuossa tuo Mikko Taneli sen teki just tolle tossa tuolle naiselle se ne kirjoitteli. 

Vierailija
29065/29129 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsille yleensä opetetaan, ettei muille naureskella. Kaikki lapset eivät opi tätä - ne, joista kasvaa sisäisesti rumat aikuiset. 

Vierailija
29066/29129 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hän parempi ihminen kuin sinä? Mikä saa ihmisen tekemään pahoja ihmiselle jota rakastaa? Ja jonka sitten menettää tämän vuoksi.

Ei varmasti ole minua parempi ihminen, ei sellaiseen kukaan elävä pysty.

Huomaa kyllä että hän on sinua paljon parempi ihminen.

Same story every time.

Vierailija
29067/29129 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsille yleensä opetetaan, ettei muille naureskella. Kaikki lapset eivät opi tätä - ne, joista kasvaa sisäisesti rumat aikuiset. 

Olkoon jokaisella oma mielipiteensä. Jos joku mulle naureskelee ja arvostelee, se on hänen mielipiteensä. Riittää, että tietää itse mikä, kuka ja millainen on. Naureskelijoiden mielipiteillä ei oleolemassa okonaisvaltaista totuutta pohjalla, koska toisen elämän kokemuksia, ajatuksia, syitä yms. ei voi tietää, ainoastaan luulla.

Vierailija
29068/29129 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäteatterin näytelmässä mielenkiintoinen aihe.

Vierailija
29069/29129 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vastaa suoraan kontaktin ottoon, voi siitä kehkeytyä jotakin. On hyvä tarttua tarjottuun tilaisuuteen, jos kiinnostuneisuutta on.

Vierailija
29070/29129 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olkoon jokaisella oma mielipiteensä. Jos joku mulle naureskelee ja arvostelee, se on hänen mielipiteensä. Riittää, että tietää itse mikä, kuka ja millainen on. Naureskelijoiden mielipiteillä ei oleolemassa okonaisvaltaista totuutta pohjalla, koska toisen elämän kokemuksia, ajatuksia, syitä yms. ei voi tietää, ainoastaan luulla.

Joo, mutta on se silti tällaisessa ketjussa turhaa ilkeilyä ja siitä saa huomauttaa. Jokainen vois keskittyä omaan kaipaukseensa eikä naureskella muiden tilanteille.

Vierailija
29071/29129 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole ainakaan tarvetta arvostella, haukkua kenenkään ulkonäköä saati muutenkaan. Olen tässä vuoden sisään taas saanut kohdata (palstan ulkopuolella siis) monenmoista ihmistä, kaikki omalaatuisia ja ihania ihmisiä, juuri niinkuin ovat.

Eiköhän se ole yksi ja sama henkilö joka toistuvasti nimittelee täällä muita rumaksi, kun siltä menee pointti ohi tai jokin osuu arkaan paikkaan kirjoittajan tietämättä. 

Vierailija
29072/29129 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta on se silti tällaisessa ketjussa turhaa ilkeilyä ja siitä saa huomauttaa. Jokainen vois keskittyä omaan kaipaukseensa eikä naureskella muiden tilanteille.

Hyvä että on heilläkin jotain naureskeltavaa. Harmihan olisi, jos ei naurattaisi mikään. Tilanteille ei myöskään palstalla muodostu kuin oma luulo.

Vierailija
29073/29129 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa päivää kaivatulleni !

Vierailija
29074/29129 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin, odotatko meidän pikkureissua yhtä paljon kuin minä?

Odotan! 😍 Minne suunnittelit reissua?

Vierailija
29075/29129 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole yksi ja sama henkilö joka toistuvasti nimittelee täällä muita rumaksi, kun siltä menee pointti ohi tai jokin osuu arkaan paikkaan kirjoittajan tietämättä. 

Sellainen ihminen, joka naureskelee muille, ON sisäisesti ruma. Sehän on fakta. Sen saa sanoa.

Toivon todella, etten ole ainoa, joka huomauttaa täällä rumasta käytöksestä. Tämänhän pitäisi olla turvallinen tila kirjoitella omista tunteista, ei mikään muiden jutuille naureskelun ketju.

Ja jos sinulle usein käy niin, että pointti menee muilta ohitse, niin tsemppaa oman ulosantisi kanssa.

Vierailija
29076/29129 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etköhän se ole sinä yksi ja sama ihminen, joka täällä päivästä toiseen oikein etsimällä etsit riitoja

Vierailija
29077/29129 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sanoja, ikävä silti. 

Vierailija
29078/29129 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun itse- ja omatunto kestää palsta ym. herjankin. Tunnen itseni. Mutta se, että käyttäisin elämäni aikaa palstaherjaamisen, riidanhaaston ym. lukemiseen (voi hypätä nämä yli). 

Kaunista kaipausta on kiva lukea. 

Vierailija
29079/29129 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että on heilläkin jotain naureskeltavaa. Harmihan olisi, jos ei naurattaisi mikään. Tilanteille ei myöskään palstalla muodostu kuin oma luulo.

Se vain ajan kanssa ajaa kirjoittelijat pois. Esim minttuinen lopetti kirjoittelun, koska sen kaipausviestit pelkästään joko naurettiin alas tai poistettiin. 

Vierailija
29080/29129 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan rakkautta ja rakastavaa ihmistä. Olisitpa olemassa. Minulla olisi sinulle paljon annettavaa, mutta nyt se vain kertyy varastoihin ja aittoihin turhana ja tarpeettomana. 🥹

Sama tilanne. Minä olen joutunut sullomaan kaiken rakkauden lippaaseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän