Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (29280)

Vierailija
29141/29280 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löydän yleensä aina tason, jolla keskustella kenen tahansa tuntemattoman kanssa. Joku voi sitten erehtyä luulemaan sitä samankaltaisuudeksi, mitä se ei todellisuudessa ole useinkaan. Ymmärrän vaan ihmisiä ja jotenkin luen vaistonvaraisesti. 

Minun kaivattu vois kirjoittaa jotenkin näin🤔

Voisit ajatella minusta näin. Mutta kyse ei ollut siitä, koin meidän välillä epätavallista ja erityistä sielujen sympstiaa, jo silloin kolme vuotta sitten.

Vierailija
29142/29280 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot sä kyllä erikoinen muikki. Milloin susta tuollainen jääkuningatar on tullut? Jos mä voittaisin Nobelin, niin sä et varmaan siihenkään reagoisi mitenkään. 

Mihin tällä kertaa pitäisi reagoida?

Maisterin paperit, ihan pikkujuttu. 

Jaa, no tuohan on ihan perusjuttuja elämässä. Toki on syytä onnitella, mutta ei tuo muuten mitenkään ihmeellinen juttu nykymaailmassa ole. Miksi odotit niin kauheasti fanfaareja? 😅

Missä kohtaa olen antanut ymmärtää odottaneeni fanfaareja? Mulla olis riittänyt pelkkä onnittelu. Vaikutat aika ivalliselta ihmiseltä. Toivottavasti saavutat sillä jotain. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29143/29280 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot sä kyllä erikoinen muikki. Milloin susta tuollainen jääkuningatar on tullut? Jos mä voittaisin Nobelin, niin sä et varmaan siihenkään reagoisi mitenkään. 

Jaa, no tuohan on ihan perusjuttuja elämässä. Toki on syytä onnitella, mutta ei tuo muuten mitenkään ihmeellinen juttu nykymaailmassa ole. Miksi odotit niin kauheasti fanfaareja? 😅

Harva papereilla leveilee. Joten vastasit provoon

Ei se mitenkään provosoiva heitto ollut, ihan huvituksella vastasin. Sehän just oli mun pointti, että eihän korkeakoulututkinnossa ole nykyään enää mitään leveiltävää, nehän on lähes kaikkien tehtävissä.

Vierailija
29144/29280 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa olen antanut ymmärtää odottaneeni fanfaareja? Mulla olis riittänyt pelkkä onnittelu. Vaikutat aika ivalliselta ihmiseltä. Toivottavasti saavutat sillä jotain. 

Siinä kohtaa, kun nimitit häntä jääkuningattareksi ja syyksi paljastui jokin tuollainen. Totta, että on epäkphteliasta olla onnittelematta, mutta vähän liioittelua sinultakin verrata Nobelin palkintoon. 😅

Vierailija
29145/29280 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii yliopisto-opinnot kuitenkin työtä, ellei ole joku poikkeuksellisen helppo ala kyseessä. Sikäli aina pitää arvostaa työmäärää.

Vierailija
29146/29280 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään tääl ei oo multaa. Tämä on syntiä koko ketju.

Kaikki on minulta.

Olen syntinen nainen. x

Vierailija
29147/29280 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikka on ihan syvältä kun et ole täällä. 

Vierailija
29148/29280 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko tehdä pröystäilyllä vaikutuksen kaivattuusi?

Vierailija
29149/29280 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon syntinen. 😔

Paskahousu olet

Vierailija
29150/29280 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatii yliopisto-opinnot kuitenkin työtä, ellei ole joku poikkeuksellisen helppo ala kyseessä. Sikäli aina pitää arvostaa työmäärää.

Totta kai, mutta nykyään tuo on niin perusjuttu, että ei siinä ole mitään ihmeellistä. Toki voi riippua myös omasta lähipiiristäkin, miten suhtautuu tällaiseen. Omissa ympyröissäni maisterin tutkinto on itsestäänselvyys, aivan kaikki käyvät tai ovat käyneet yliopiston.

Vierailija
29151/29280 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä kohtaa, kun nimitit häntä jääkuningattareksi ja syyksi paljastui jokin tuollainen. Totta, että on epäkphteliasta olla onnittelematta, mutta vähän liioittelua sinultakin verrata Nobelin palkintoon. 😅

Luetun ymmärtäminen ffs. 

Vierailija
29152/29280 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löydän yleensä aina tason, jolla keskustella kenen tahansa tuntemattoman kanssa. Joku voi sitten erehtyä luulemaan sitä samankaltaisuudeksi, mitä se ei todellisuudessa ole useinkaan. Ymmärrän vaan ihmisiä ja jotenkin luen vaistonvaraisesti. 

Minun kaivattu vois kirjoittaa jotenkin näin🤔

Voisit ajatella minusta näin. Mutta kyse ei ollut siitä, koin meidän välillä epätavallista ja erityistä sielujen sympstiaa, jo silloin kolme vuotta sitten.

Ajattelen hänestä näin, mutta en meidän kohdalla. sivu nm

Vierailija
29153/29280 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sellainen, johon helposti ihastutaan, saattaa itse ihastua tyyliin kerran vuosikymmenessä. 

Tai kerran pari elämässä. Rakastuakin vain kerran oikeasti.

Vierailija
29154/29280 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai, mutta nykyään tuo on niin perusjuttu, että ei siinä ole mitään ihmeellistä. Toki voi riippua myös omasta lähipiiristäkin, miten suhtautuu tällaiseen. Omissa ympyröissäni maisterin tutkinto on itsestäänselvyys, aivan kaikki käyvät tai ovat käyneet yliopiston.

Ok, sori, en tiennyt että olet tuplatohtori. Ilmankos omahyväisyytesi löyhkää tänne asti. 

Vierailija
29155/29280 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vieläkään ymmärrä tätä juttua...

No kerro selkeästi mitä et ymmärrä.

Vierailija
29156/29280 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastunut mies on ihastuttava😍

Vihastunut mies taas ei

Vierailija
29157/29280 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, sori, en tiennyt että olet tuplatohtori. Ilmankos omahyväisyytesi löyhkää tänne asti. 

En ole tuplatohtori. Yritin vain avata sitä, miksi mahdollisesti kaikkiin ei tuollainen tee sen kummempaa vaikutusta. Jos se on henkilölle itsestäänselvyys, niin eihän se siitä silloin numeroa tee.

Miksi sinä teet numeroa tästä?

Vierailija
29158/29280 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muhun tekee vaikutuksen jos joku aidosti nauttii oravanpyörä-elämästä (kokee työnsä mielekkäänä jne) tai sitten on onnistunut irrottautumaan tästä pakkopullasta.

Miksi irrottautuisi mielekkäästä elämästä? Täytyisi olla jotakin vieläkin parempaa tiedossa. Ja se olisikin hienoa kuulla.

Vierailija
29159/29280 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva papereilla leveilee. Joten vastasit provoon

Ei se mitenkään provosoiva heitto ollut, ihan huvituksella vastasin. Sehän just oli mun pointti, että eihän korkeakoulututkinnossa ole nykyään enää mitään leveiltävää, nehän on lähes kaikkien tehtävissä.

Yleensä näillä jotka sanoo ettei siinä mitään ihmeellistä ole ei itsellaan kuitenkaan ole korkeakoulututkintoa

Vierailija
29160/29280 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi maisterin tajuavan, että on aika paljon muitakin ympyröitä kuin pelkät sinun ympyräsi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi