Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (29182)
Ihmiset eivät osaa lukea ajatuksia, mutta jännä miten joidenkin kanssa synkronoituu yhteen samantien klikaten, ajatuksineen ja näkemyksineen. Vaatii kuitenkin keskustelua, kysymistä, vastaamista, kertomista, tekoja, havainnointia jne...
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset eivät osaa lukea ajatuksia, mutta jännä miten joidenkin kanssa synkronoituu yhteen samantien klikaten, ajatuksineen ja näkemyksineen. Vaatii kuitenkin keskustelua, kysymistä, vastaamista, kertomista, tekoja, havainnointia jne...
Se on yleensä sen vastapuolen ominaisuus keskustelijana. Luultavasti lähes kaikki kokevat sen kanssa noin.
Ihastunut mies on ihastuttava😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on yleensä sen vastapuolen ominaisuus keskustelijana. Luultavasti lähes kaikki kokevat sen kanssa noin.
En ole vielä tähän ikään nähnyt, että kaikkien kanssa klikkaisi yhteen.
Sellaiseen ihmiseen on aika helppo ihastua, jolla on sisäistä rauhaa ja iloa. Ja joka suhtautuu muihin ihmisiin lempeästi ja ymmärtäväisesti. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä tähän ikään nähnyt, että kaikkien kanssa klikkaisi yhteen.
Ai jaa! Mä tunnen useita sellaisia ihmisiä, joihin ihastuu tyyliin kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiseen ihmiseen on aika helppo ihastua, jolla on sisäistä rauhaa ja iloa. Ja joka suhtautuu muihin ihmisiin lempeästi ja ymmärtäväisesti. 🥰
Ihmisiin vetoaa yleensä sellainen, joka on kiinnostunut sen toisen asioista. Moni kokee suurtakin sielujen sympatiaa, kun saa puhua pari tuntia itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Ihastunut mies on ihastuttava😍
Ei haittaa punastelut, ei kömmähdykset tms. Söpöä vain.
Joku sellainen, johon helposti ihastutaan, saattaa itse ihastua tyyliin kerran vuosikymmenessä.
Löydän yleensä aina tason, jolla keskustella kenen tahansa tuntemattoman kanssa. Joku voi sitten erehtyä luulemaan sitä samankaltaisuudeksi, mitä se ei todellisuudessa ole useinkaan. Ymmärrän vaan ihmisiä ja jotenkin luen vaistonvaraisesti.
Sen eilisen kysymyksen esittäjä en sitten ollut minä! Toivottavasti et luullut niin. Uskomatonta, että joku kysyi täällä sellaista!
En vieläkään ymmärrä tätä juttua...
Vierailija kirjoitti:
Vueläkö haluaisit että muutan lähellesi? 🌞
Muutto olisi liian varhaista kun ei kuitenkaan tunneta kovin hyvin. Mutta kahville voisit tulla jokupäivä. Ossun tiiät🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot sä kyllä erikoinen muikki. Milloin susta tuollainen jääkuningatar on tullut? Jos mä voittaisin Nobelin, niin sä et varmaan siihenkään reagoisi mitenkään.
Mihin tällä kertaa pitäisi reagoida?
Maisterin paperit, ihan pikkujuttu.
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan luotettava parisuhteessa.
Ei ole väliä koska sinä et ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot sä kyllä erikoinen muikki. Milloin susta tuollainen jääkuningatar on tullut? Jos mä voittaisin Nobelin, niin sä et varmaan siihenkään reagoisi mitenkään.
Jaa, no tuohan on ihan perusjuttuja elämässä. Toki on syytä onnitella, mutta ei tuo muuten mitenkään ihmeellinen juttu nykymaailmassa ole. Miksi odotit niin kauheasti fanfaareja? 😅
Vierailija kirjoitti:
Löydän yleensä aina tason, jolla keskustella kenen tahansa tuntemattoman kanssa. Joku voi sitten erehtyä luulemaan sitä samankaltaisuudeksi, mitä se ei todellisuudessa ole useinkaan. Ymmärrän vaan ihmisiä ja jotenkin luen vaistonvaraisesti.
Minun kaivattu vois kirjoittaa jotenkin näin🤔
Muhun tekee vaikutuksen jos joku aidosti nauttii oravanpyörä-elämästä (kokee työnsä mielekkäänä jne) tai sitten on onnistunut irrottautumaan tästä pakkopullasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, no tuohan on ihan perusjuttuja elämässä. Toki on syytä onnitella, mutta ei tuo muuten mitenkään ihmeellinen juttu nykymaailmassa ole. Miksi odotit niin kauheasti fanfaareja? 😅
Harva papereilla leveilee. Joten vastasit provoon
Ja meinast että se harmittaa häntä?