Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (26825)
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kyllä kirjoittaa runoja Boo-applikaatioon. Monet kirjoittavat clicheisistä aiheista clicheistä settiä. En ole oivaltanut yhtään ahaa-elämystä vertaisten teksteistä. Silti näistä geneerisyyksistä banaaleista riman alituksista tykätään.
Nämä omaperättömät ja normatiiviset "runoilijat" ovat irvikuva koko runoilun genrelle. Ei millään pahalla.
Onneksi olet itse aivan muuta laatua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pitää kaavan mukaan vielä muutama vuosi kypsytellä kaivattua.
Outo kaava, outoa toimintaa.
Outoa huumorintajuttomuutta. No mutta on ihan oikeita syitä kypsytellä, ettei tule lain, moraalin tai työsuhteen kanssa ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ahdistaa aika lailla hyppy sun syliin. Vaikka haluan. Mut prosessoin sitä koko ajan ja oon jo päättänytkin, mut ei se silti ole pelkoja vähentänyt ainakaan vielä. Ehkä eniten pelkään mun mielenterveyden puolesta, se kun ei ole aina niin stabiili, varsinkaan muutostilanteissa.
Ehkei kannata hyppiä kenenkään syliin jos se ahdistaa. Se tuntuu hyvältä heti kun kyseessä on oikea tyyppi.
Ei se oikea saa mun huolta mun mielenterveydestä ja sen menetyksestä katoamaan, vaikka oisin ja oonkin ihan tosissani rakastunut.
Vähän epäilen jos kyseessä olisi oikea tyyppi, että huolisit mielenterveytesi menettämisestä...
Vierailija kirjoitti:
Ota mut moposi tarakalle, mennään jonnekin kauniiseen luontoon ja laitetaan teltta pystyyn. Jaetaan makuupussi, niin pysytään lämpimänä. Nukummehan alasti..
Siin on kaks asiaa, joista en juuri perusta, mopot ja telttailu. 😂 Telttailua voisin viel kaivatun kanssa harrastaa, mut mopoja en koskaan. 🙂
Kaikenlaista keksivät täällä meille
Ettei jouduttais pahoille teille
Ettekä te kuuntele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sinua paljon. On vaikeaa pyörtää päätöstä. Ei siksi, että pelkäisin, vaan koska olen realisti. Tiedäthän.
Mikä realiteetti estää sua?
Miehen sydämeen mahtuu vain yksi ä m m ä.
Oikeasti mun kaivattu ei varmana tajunnut ikäeron olevan niin suuri kuin se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota mut moposi tarakalle, mennään jonnekin kauniiseen luontoon ja laitetaan teltta pystyyn. Jaetaan makuupussi, niin pysytään lämpimänä. Nukummehan alasti..
Siin on kaks asiaa, joista en juuri perusta, mopot ja telttailu. 😂 Telttailua voisin viel kaivatun kanssa harrastaa, mut mopoja en koskaan. 🙂
Nokkelampi päättelisi, että viesti ei ehkä mahdollisesti ollut just sulle.
Vierailija kirjoitti:
Ohi. Olen tiennyt hänen ikänsä melkein alusta lähtien, kun olen hänet tuntenut.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu voi tulla kypsyttelee mua 😍
Mä oon useimmiten ihan kypsä. -Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Oma kaivattuni ei ikäarvailuista päätellen todellakaan tajunnut.
Ehkä oonkin sulle vaan se jonka kanssa jakaa tämä nolous. Tämä tänne joutuminen, kaipaaminen.
Sama tuli mieleen. Tuo ei kuulosta oikein hyvältä diililtä kummallekaan.