Kerroin poikaystävälleni olevani uupunut. Hänen neuvonsa
oli, että minun pitää alkaa keskittyä itseeni ja oman hyvinvoinnin parantamiseen. Eikö tuo ole melko itsekästä ajattelua?
Kommentit (10)
Ihan oikeassa mies on. Pidä itsestäsi huolta. Et muuten jaksa pitää huolta muistakaan.
Kaikki mihin liittyy omat tuntemukset on itsekästä. Ehkä kuitenkin on itsekkäämpää olla tekemättä omalle voinnille mitään parannusta, jolloin läheiset alkavat kärsiä. Kumpi kumppani haluat olla: jaksava ja hyvinvoiva vai uupunut marttyyri? Kumman ajattelet olevan poikaystäväsi toive?
Sulla on harvinaisen fiksu poikakaveri.
Hämmentävimmät kommentit, mitä olen kuullut, kun olen valitellut, että on tullut nukuttua huonosti ja ihan oikeasti jotain 5 h on: " Miksi maistuu vielä ruoka." Tai: "Jos olisit oikeasti ollut väsynyt, et olisi nukkunut vain 5h." Hänen kohdallaan nuo eivät sitte pädekään eli jos on nukkunut vain 5h eikä ole saanut unta ei se ainakaan ole siitä, että ei olisi nukkunut tarpeeksi eli on "oikeasti väsynyt."
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeassa mies on. Pidä itsestäsi huolta. Et muuten jaksa pitää huolta muistakaan.
Höpsön löpsön ei kannata yli analysoida toisten vointia. Ei toki alianalysoidakaan, mutta pääasiassa analysointi ei kuulu kenellekään, jos ei toinen kysy tai valittele mitään. Slianalysointina voidaan pitää sitä että jos toinen kertoo nukkuneensa 5h, ei usko sitä. Mutta en keksi miksi joku ei uskoisi.
Ei kuulu toisille vaikka henkilö olisi lasten huoltaja ellei todella räikeitä vanhemmasta johtuvia epäkohtia voida osoittaa, sellaisia jotka haitallisia lapselle.
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävimmät kommentit, mitä olen kuullut, kun olen valitellut, että on tullut nukuttua huonosti ja ihan oikeasti jotain 5 h on: " Miksi maistuu vielä ruoka." Tai: "Jos olisit oikeasti ollut väsynyt, et olisi nukkunut vain 5h." Hänen kohdallaan nuo eivät sitte pädekään eli jos on nukkunut vain 5h eikä ole saanut unta ei se ainakaan ole siitä, että ei olisi nukkunut tarpeeksi eli on "oikeasti väsynyt."
Itseasiassa miehen kommentit on huvittavia. Ja nuo keskustelut toisi hymyn huulille kenelle tahansa.
Jos en ole voinut nukkua esim. sen takia että on joutunut heräämään lasten takia ei silloin kommentoi oikein mitään. Olisihan se naurettavaa sanoa, että vähät yöunet johtuisi siitä, että ei olisi ollut väsynyt.
Mutta jos siis kyse vaan unettomuudesta siihen onkin sitten syy, että oikeasti en ole kuulemma tarvinnut muuta kun 5h unta.
Hänen kohdallaan ei ole noin.
Hän on vain raukka, joka ei saanut nukuttua jos on nukkunut alle 6h. Ei tuo loukkaa, mutta huvittaa.
Onkos porvoossa täysikuu?
(vai ihmettä siellä taas sähl
No maailmako pitäisi pelastaa sillon kun on uupunut?