Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (25809)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten usein sä nautit elämästäsi? 🥰
Harvoin. Viimeksi jokunen viikko sitten. Joku toinen ei nauttinut. Pilasin tietämättäni kaiken.
Miten voi pilata tietämättä kaiken. En oikein usko tuohon.
Vierailija kirjoitti:
Terkkuja kaipaamalleni. Oot söpö! 😘
I know 🧌
Ei jaksa enää lukea, eikä kirjottaa. Edellisestä jo melkeen viikko.. kuhan ilmoitin :D
Mä voisin antaa sulle lukemista, voisin jakaa mun mielestä parhaat romaanit, jos sua kiinnostais.
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa enää lukea, eikä kirjottaa. Edellisestä jo melkeen viikko.. kuhan ilmoitin :D
Oliks isokin kuha?
Vierailija kirjoitti:
🐟 kuha kysyy mihin sen ilmoitit? Uimakilpailuun?
Life is hard, let's make the best out of it.
Zen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko on ikäeroa kaivattunne kanssa? Mikä on mielestäsi sopiva ikäero?
Eikös se ollut laskukaavan mukaisesti se "vanhemman osapuolen ikä:2+7" ?
Meillä 20v.
Meillä on täsmälleen kaavan mukainen ikäero.
Jep
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin antaa sulle lukemista, voisin jakaa mun mielestä parhaat romaanit, jos sua kiinnostais.
Kiinnostais
Hellurei ja hellät tunteet.
Kirjoitin tänään lapulle Jennifer. Koristelin sen sydämillä ja sanoilla, jotka kuvaavat sinua. Revin lapun silpuksi. Niitä paloja ei silti mikään silppuri saa minusta pois.
Mä en saa päivittäin mitään tehtyä, kun kaipaan vaan kaivattuani. Oon ihan nääntynyt, kun en häntä näe ja saa. 💔
Vierailija kirjoitti:
Tämä ns. levottomuus tai vilkkaus on käynyt vuosi vuodelta hankalammaksi enkä osaa keskittyä enää lukemiseen. Äänikirjoja en ole harrastellut. Mutta lukisitko sä niitä minulle? Kuuntelisin mielelläni.
Jos me nähtäis, niin mitä sulla ois päällä?
Vierailija kirjoitti:
Mua ahdistaa aika lailla hyppy sun syliin. Vaikka haluan. Mut prosessoin sitä koko ajan ja oon jo päättänytkin, mut ei se silti ole pelkoja vähentänyt ainakaan vielä. Ehkä eniten pelkään mun mielenterveyden puolesta, se kun ei ole aina niin stabiili, varsinkaan muutostilanteissa.
Ehkei kannata hyppiä kenenkään syliin jos se ahdistaa. Se tuntuu hyvältä heti kun kyseessä on oikea tyyppi.
Mun pitää kaavan mukaan vielä muutama vuosi kypsytellä kaivattua.
Ajattelen sinua paljon. On vaikeaa pyörtää päätöstä. Ei siksi, että pelkäisin, vaan koska olen realisti. Tiedäthän.
Vierailija kirjoitti:
Jos me nähtäis, niin mitä sulla ois päällä?
Kuminen ronttipuku.
Oletko ajatellut käydä jossain juttelemassa tai vaikka ihan tutkittavana? Ihan ystävällisestä tulokulmasta tämä, vaikka saatat sen äkkiseltään vinoiluna ottaa.