Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (25809)
Vierailija kirjoitti:
Jepjep.
Jeps.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana kesäpäivä ja -ilta, mutta selän takana vaatii turvattomuuden peikko, joka odottaa, koska on aika.
Mitä se kuiskii tai huutaa?
Muutosta, jota en ole itse päättänyt.
Laitetaan tämäkin paikka samaan syssyyn säppiin sitten. Toinen menikin jo tuossa. Olisi hauska jos joku tietäisi mutta tuskin kuitenkaan, heh. :P
Olettakaa muuksi jos kuittausta näette. Sitä ajattelisi että oli monta koko ajan mutta eipä juurikaan kyllä. Nyt voi toki olla muttei ole minun ongelmani. Hellurei! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💖
💖🤗😘
Voinko mä maksaa sulle et tuut halailemaan mua..🥰 tai jotain, heitän kärrinpyöriä sun ikkunan alla, mitä vaan
Ei tarvi maksaa, tuu vaan mun luo ihana💖
*kipittää laittamaan kenkiä jalkaan
Vierailija kirjoitti:
Miten usein sä nautit elämästäsi? 🥰
Vaihtelee. Nautin elämästä silloin kun on syytä.
Mä oikeesti kysyin sitä ensimmäistä! 😃
Vierailija kirjoitti:
Haluaisiko edes tietää, missä kohtaa kaivatun rima edes olisi. Turhaan saattaisi loukkaantua siitä.
Olen pitänyt rimaa aika matalalla, jos toisen kanssa sujuu muuten hyvin. Ei tartte itsekään pingottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään sinusta, en voi sitä näyttää..
Tykkään myös kovasti, melkein henkeä haukon, kun näen sinut. Mutta ne sivulliset...
Mokomat esiliinat 🤭
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💖
💖🤗😘
Voinko mä maksaa sulle et tuut halailemaan mua..🥰 tai jotain, heitän kärrinpyöriä sun ikkunan alla, mitä vaan
Ei tarvi maksaa, tuu vaan mun luo ihana💖
*kipittää laittamaan kenkiä jalkaan
Odottaa täällä syli levällään auki💖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana kesäpäivä ja -ilta, mutta selän takana vaatii turvattomuuden peikko, joka odottaa, koska on aika.
Mitä se kuiskii tai huutaa?
Muutosta, jota en ole itse päättänyt.
Millainen muutos?
Et kuinka usein, onko ihan jokapäiväistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään sinusta, en voi sitä näyttää..
Tykkään myös kovasti, melkein henkeä haukon, kun näen sinut. Mutta ne sivulliset...
Mokomat esiliinat 🤭
eri
Äkkiäkös ne eksytetään🤭 saaden kahden oloa.
Even if you dance in water, some will still accuse you of causing dust.
Life
Mua ahdistaa aika lailla hyppy sun syliin. Vaikka haluan. Mut prosessoin sitä koko ajan ja oon jo päättänytkin, mut ei se silti ole pelkoja vähentänyt ainakaan vielä. Ehkä eniten pelkään mun mielenterveyden puolesta, se kun ei ole aina niin stabiili, varsinkaan muutostilanteissa.
Vierailija kirjoitti:
Harvoin. Viimeksi jokunen viikko sitten. Joku toinen ei nauttinut. Pilasin tietämättäni kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisiko edes tietää, missä kohtaa kaivatun rima edes olisi. Turhaan saattaisi loukkaantua siitä.
Olen pitänyt rimaa aika matalalla, jos toisen kanssa sujuu muuten hyvin. Ei tartte itsekään pingottaa.
Mä haluaisin sen sijaan hiukan ees tsempata, yhdessä. Mieluummin kuin lässähtää kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Pääsääntöisesti koko ajan. Joskus kriisit ja surut sitä lamaa.
Terkkuja kaipaamalleni. Oot söpö! 😘
..lämmin ajatus, sinua, aina