Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (24776)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitoutuminen yhteen ihmiseen ja perinteinen parisuhde eivät ole synonyymit.
Niin perinteiseen kuuluu yleensä sama osoite ja rinkula sormessa. Voihan olla sitoutunut toiseen vaikka asuu erillään eikä ole sormusta tai kahta sormessaan.
Sivusta
Taidat väkisin hakea ja kalastella. Sivusta
Böönid kaivetu lämimön tilaa
T-mies sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin kaivatun mun elämään. Tavalla tai toisella. 🧡
Mitä luulet että hän sanoisi jos pyytäisit?
En osaa sanoa.
Osaat kyllä. Ehkä et vain kehtaa.
Minä haluaisin kaivattuni myös elämääni, mutta en aio pyytää. Hänen käyttäytymisensä rikkoi sydäntäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suljettu etenevä parisuhde = ainoa kuvio jota edes harkitsisin! Näin myö ollaan erilaisia. Suljetulla en toki tarkoita vankilaa, vaan vapaaehtoista julkista sitoutumista, jota kumpikaan ei halua rikkoa.
Mulla on toi sama. Missään muussa ei ole mitään järkeä. Parisuhde on kaikki tai ei mitään, eikä mitään rusinapullailua. Kaverisuhteet ja liikesuhteet ovat eri tavoin rajattuja tiettyyn tarkoitukseen joten jos sellaista joku haluaa kanssani niin se on sitten friendzone tai raha alkaa vaihtaa omistajaa, parisuhteen etsin muualta. M45
Turhaan julistatte näitä täällä. 🤦
Kyllä saa julistaa. Julistetaanhan täällä päivät pitkät kaikkea muutakin: hetken huvittelua ja perperien rassausta. Mikäs tässä nyt niin raivostuttaa verrattuna niihin?
ihan yhtä paljon sekin ohistelu ärsyttää kuin tämä. Kirjoittakaa kaipausviestejä, näille parisuhdemuotopohdinnoille on ihan omat ketjunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin kaivatun mun elämään. Tavalla tai toisella. 🧡
Mitä luulet että hän sanoisi jos pyytäisit?
En osaa sanoa.
Osaat kyllä. Ehkä et vain kehtaa.
Minä haluaisin kaivattuni myös elämääni, mutta en aio pyytää. Hänen käyttäytymisensä rikkoi sydäntäni.
Millä tavalla?
Kiinnostunut mies pyrkii lähelle ja yhteydenpitoon. Tekee kiinnostuksensa selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydän ruvella siitä, että asiat jäi sanomatta irl. Kaipaan sua enemmän kuin osaan pukea sanoiksi. Olet ollut mulle valo ja johtotähti.
Kenelle?
Mielitietylle<3
Mikä sua estää sanomasta asioita irl? Näettekö toisianne koskaan?
Harvoin
Anteeksi kun olen. Mutta sitkeästi minä jatkan olemista.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostunut mies pyrkii lähelle ja yhteydenpitoon. Tekee kiinnostuksensa selväksi.
Niin onhan hän kiinnostunut. Mutta en tiedä irl. Ehkä sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukahan kaipaisi sellaista, joka räyhää netissä, kutsuu ihmisiä "totaalisiksi idiooteiksi", haistattelee pskat tuntemattomille jne... Vaikka omasta mielestään onkin varmaan varsinainen kultakimpale! 😉
Jotkut pitävät aitoudesta, rehellisyydestä ja suoruudesta.
Haukkuminen ja omakehu = aitous, rehellisyys ja suoruus 🤣-sivu
Vierailija kirjoitti:
Unohdit mainita naisen vastaanottavaisuuden. Muuten kirjoittamasi on ahdistelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suljettu etenevä parisuhde = ainoa kuvio jota edes harkitsisin! Näin myö ollaan erilaisia. Suljetulla en toki tarkoita vankilaa, vaan vapaaehtoista julkista sitoutumista, jota kumpikaan ei halua rikkoa.
Mulla on toi sama. Missään muussa ei ole mitään järkeä. Parisuhde on kaikki tai ei mitään, eikä mitään rusinapullailua. Kaverisuhteet ja liikesuhteet ovat eri tavoin rajattuja tiettyyn tarkoitukseen joten jos sellaista joku haluaa kanssani niin se on sitten friendzone tai raha alkaa vaihtaa omistajaa, parisuhteen etsin muualta. M45
Kyllä saa julistaa. Julistetaanhan täällä päivät pitkät kaikkea muutakin: hetken huvittelua ja perperien rassausta. Mikäs tässä nyt niin raivostuttaa verrattuna niihin?
ihan yhtä paljon sekin ohistelu ärsyttää kuin tämä. Kirjoittakaa kaipausviestejä, näille parisuhdemuotopohdinnoille on ihan omat ketjunsa.
Saa lähettää kaivatulle sellaisia terveisiä kuin haluaa. Jos haluaa täällä ilmaista hänelle jotain omasta parisuhdekäsityksestään, niin ei sen pitäisi olla keneltäkään pois.
Pirjo, voitaisko vielä kokeilla onnistuuko paremmin ? R.
Vierailija kirjoitti:
Sydän ruvella siitä, että asiat jäi sanomatta irl. Kaipaan sua enemmän kuin osaan pukea sanoiksi. Olet ollut mulle valo ja johtotähti.
Samanlaisesta sydämen särystä olen myös kärsinyt ja kuukausia ikävöinyt. Paljon kaipuuta ja jotain toivoakin paremmasta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit kaipaamani?
Sinua ja jääkylmää vettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa lähettää kaivatulle sellaisia terveisiä kuin haluaa. Jos haluaa täällä ilmaista hänelle jotain omasta parisuhdekäsityksestään, niin ei sen pitäisi olla keneltäkään pois.
Eiköhän tuo nyt ole itsestäänselvyys ettet hänelle halua alkaa maksaa ajastaan? Kunhan vain haluat räyhätä ketjussa ja puhua itsestäsi, ei liity kaipaukseen tuo yhtään mitenkään. Koko aamu pelkkää ohistelua taas