Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (24776)

Vierailija
24701/24776 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuaksää että sä oot ainoo joka voi tehdä aloitteen? 

En tajua. Toivoisin jonkun naisen tekevän aloitteen, minun aloitteet ei johda mihinkään. 

Vierailija
24702/24776 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä voisit ujuttaa sun sormesi jonnekin pehmeään ja kosteaan

Katsotaan sitä sitten jos pääsemme tarpeeksi läheisiin väleihin.

Joku herrasmieskin eksynyt paikalle

Kuules, kyllä Karen tuomitsee tuollaisen verbaliikan ja tämän herrasmiehenkin ikuiseen yksinäisyyteen. Sivusta.

Karen haluaa varmasti myös omaan yksinäisyyteensä jonkun, muutenhan hänkään ei täällä huutelisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24703/24776 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsetko lohdutusta ja missä muodossa haluat sen?

Vierailija
24704/24776 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa muodoissaan 

Vierailija
24705/24776 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤎m💙n 😘

Vierailija
24706/24776 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon asioita mielessä. Kosteutta ja vankilaa, hotelleja ja uusia mahdollisuuksia. Samaa kaupunkia ja muuta. Huonoakin. Huokaus.

Vierailija
24707/24776 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, ei mulla ole mitään syytä lohdutukseen. Kaikki on paremmin kuin hyvin.

Vierailija
24708/24776 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi sulta välttämättä perinteistä suhdetta. Haluaisin vaan että olet mun elämässä.

Tämä on mä. Jos sua alkaa ärsyttää niin pari kertaakin on ihan sopiva.

Olisin voinut kirjoittaa molemmat viestit. Kaikki kävisi ystävyydestä fwb-suhteeseen, mutta mihinkään suljettuun perinteiseen etenevään parisuhteeseen en todellakaan halua ikimaailmassa kenenkään kanssa. Eri

Onko kyse siitä, että haluat tapailla muitakin ja pitää ovet avoinna siinä mielessä? Menee henkilökohtaiseksi, mutta miksi et halua sitoutua yhteen ihmiseen? 
T. Haluan ymmärtää

Ei kiinnosta parisuhde eikä sen mukanaan tuomat velvollisuudet tippaakaan. Haluan säilyttää vapauteni ja riippumattomuuteni, enkä yhtään kestä että kenelläkään on mitään odotuksia suhteeni. En myöskään jaksa nähdä ketään jatkuvasti.

Kenenkään muun tapailu saati irtoseksi ei kiinnosta tipan tippaa. 99,9% ihmisistä on pelkästään vastenmielisiä enkä koskisi pitkällä tikullakaan. Luovu stereotyyppisistä ajatuksistasi, että kaikkeen aina liittyisi seksi.

Sinä se tässä kuulostat super-ristiriitaiselta. Ei ihme että asiat eivät etene. Toisaalta kuulostat että ei tarvitse edetä.

Sivusta.

Vierailija
24709/24776 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

💙+🤎🍷🤩

Vierailija
24710/24776 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitoutuminen yhteen ihmiseen ja perinteinen parisuhde eivät ole synonyymit.

Niin perinteiseen kuuluu yleensä sama osoite ja rinkula sormessa. Voihan olla sitoutunut toiseen vaikka asuu erillään eikä ole sormusta tai kahta sormessaan. 
Sivusta

Silloin ei anneta ulkopuolisille ymmärtää mitään. Piste.

Vierailija
24711/24776 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

💙+🤎🍷🤩

Ai kahvikuppi ei näy. Sininen sydän kahvikuppi, ruskea viinilasi. Niin sen piti olla. Ap

Vierailija
24712/24776 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi sulta välttämättä perinteistä suhdetta. Haluaisin vaan että olet mun elämässä.

Olisin voinut kirjoittaa molemmat viestit. Kaikki kävisi ystävyydestä fwb-suhteeseen, mutta mihinkään suljettuun perinteiseen etenevään parisuhteeseen en todellakaan halua ikimaailmassa kenenkään kanssa. Eri

Onko kyse siitä, että haluat tapailla muitakin ja pitää ovet avoinna siinä mielessä? Menee henkilökohtaiseksi, mutta miksi et halua sitoutua yhteen ihmiseen? 
T. Haluan ymmärtää

Ei kiinnosta parisuhde eikä sen mukanaan tuomat velvollisuudet tippaakaan. Haluan säilyttää vapauteni ja riippumattomuuteni, enkä yhtään kestä että kenelläkään on mitään odotuksia suhteeni. En myöskään jaksa nähdä ketään jatkuvasti.

Kenenkään muun tapailu saati irtoseksi ei kiinnosta tipan tippaa. 99,9% ihmisistä on pelkästään vastenmielisiä enkä koskisi pitkällä tikullakaan. Luovu stereotyyppisistä ajatuksistasi, että kaikkeen aina liittyisi seksi.

Tässä oiva esimerkki minä minä tyypistä.Ei ikinä jatkoon.

Hyvin sanottu. 

Vierailija
24713/24776 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin kaivatun mun elämään. Tavalla tai toisella. 🧡

Vierailija
24714/24776 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tarttisin iloa, mahdollisimman monessa mielessä ja eri keinoin. Yhdessä tietty. Sivusta

Vierailija
24715/24776 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulet että hän sanoisi jos pyytäisit?

Vierailija
24716/24776 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Haluan ymmärtää

Sinä se tässä kuulostat super-ristiriitaiselta. Ei ihme että asiat eivät etene. Toisaalta kuulostat että ei tarvitse edetä.

Sivusta.

En ole pyytänyt enkä tarvitse mielipidettäsi mihinkään. Kunhan vain kommentoin samanmielisille ja vastasin suoraan minulle esitettyyn kysymykseen. 

vinkkinä sulle jatkoa ajatellen: kaikkea täällä näkemääsi ei tarvitse sinun kommentoida, kun ei selvästi liity omiin kaipauksiisi yhtään mitenkään. 

Vierailija
24717/24776 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lohdutukset tulevat sitten kun tulevat, tutustumisen kautta.

Tutustuminen tuntuu kovin vaikealta tässä ajassamme. Sivu.

Vierailija
24718/24776 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitoutuminen yhteen ihmiseen ja perinteinen parisuhde eivät ole synonyymit.

Niin perinteiseen kuuluu yleensä sama osoite ja rinkula sormessa. Voihan olla sitoutunut toiseen vaikka asuu erillään eikä ole sormusta tai kahta sormessaan. 
Sivusta

Silloin ei anneta ulkopuolisille ymmärtää mitään. Piste.

Hullu. Hakeudu terapiaan.

Vierailija
24719/24776 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Haluan ymmärtää

Tässä oiva esimerkki minä minä tyypistä.Ei ikinä jatkoon.

Hyvin sanottu. 

T. Eri

Vierailija
24720/24776 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulet että hän sanoisi jos pyytäisit?

En osaa sanoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi