Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (24816)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suljettu etenevä parisuhde = ainoa kuvio jota edes harkitsisin! Näin myö ollaan erilaisia. Suljetulla en toki tarkoita vankilaa, vaan vapaaehtoista julkista sitoutumista, jota kumpikaan ei halua rikkoa.
Mulla on toi sama. Missään muussa ei ole mitään järkeä. Parisuhde on kaikki tai ei mitään, eikä mitään rusinapullailua. Kaverisuhteet ja liikesuhteet ovat eri tavoin rajattuja tiettyyn tarkoitukseen joten jos sellaista joku haluaa kanssani niin se on sitten friendzone tai raha alkaa vaihtaa omistajaa, parisuhteen etsin muualta. M45
Turhaan julistatte näitä täällä. 🤦
Okei eli siis vaan itsenäisyksilöllisistä kirsikanpoimintaerityisparisuhteista saa julistaa vai mikä oli pointtisi?
Löytys sun kansion eka kuva. Hauskaa kesää. 😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suljettu etenevä parisuhde = ainoa kuvio jota edes harkitsisin! Näin myö ollaan erilaisia. Suljetulla en toki tarkoita vankilaa, vaan vapaaehtoista julkista sitoutumista, jota kumpikaan ei halua rikkoa.
Mulla on toi sama. Missään muussa ei ole mitään järkeä. Parisuhde on kaikki tai ei mitään, eikä mitään rusinapullailua. Kaverisuhteet ja liikesuhteet ovat eri tavoin rajattuja tiettyyn tarkoitukseen joten jos sellaista joku haluaa kanssani niin se on sitten friendzone tai raha alkaa vaihtaa omistajaa, parisuhteen etsin muualta. M45
Okei eli siis vaan itsenäisyksilöllisistä kirsikanpoimintaerityisparisuhteista saa julistaa vai mikä oli pointtisi?
No siinä sentään on jotakin uutisarvoa mutta nää teidänhän on ihan itsestäänselvyyksiä? Lähes kaikki täällä kai haluaa tota, ja toi maksupointti nyt oli täysin outo ja kertoi vain tarpeesta räyhätä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsetko lohdutusta ja missä muodossa haluat sen?
Kysy irl.
Kerro itse irl. Irl-hokija joka itse roikkuu ketjussa.
Kysyit, tarvitseeko ja missä muodossa. Älä kysy, jos et kestä vastauksia.
Älä vastaa jos et vastaa kysymyksiin. Jos haluat keskustella irl, osaat varmaan toimia.
Jos kuvittelet, että ketään lohduttaa kysymykset kaipausketjussa, lohduttamisen kyky on kehnoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pääsen irti?
Aika tekee lopulta tehtävänsä, kaikessa. Sivu
Aika on hidas tehtävissään. No, viimeistään kuolemassa.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostunut mies pyrkii lähelle ja yhteydenpitoon. Tekee kiinnostuksensa selväksi.
Muita kliseitä?
Vierailija kirjoitti:
Kulta tänään 😘
Tuutko kellariin?
Vihreäsilmäinen blondi, tule kellariin!
Vierailija kirjoitti:
Kulta tänään 😘
Pusut käy.
Meille ei missään tapauksessa sovi, että ihmiset muodostavat muita kuin meidän hyväksi määrittämiämme suhdemuotoja. Ei kannata vedota siihen, että me itse saamme vapaasti keskittyä elämään arvojemme mukaan, sillä meille elämän suola on toisten määräämisessä ja heidän ratkaisujen arvostelussa ja jos suinkin mahdollista, lailla kieltämisessä.
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan sua ihan valtavasti! 🧡
Sori mut et kuulosta aidolta. Johtuu sanavalinnasta.
Terkui sulle sinne kauas😘 ja mukavaa kesää!
Ei taideta nähdä🤔 ellet itse lähesty viestillä.
Okei. Pidät ilmeisesti tuon? Ole sinä niissä "linjuri" esittelyissäs, niin minä menen asuntoesittelyihin. Öisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siinä sentään on jotakin uutisarvoa mutta nää teidänhän on ihan itsestäänselvyyksiä? Lähes kaikki täällä kai haluaa tota, ja toi maksupointti nyt oli täysin outo ja kertoi vain tarpeesta räyhätä
Kun et jotain ymmärrä, se luultavasti ei ole sulle kohdistettu loukkaus tai provokaatio. Rauhoitu hysteriastasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostunut mies pyrkii lähelle ja yhteydenpitoon. Tekee kiinnostuksensa selväksi.
Unohdit mainita naisen vastaanottavaisuuden. Muuten kirjoittamasi on ahdistelua.
Katseet ainakin vastaanotettu😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit kaipaamani?
Mietin kesää ja miten vietät sen. Onko kaikki mahdollisimman hyvin. Vaikka tämä onkin nyt etäkaipuuta, mutta jos sattumalta näkisimmekin.
Miksi haluat luottaa sattumaan?
Koska nykyään törmään kaipaamaani vain aivan sattumalta. Parasta tietenkin, jos voisi sopia.
Olet siis loukannut häntä jos et voi ehdottaa?
En tietääkseni ole loukannut, ja välimatkakin pitkä. Yhteystietoja ei edes ole.
Hitto kun en osannut hillitä katsettani. Näitkö vähän liikaakin?
Olet siis loukannut häntä jos et voi ehdottaa?