Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (24750)

Vierailija
24681/24750 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lupaan lopettaa. 

Vierailija
24682/24750 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän ruvella siitä, että asiat jäi sanomatta irl. Kaipaan sua enemmän kuin osaan pukea sanoiksi. Olet ollut mulle valo ja johtotähti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24683/24750 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vankina omassa avioliitossa nainen. Jos olisin susta ihan varma, ettet mua tule koskaan jättämään, niin me oltais jo naimisissa. Rakastan sua.

Kuinkahan monella suomalais miehellä tämä tilanne. Joku ihan kiva otettu, menty naimisiin ja sitten jossain vaiheessa idealisoidaan joku kohde ja unelmoidaan et se tulis ja pelastais. Vietetään ihan kivaa tai neutraalia perhe-elämää, maksetaan lainoja ja eletään siinä mielessä turvallisesti. Oman pään sisällä sitten fantasioidaan sun muuta. Ollaan mahdollisesti läheisriippuvaisia, uusi tarttis olla valmiiksi katottuna. Yksin ei osata olla. 

Yksin ei osasta olla? On lähtökohtaisesti elämän kannalta mukavampi, että on joku jonka kanssa jakaa asioita ihan perus tarpeista lähtien. Olet varmaan tietoinen, kuinka moni suomalaisista miehistä menettää elämän hallinnan erojen jälkeen. Viina vie, koska se geeni on olemassa, ja yksin ei osata olla? Ero voi monesti olla myös helpotus, onko väärin ettei ole yksin sen jälkeen? Onko jokin saavutus, että pystyy olemaan yksin? Saako siitä mitalin? Siksikin on erittäin lapsellinen näkökulma asiaan, miksi pitäisi olla yksin, jos on vaihtoehto tunteineen kaikkineen. Sivusta

Joskus se on myös niin, että yksin ei haluta olla. Toisaalta saattaa myös olla, että parisuhteessa ollessaan rakastuu toiseen. Silloin se toinen on jo valmiina, jos päättää lähteä. Sivu

Mä pelkäisin tuossa tilanteessa, et mua pidetään parisuhteen tai perheen rikkojana. 

Yleensä lähdetään vapaasta tahdosta. Juoruakkojen puheita, todenperäisyydellä yleensä mitään tekemistä. 

Semmosille yleensä lyödään sanat takaisin, niin oppivat olemaan hiljaa. Toisten onni on onnettomille joskus kova paikka. 😁

Vierailija
24684/24750 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitoutuminen yhteen ihmiseen ja perinteinen parisuhde eivät ole synonyymit.

Niin perinteiseen kuuluu yleensä sama osoite ja rinkula sormessa. Voihan olla sitoutunut toiseen vaikka asuu erillään eikä ole sormusta tai kahta sormessaan. 
Sivusta

Vierailija
24685/24750 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sydän ruvella siitä, että asiat jäi sanomatta irl. Kaipaan sua enemmän kuin osaan pukea sanoiksi. Olet ollut mulle valo ja johtotähti.

Kenelle? 

Vierailija
24686/24750 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää, siirryn päikkäreille.Heipparallaa.

Vierailija
24687/24750 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olit viikolla kosketus etäisyydellä useamman kerran, niin olisin halunnut koskettaa. Haluan sut/sua.

seireenille

Mihin kosketin sinua viimeksi?

Vierailija
24688/24750 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivattu laajensi mun tapaa nähdä ihmissuhteita ja elämää. Ajattelin aiemmin asioita melko mustavalkoisesti. 

Vierailija
24689/24750 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tunnisteet rakas, ne tunnisteet💖

Vierailija
24690/24750 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle? 

Mielitietylle<3

Vierailija
24691/24750 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivattu laajensi mun tapaa nähdä ihmissuhteita ja elämää. Ajattelin aiemmin asioita melko mustavalkoisesti. 

Omin tämän.

Vierailija
24692/24750 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävä

Vierailija
24693/24750 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omin tämän.

Ehkä se oli sulle

Vierailija
24694/24750 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämeen sä oot mua koskettanut. Kuin kaipaamalleni kirjoitan.

Vierailija
24695/24750 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkökulma laajentunut

Vierailija
24696/24750 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi sulta välttämättä perinteistä suhdetta. Haluaisin vaan että olet mun elämässä.

Tämä on mä. Jos sua alkaa ärsyttää niin pari kertaakin on ihan sopiva.

Olisin voinut kirjoittaa molemmat viestit. Kaikki kävisi ystävyydestä fwb-suhteeseen, mutta mihinkään suljettuun perinteiseen etenevään parisuhteeseen en todellakaan halua ikimaailmassa kenenkään kanssa. Eri

Onko kyse siitä, että haluat tapailla muitakin ja pitää ovet avoinna siinä mielessä? Menee henkilökohtaiseksi, mutta miksi et halua sitoutua yhteen ihmiseen? 
T. Haluan ymmärtää

Ei kiinnosta parisuhde eikä sen mukanaan tuomat velvollisuudet tippaakaan. Haluan säilyttää vapauteni ja riippumattomuuteni, enkä yhtään kestä että kenelläkään on mitään odotuksia suhteeni. En myöskään jaksa nähdä ketään jatkuvasti.

Kenenkään muun tapailu saati irtoseksi ei kiinnosta tipan tippaa. 99,9% ihmisistä on pelkästään vastenmielisiä enkä koskisi pitkällä tikullakaan. Luovu stereotyyppisistä ajatuksistasi, että kaikkeen aina liittyisi seksi.

Tässä oiva esimerkki minä minä tyypistä.Ei ikinä jatkoon.

Vierailija
24697/24750 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olit viikolla kosketus etäisyydellä useamman kerran, niin olisin halunnut koskettaa. Haluan sut/sua.

seireenille

Mihin kosketin sinua viimeksi?

Hän kosketti käteen

Vierailija
24698/24750 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle? 

Mielitietylle<3

Mikä sua estää sanomasta asioita irl? Näettekö toisianne koskaan?

Vierailija
24699/24750 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Et usko rakkauteen. Tosirakkauden kokeneet tietävät, ettei ketään muuta voi tulla hänen tilalleen. Mikään uusi ihmissuhde ei voi häntä korvata koska vain hän on se ainoa oikea. Kukaan ei ole kuten hän. Rakkaus on 💓"

Mitä teet ketjussa, kun rinnalla on tosirakkaus? 🥳

Hän on tänään töissä. Odotan iltaa että hän tulee kotiin. 

Mistä lähtien hän on töitä tehnyt?

Vierailija
24700/24750 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi sulta välttämättä perinteistä suhdetta. Haluaisin vaan että olet mun elämässä.

Tämä on mä. Jos sua alkaa ärsyttää niin pari kertaakin on ihan sopiva.

Olisin voinut kirjoittaa molemmat viestit. Kaikki kävisi ystävyydestä fwb-suhteeseen, mutta mihinkään suljettuun perinteiseen etenevään parisuhteeseen en todellakaan halua ikimaailmassa kenenkään kanssa. Eri

Onko kyse siitä, että haluat tapailla muitakin ja pitää ovet avoinna siinä mielessä? Menee henkilökohtaiseksi, mutta miksi et halua sitoutua yhteen ihmiseen? 
T. Haluan ymmärtää

Ei kiinnosta parisuhde eikä sen mukanaan tuomat velvollisuudet tippaakaan. Haluan säilyttää vapauteni ja riippumattomuuteni, enkä yhtään kestä että kenelläkään on mitään odotuksia suhteeni. En myöskään jaksa nähdä ketään jatkuvasti.

Kenenkään muun tapailu saati irtoseksi ei kiinnosta tipan tippaa. 99,9% ihmisistä on pelkästään vastenmielisiä enkä koskisi pitkällä tikullakaan. Luovu stereotyyppisistä ajatuksistasi, että kaikkeen aina liittyisi seksi.

Tässä oiva esimerkki minä minä tyypistä.Ei ikinä jatkoon.

Enhän mä suhun koskis pitkällä tikullakaan, joten turhaan tulet tähän huutelemaan jatkoistasi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän