Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (24750)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi sulta välttämättä perinteistä suhdetta. Haluaisin vaan että olet mun elämässä.
Tämä on mä. Jos sua alkaa ärsyttää niin pari kertaakin on ihan sopiva.
Olisin voinut kirjoittaa molemmat viestit. Kaikki kävisi ystävyydestä fwb-suhteeseen, mutta mihinkään suljettuun perinteiseen etenevään parisuhteeseen en todellakaan halua ikimaailmassa kenenkään kanssa. Eri
Vierailija kirjoitti:
Voi, kun tahtoisin kuulla sun elämäntarinasi. Meillä ois paljon keskusteltavaa.
Mulla on tämä sama toive kaivatun suhteen. En varmaan saa koskaan tietää🥲
Suljettu etenevä parisuhde = ainoa kuvio jota edes harkitsisin! Näin myö ollaan erilaisia. Suljetulla en toki tarkoita vankilaa, vaan vapaaehtoista julkista sitoutumista, jota kumpikaan ei halua rikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Suljettu etenevä parisuhde = ainoa kuvio jota edes harkitsisin! Näin myö ollaan erilaisia. Suljetulla en toki tarkoita vankilaa, vaan vapaaehtoista julkista sitoutumista, jota kumpikaan ei halua rikkoa.
Jos olet niin suoraselkäinen, mene ja toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vankina omassa avioliitossa nainen. Jos olisin susta ihan varma, ettet mua tule koskaan jättämään, niin me oltais jo naimisissa. Rakastan sua.
Kuinkahan monella suomalais miehellä tämä tilanne. Joku ihan kiva otettu, menty naimisiin ja sitten jossain vaiheessa idealisoidaan joku kohde ja unelmoidaan et se tulis ja pelastais. Vietetään ihan kivaa tai neutraalia perhe-elämää, maksetaan lainoja ja eletään siinä mielessä turvallisesti. Oman pään sisällä sitten fantasioidaan sun muuta. Ollaan mahdollisesti läheisriippuvaisia, uusi tarttis olla valmiiksi katottuna. Yksin ei osata olla.
Yksin ei osasta olla? On lähtökohtaisesti elämän kannalta mukavampi, että on joku jonka kanssa jakaa asioita ihan perus tarpeista lähtien. Olet varmaan tietoinen, kuinka moni suomalaisista miehistä menettää elämän hallinnan erojen jälkeen. Viina vie, koska se geeni on olemassa, ja yksin ei osata olla? Ero voi monesti olla myös helpotus, onko väärin ettei ole yksin sen jälkeen? Onko jokin saavutus, että pystyy olemaan yksin? Saako siitä mitalin? Siksikin on erittäin lapsellinen näkökulma asiaan, miksi pitäisi olla yksin, jos on vaihtoehto tunteineen kaikkineen. Sivusta
Joskus se on myös niin, että yksin ei haluta olla. Toisaalta saattaa myös olla, että parisuhteessa ollessaan rakastuu toiseen. Silloin se toinen on jo valmiina, jos päättää lähteä. Sivu
Mä pelkäisin tuossa tilanteessa, et mua pidetään parisuhteen tai perheen rikkojana.
Yleensä lähdetään vapaasta tahdosta. Juoruakkojen puheita, todenperäisyydellä yleensä mitään tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi sulta välttämättä perinteistä suhdetta. Haluaisin vaan että olet mun elämässä.
Olisin voinut kirjoittaa molemmat viestit. Kaikki kävisi ystävyydestä fwb-suhteeseen, mutta mihinkään suljettuun perinteiseen etenevään parisuhteeseen en todellakaan halua ikimaailmassa kenenkään kanssa. Eri
Onko kyse siitä, että haluat tapailla muitakin ja pitää ovet avoinna siinä mielessä? Menee henkilökohtaiseksi, mutta miksi et halua sitoutua yhteen ihmiseen?
T. Haluan ymmärtää
Tekis mieli rakastella sua! 🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku on suhteessa ja hyppää heti seuraavaan, niin mikä estää, ettei tämä henkilö tekis sitä samaa uudelleen muutaman vuoden tai kymmenen päästä. Joskus sama tilanne on molemmilla, että lähtevät molemmat entisistä suhteistaan. Aiheuttaa paljon epävarmuutta suhteen jatkon kannalta. Toisaalta ehkä myös tiedostavat paremmin sen, että miten täytyy käyttäytyä ja kohdella toista, jottei sama toistuisi.
Voi saatana 🤦🤦🤦
Älä muuta virka. Isäni ja äitini ovat todella epävarmoja suhteessaan, jotka kestäneet jo yli 30 vuotta, kun vaihtoivat "lennosta" uusiin. Nämä palstatotuudet alkavat oikeasti joskus hymyilyttämään. eri
Vierailija kirjoitti:
Mulla on toi sama. Missään muussa ei ole mitään järkeä. Parisuhde on kaikki tai ei mitään, eikä mitään rusinapullailua. Kaverisuhteet ja liikesuhteet ovat eri tavoin rajattuja tiettyyn tarkoitukseen joten jos sellaista joku haluaa kanssani niin se on sitten friendzone tai raha alkaa vaihtaa omistajaa, parisuhteen etsin muualta. M45
Sitoutuminen yhteen ihmiseen ja perinteinen parisuhde eivät ole synonyymit.
Anteeksi että tungin sellaseen väliin johon en mahdu. 🙈
- e
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kyse siitä, että haluat tapailla muitakin ja pitää ovet avoinna siinä mielessä? Menee henkilökohtaiseksi, mutta miksi et halua sitoutua yhteen ihmiseen?
T. Haluan ymmärtää
Ei kiinnosta parisuhde eikä sen mukanaan tuomat velvollisuudet tippaakaan. Haluan säilyttää vapauteni ja riippumattomuuteni, enkä yhtään kestä että kenelläkään on mitään odotuksia suhteeni. En myöskään jaksa nähdä ketään jatkuvasti.
Kenenkään muun tapailu saati irtoseksi ei kiinnosta tipan tippaa. 99,9% ihmisistä on pelkästään vastenmielisiä enkä koskisi pitkällä tikullakaan. Luovu stereotyyppisistä ajatuksistasi, että kaikkeen aina liittyisi seksi.
Kun olit viikolla kosketus etäisyydellä useamman kerran, niin olisin halunnut koskettaa. Haluan sut/sua.
seireenille
Vierailija kirjoitti:
Tuskin täällä tuollaista tarvitsee edes ilmoittaa. Olet kuten lähes kaikki muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Tekis mieli rakastella sua! 🧡
Tule rakastelemaan!
Vierailija kirjoitti:
Voi, kun tahtoisin kuulla sun elämäntarinasi. Meillä ois paljon keskusteltavaa.
Jäin miettimään tätä, mulla ei oikeastaan ole tarvetta tähän. Haluaisin tutustua häneen sellasena, kun hän on nyt. En toki kieltäytyisi kuuntelemasta. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💗KH
💚💚💚
Piti kirjoittaa vielä ainakin, että on ikävä ja haluaisin nähdä. Jotenkin sanat katosivat päästäni.
Kirjoitatko miehelle vai naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on toi sama. Missään muussa ei ole mitään järkeä. Parisuhde on kaikki tai ei mitään, eikä mitään rusinapullailua. Kaverisuhteet ja liikesuhteet ovat eri tavoin rajattuja tiettyyn tarkoitukseen joten jos sellaista joku haluaa kanssani niin se on sitten friendzone tai raha alkaa vaihtaa omistajaa, parisuhteen etsin muualta. M45
Turhaan julistatte näitä täällä. 🤦
Ei se ole.