Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (24750)

Vierailija
24641/24750 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vankina omassa avioliitossa nainen. Jos olisin susta ihan varma, ettet mua tule koskaan jättämään, niin me oltais jo naimisissa. Rakastan sua.

Kuinkahan monella suomalais miehellä tämä tilanne. Joku ihan kiva otettu, menty naimisiin ja sitten jossain vaiheessa idealisoidaan joku kohde ja unelmoidaan et se tulis ja pelastais. Vietetään ihan kivaa tai neutraalia perhe-elämää, maksetaan lainoja ja eletään siinä mielessä turvallisesti. Oman pään sisällä sitten fantasioidaan sun muuta. Ollaan mahdollisesti läheisriippuvaisia, uusi tarttis olla valmiiksi katottuna. Yksin ei osata olla. 

Yksin ei osasta olla? On lähtökohtaisesti elämän kannalta mukavampi, että on joku jonka kanssa jakaa asioita ihan perus tarpeista lähtien. Olet varmaan tietoinen, kuinka moni suomalaisista miehistä menettää elämän hallinnan erojen jälkeen. Viina vie, koska se geeni on olemassa, ja yksin ei osata olla? Ero voi monesti olla myös helpotus, onko väärin ettei ole yksin sen jälkeen? Onko jokin saavutus, että pystyy olemaan yksin? Saako siitä mitalin? Siksikin on erittäin lapsellinen näkökulma asiaan, miksi pitäisi olla yksin, jos on vaihtoehto tunteineen kaikkineen. Sivusta

Joskus se on myös niin, että yksin ei haluta olla. Toisaalta saattaa myös olla, että parisuhteessa ollessaan rakastuu toiseen. Silloin se toinen on jo valmiina, jos päättää lähteä. Sivu

Niinkin varmasti. Sivusta 

Vierailija
24642/24750 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei tule tarvetta täällä usein käydä. Nyt lipsahti. Ikävä on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24643/24750 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi sulta välttämättä perinteistä suhdetta. Haluaisin vaan että olet mun elämässä.

Vähän suoremmin silti kuin nyt pääsee olemaan. =]

Vierailija
24644/24750 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi sulta välttämättä perinteistä suhdetta. Haluaisin vaan että olet mun elämässä.

Onko sulla mielessä jotain?

Vierailija
24645/24750 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kun tahtoisin kuulla sun elämäntarinasi. Meillä ois paljon keskusteltavaa.

Vierailija
24646/24750 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vankina omassa avioliitossa nainen. Jos olisin susta ihan varma, ettet mua tule koskaan jättämään, niin me oltais jo naimisissa. Rakastan sua.

Kuinkahan monella suomalais miehellä tämä tilanne. Joku ihan kiva otettu, menty naimisiin ja sitten jossain vaiheessa idealisoidaan joku kohde ja unelmoidaan et se tulis ja pelastais. Vietetään ihan kivaa tai neutraalia perhe-elämää, maksetaan lainoja ja eletään siinä mielessä turvallisesti. Oman pään sisällä sitten fantasioidaan sun muuta. Ollaan mahdollisesti läheisriippuvaisia, uusi tarttis olla valmiiksi katottuna. Yksin ei osata olla. 

Yksin ei osasta olla? On lähtökohtaisesti elämän kannalta mukavampi, että on joku jonka kanssa jakaa asioita ihan perus tarpeista lähtien. Olet varmaan tietoinen, kuinka moni suomalaisista miehistä menettää elämän hallinnan erojen jälkeen. Viina vie, koska se geeni on olemassa, ja yksin ei osata olla? Ero voi monesti olla myös helpotus, onko väärin ettei ole yksin sen jälkeen? Onko jokin saavutus, että pystyy olemaan yksin? Saako siitä mitalin? Siksikin on erittäin lapsellinen näkökulma asiaan, miksi pitäisi olla yksin, jos on vaihtoehto tunteineen kaikkineen. Sivusta

Joskus se on myös niin, että yksin ei haluta olla. Toisaalta saattaa myös olla, että parisuhteessa ollessaan rakastuu toiseen. Silloin se toinen on jo valmiina, jos päättää lähteä. Sivu

Mä pelkäisin tuossa tilanteessa, et mua pidetään parisuhteen tai perheen rikkojana. 

Vierailija
24647/24750 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Et usko rakkauteen. Tosirakkauden kokeneet tietävät, ettei ketään muuta voi tulla hänen tilalleen. Mikään uusi ihmissuhde ei voi häntä korvata koska vain hän on se ainoa oikea. Kukaan ei ole kuten hän. Rakkaus on 💓"

Mitä teet ketjussa, kun rinnalla on tosirakkaus? 🥳

Hän on tänään töissä. Odotan iltaa että hän tulee kotiin. 

24648/24750 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sä ny muistat 😅

Vierailija
24649/24750 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosirakkauden tunnistaa siitä, että se tuo elämään iloa, vapautta, levollisuutta, ystävällisyyttä, lempeyttä, lujuutta, ymmärtäväisyyttä, kärsivällisyyttä, toivoa ja muita hyviä asioita. 

Riidanhalu ei ole rakkautta. Kovuus ei ole rakkautta. Katkeruus ei ole rakkautta. Ilkeys ei ole rakkautta. Asettuminen muiden yläpuolelle ei ole rakkautta. 

Ja ennen kuin se tosirakkaus on todennettu ja tapahtunut ja ihminen on sen oikeasti läsnäolevasti kaikkine aisteineen ja puheen kautta elänyt niin ennen tätä voi välillä olla riidanhalua, katkeruutta, kateutta, surua joka on tunteista haastavin. Se on inhimillistä. Ei tietty kaikilla. Voi rakastaa mielessään taivaaseen ja maapallon ympäri niin pakahduttavasti ja puhtaasti koko sydämellään mut vasta kun pyyhkii kyyneleitä toisen silmien alta surun, ilon tai vaikka orgasmin jälkeen voi todella tuntea rakkauden ja yhteyden eikä se ole mitään mielikuvaa. Sillä ihminen tarvitsee kosketusta, rakkaan katsetta ja läsnäoloa.

Vierailija
24650/24750 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kunnon video yms. tripille ja piti hengitellä. Huh

Vierailija
24651/24750 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boo-applikaatio on parempi kuin tämä, näkyillään siellä. Mukavaa alkavaa kesää/talvea!

Vierailija
24652/24750 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pelkäisin tuossa tilanteessa, et mua pidetään parisuhteen tai perheen rikkojana. 

Sivusta: 

Tietysti pidettäisiin. Valitettavasti elämä on aika raadollista... Harva haluaa ylimääräisiä vihamiehiä tai painolastia elämäänsä. 

Vierailija
24653/24750 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä pian kommentoivat randot eivät millään tavalla edusta minua. Ota "puheeksi", ei ole vaikeaa tässä kohtaa. Lähde pienestä niin ei tuskin on kauhea kynnys.

Vierailija
24654/24750 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, kun tahtoisin kuulla sun elämäntarinasi. Meillä ois paljon keskusteltavaa.

Ei en haluu puhuu semmosii musta

Vierailija
24655/24750 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on suhteessa ja hyppää heti seuraavaan, niin mikä estää, ettei tämä henkilö tekis sitä samaa uudelleen muutaman vuoden tai kymmenen päästä. Joskus sama tilanne on molemmilla, että lähtevät molemmat entisistä suhteistaan. Aiheuttaa paljon epävarmuutta suhteen jatkon kannalta. Toisaalta ehkä myös tiedostavat paremmin sen, että miten täytyy käyttäytyä ja kohdella toista, jottei sama toistuisi.

Vierailija
24656/24750 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin myös, että olisit mulle se tärkeä ihminen, rakas ystävä.

Vierailija
24657/24750 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuaksää että sä oot ainoo joka voi tehdä aloitteen? 

Kyllä tekisin, jos näkisin.

Vierailija
24658/24750 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku on suhteessa ja hyppää heti seuraavaan, niin mikä estää, ettei tämä henkilö tekis sitä samaa uudelleen muutaman vuoden tai kymmenen päästä. Joskus sama tilanne on molemmilla, että lähtevät molemmat entisistä suhteistaan. Aiheuttaa paljon epävarmuutta suhteen jatkon kannalta. Toisaalta ehkä myös tiedostavat paremmin sen, että miten täytyy käyttäytyä ja kohdella toista, jottei sama toistuisi.

Voi saatana 🤦🤦‍🤦‍

Vierailija
24659/24750 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulun tuoja.

Pukki

Vierailija
24660/24750 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä pian kommentoivat randot eivät millään tavalla edusta minua. Ota "puheeksi", ei ole vaikeaa tässä kohtaa. Lähde pienestä niin ei tuskin on kauhea kynnys.

Miksi et itse ota puheeksi jos kynnys ei ole korkea?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän