Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (24688)
Vierailija kirjoitti:
Tajuaksää että sä oot ainoo joka voi tehdä aloitteen?
Miksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä voisit ujuttaa sun sormesi jonnekin pehmeään ja kosteaan
Katsotaan sitä sitten jos pääsemme tarpeeksi läheisiin väleihin.
Joku herrasmieskin eksynyt paikalle
Kuules, kyllä Karen tuomitsee tuollaisen verbaliikan ja tämän herrasmiehenkin ikuiseen yksinäisyyteen. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vankina omassa avioliitossa nainen. Jos olisin susta ihan varma, ettet mua tule koskaan jättämään, niin me oltais jo naimisissa. Rakastan sua.
Kuinkahan monella suomalais miehellä tämä tilanne. Joku ihan kiva otettu, menty naimisiin ja sitten jossain vaiheessa idealisoidaan joku kohde ja unelmoidaan et se tulis ja pelastais. Vietetään ihan kivaa tai neutraalia perhe-elämää, maksetaan lainoja ja eletään siinä mielessä turvallisesti. Oman pään sisällä sitten fantasioidaan sun muuta. Ollaan mahdollisesti läheisriippuvaisia, uusi tarttis olla valmiiksi katottuna. Yksin ei osata olla.
Mä vihaan itseäni, kun taloudelliset seikat on ainoita, miksi pysyn nyt tässä suhteessa. Se kuulostaa yhtä pahalle kuin tuntuu. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Onkohan konna limainen sen takia, että sitä toiveikkaana pusutetaan alvariinsa? Ei se taida siitä muuttua muuksi kuin entistä limaisemmaksi. Guak!
On sitä enemmänkin 😁
Sitä limaa olis tullut enemmänkin mut hillitsin itseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vankina omassa avioliitossa nainen. Jos olisin susta ihan varma, ettet mua tule koskaan jättämään, niin me oltais jo naimisissa. Rakastan sua.
Kuinkahan monella suomalais miehellä tämä tilanne. Joku ihan kiva otettu, menty naimisiin ja sitten jossain vaiheessa idealisoidaan joku kohde ja unelmoidaan et se tulis ja pelastais. Vietetään ihan kivaa tai neutraalia perhe-elämää, maksetaan lainoja ja eletään siinä mielessä turvallisesti. Oman pään sisällä sitten fantasioidaan sun muuta. Ollaan mahdollisesti läheisriippuvaisia, uusi tarttis olla valmiiksi katottuna. Yksin ei osata olla.
Yksin ei osasta olla? On lähtökohtaisesti elämän kannalta mukavampi, että on joku jonka kanssa jakaa asioita ihan perus tarpeista lähtien. Olet varmaan tietoinen, kuinka moni suomalaisista miehistä menettää elämän hallinnan erojen jälkeen. Viina vie, koska se geeni on olemassa, ja yksin ei osata olla? Ero voi monesti olla myös helpotus, onko väärin ettei ole yksin sen jälkeen? Onko jokin saavutus, että pystyy olemaan yksin? Saako siitä mitalin? Siksikin on erittäin lapsellinen näkökulma asiaan, miksi pitäisi olla yksin, jos on vaihtoehto tunteineen kaikkineen. Sivusta
Toivottavasti kesä ja kärpäset vie mukanaan. Helle hellentää vannetta pään ja kehon ympärillä. Edes hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi sulta välttämättä perinteistä suhdetta. Haluaisin vaan että olet mun elämässä.
Tämä on mä. Jos sua alkaa ärsyttää niin pari kertaakin on ihan sopiva.
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi sulta välttämättä perinteistä suhdetta. Haluaisin vaan että olet mun elämässä.
En ole kaipaamassa palstalla lisää ihmisiä vain olemaan elämässäni.
Vierailija kirjoitti:
Tajuaksää että sä oot ainoo joka voi tehdä aloitteen?
Tämän kuullut täällä ennenkin, ja sivusta ihmettelen miksi noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vihaan itseäni, kun taloudelliset seikat on ainoita, miksi pysyn nyt tässä suhteessa. Se kuulostaa yhtä pahalle kuin tuntuu. Sivu
Mulla on sama tilanne, mutta en vihaa itseäni. Ei olosuhteista voi pääosin itseään syyttää vaikka toki menneisyyden omat teot ovat tähän osittain johtaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kaipaamassa palstalla lisää ihmisiä vain olemaan elämässäni.
Mene sitten ja kerro hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on mä. Jos sua alkaa ärsyttää niin pari kertaakin on ihan sopiva.
Ja tämä asenne ärsyttää mua. Miksi vain kerran tai pari? Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin ei osasta olla? On lähtökohtaisesti elämän kannalta mukavampi, että on joku jonka kanssa jakaa asioita ihan perus tarpeista lähtien. Olet varmaan tietoinen, kuinka moni suomalaisista miehistä menettää elämän hallinnan erojen jälkeen. Viina vie, koska se geeni on olemassa, ja yksin ei osata olla? Ero voi monesti olla myös helpotus, onko väärin ettei ole yksin sen jälkeen? Onko jokin saavutus, että pystyy olemaan yksin? Saako siitä mitalin? Siksikin on erittäin lapsellinen näkökulma asiaan, miksi pitäisi olla yksin, jos on vaihtoehto tunteineen kaikkineen. Sivusta
Joskus se on myös niin, että yksin ei haluta olla. Toisaalta saattaa myös olla, että parisuhteessa ollessaan rakastuu toiseen. Silloin se toinen on jo valmiina, jos päättää lähteä. Sivu
Limasienet eivät ole kunnon sieniä lainkaan. Ne on ameeboja.
Tosirakkauden tunnistaa siitä, että se tuo elämään iloa, vapautta, levollisuutta, ystävällisyyttä, lempeyttä, lujuutta, ymmärtäväisyyttä, kärsivällisyyttä, toivoa ja muita hyviä asioita.
Riidanhalu ei ole rakkautta. Kovuus ei ole rakkautta. Katkeruus ei ole rakkautta. Ilkeys ei ole rakkautta. Asettuminen muiden yläpuolelle ei ole rakkautta.
Mukavaa päivää kaivatulleni !
Kokoaikaisella kyseenalaistamisella ja epäuskoisuudella esimerkiksi. Rankkaa puuhaa.