Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (22582)
Vierailija kirjoitti:
Joitakin ihmisiä autetaan auliisti pääsemään tavoitteeseen ja joitakin ei.
Jotku joutuvat elämässään rämpiä yksin ja tehdä paljon työtä tavoitteidensa eteen. Silloin negatiivista arvostelua, dissausta ja puhetta ei jaksa kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit halunnut tarpeeksi, ei tarvitsisi kaivata. Et ole halunnut missään vaiheessa.
Mistä tiedät?
Jos haluaa tarpeeksi, ilmaisee halunsa. Hän on ilmaissut vain päinvastaista.
Tuskin olen hän, mutta itse en ilmaise haluani koska kuilu välillämme on liian leveä. Ehkä en siis halua tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joitakin ihmisiä autetaan auliisti pääsemään tavoitteeseen ja joitakin ei.
Jotku joutuvat elämässään rämpiä yksin ja tehdä paljon työtä tavoitteidensa eteen. Silloin negatiivista arvostelua, dissausta ja puhetta ei jaksa kuunnella.
Juuri tuon vuoksi harvoin olen ilkeälle ilkeä. Ajatuksena on ymmärtää ja auttaa myös muita pääsemään tavoitteeseen eikä vain niitä suosikkeja.
Hyvää päivää kaikille ja yhteisterveiset. 🌸
Genuinely hope she didn't see me because I'm not well
Vain sinä voit ylittää sen "esteen" meidän välillä.
Tarvitsisin sua, sun läheisyyttä, hellyyttä, seuraa.
Jesse sä et oo yhtään mun tyyppiä, mutta hemmetti kun oot saanut mun halut nousemaan tappiinsa
Tarttisin sua myös laittaan asiat perspektiiviin.
Vierailija kirjoitti:
Genulily this aint an english glass
Ketju saa jäädä kesätauolle. Hyvää kesää kaivatulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit halunnut tarpeeksi, ei tarvitsisi kaivata. Et ole halunnut missään vaiheessa.
Mistä tiedät?
Jos haluaa tarpeeksi, ilmaisee halunsa. Hän on ilmaissut vain päinvastaista.
Tuskin olen hän, mutta itse en ilmaise haluani koska kuilu välillämme on liian leveä. Ehkä en siis halua tarpeeksi.
Ehkä hänellä oli jotain muuta yllättävää elämässä. En tarkoita nyt rakkautta vaan jotain mikä on laittanut esteitä tielle.
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan onnellinen.
Voiko kukaan olla onnellinen jos ikävöi rakasta kaipausketjussa? Ei!
Tajuaisit, ettet kiinnosta munua pätkän vertaa. Lopeta seuraaminen ja stalkkaaminen. Jos, et lopeta teen rikosilmoituksen sinusta. Verkkohäirintä ja seuraaminen on rikos!
Hellyyttä on jäänyt jakamatta niiiiiiiiiiiin pitkältä ajalta.
Vierailija kirjoitti:
Näin mäkin teen silloin, kun huomaan ettei vastapuolen kiinnostus vain riitä. Kukaan tuskin kesän yli jaksaa odottaa ilman minkäänlaista osoitusta, ettäkö kiinnostaiso enemmänkin.
Kiitos, kuin myös sulle!
Vierailija kirjoitti:
Okei. Huomiseen 👋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Genulily this aint an english glass
Oh "lily", that's right ;)
Asiat eivät aina ole noin yksioikoisia. Ja asioita voi olla viisasta selventää toiselle osapuolelle jolloin asiat voivat selvitä ja ratketa myös parhain päin. Ja sitten ainakin on tehnyt oikeat tunteensa toiselle selväksi