Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (22582)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit halunnut tarpeeksi, ei tarvitsisi kaivata. Et ole halunnut missään vaiheessa.
Mistä tiedät?
Jos haluaa tarpeeksi, ilmaisee halunsa. Hän on ilmaissut vain päinvastaista.
Vierailija kirjoitti:
Tänään oli raskas päivä. Sen takia oksensin tänne.
Samaistun tähän täysin. Itse niin väsynyt päivän jälkeen etten oikein jaksa edes kirjottaa. Väsymys vie ajatukset negan suuntaan.
Kaivattu kiipeää silti sisäisestä lähteestäni tervehtimään, kun tänne tulen. Tämä ehkä-possible-kysymysmerkki kaivattuni.
Ei ole välimatkat haitanneet. Toki vaativat paljon järjestelyjä, mutta...asenteesta ja tahdosta kiinni. Positiivinen asenteella pääsee pitkälle😉
Vierailija kirjoitti:
Suuntaan katseeni toisaalle, kun sinusta ei saa oikeassa elämässä mitään. Sattuu, mutta tätä on jatkunut niin kauan, että olisi jo tapahtunut, jos olisi tapahtuakseen. Kaipaan rakkautta, jota ei ole minulle tarjolla.
Suuntaa vaan.
Kaikkesi varmaan yritit kasvojen edessä.
Laita joku hyvä ehdotus ryhmään.
Miksiköhän sinä näet, kun otan yhteyttä, mutta minä en sitä näe mistään.
Ikävä, ettei ole mitään suoraa yhteyttä kaivattuuni. Oikeesti jotain paikkaa, missä voitaisiin jutella kaksin. Nyt huutelen terveiseni tyhjille seinille. 😕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuntaan katseeni toisaalle, kun sinusta ei saa oikeassa elämässä mitään. Sattuu, mutta tätä on jatkunut niin kauan, että olisi jo tapahtunut, jos olisi tapahtuakseen. Kaipaan rakkautta, jota ei ole minulle tarjolla.
Suuntaa vaan.
Kaikkesi varmaan yritit kasvojen edessä.
Sinä et yrittänyt ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Et sinä minua enää.
Kylläpäs. Kaipaus vain ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämässäsi ei ole tilaa mulle, vaikka ajatuksissasi olisikin (joskus ollut).
Pelkät ajatukset ja ajatuksissa olo ei riitä (tarvitaan keskusteluyhteyttä ja lähellä oloa). Oletko tehnyt noiden asioiden eteen jotakin?
Olen. Oletko sinä ja jos, niin millä tavalla se on näkynyt kaivatullesi?
Elämäni rakkaus savuna ilmaan.
Maailmassa on liikaa vääryyttä. En jaksa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään oli raskas päivä. Sen takia oksensin tänne.
Samaistun tähän täysin. Itse niin väsynyt päivän jälkeen etten oikein jaksa edes kirjottaa. Väsymys vie ajatukset negan suuntaan.
Kaivattu kiipeää silti sisäisestä lähteestäni tervehtimään, kun tänne tulen. Tämä ehkä-possible-kysymysmerkki kaivattuni.
Ei E. Stalkkérimaanikkø luuli
minuksi, näkee tosta alanuolesta.
x
💙👨🏫🤎👩🏻🏫 liian kauan näkemättä
Joitakin ihmisiä autetaan auliisti pääsemään tavoitteeseen ja joitakin ei.
No otappa sit vaan reilusti suoraan yhteyttä niin katsotaan voidaanko asialle jotain