Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (22352)
koska synthetic solutions
👹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamun teemaan kärjistäen: kaipaatko kaivattua vai huomiota, jota häneltä saat?
En oikeastaan kumpaakaan. Haaveilen itse luomastani mielikuvasta puolitosissani. En edes halua häneltä huomiota, mieluummin antaa sen jollekulle jonka kanssa voi edetä jotenkin.
Ethän myöskään näytä hänelle kiinnostustasi mitenkään? Ettei tule turhia toiveita. Et siis katsele häntä rakastuneena tai ole hermostunut hänen seurassaan jne.
Ootte kyl hupaisia.
Ei kun ärsyttää vaan kaikki pelailijat jotka ei oo tosissaan.
Katselu tai hermostuneisuus ei ole mikään kosinta. Kertovat kiinnostuksesta ehkä, mutta kiinnostus on vasta se alku, josta aletaan tutustumaan jos aletaan. Eikä sekään sido vielä mihinkään. Tämä tietysti koskee vapaita, joilla ei ole sitoumuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei paini, sen hän kertoo selvin sanoin ja usein. Hän ei tiedä mitään pahempaa kuin että lähtisin pois hänen luotaan."
Mitä teet ketjussa? Toivottavasti et lupaile täällä luita taivaalta kenellekään.
Mitä sitten vaikka lupailisi? Ei sillä ole mitään merkitystä kenellekään, saati sitten sinulle.
Totta kai on. Jokainen on vastuussa siitä, miten toisia kohtelee. Sinäkin, vaikka muuta kuvittelisit.
Tämä on anonyymi nettipalsta, ei teidän kaivatut edes käy täällä. Et sä täällä kohtele sitä henkilöä yhtään mitenkään 🤦🏻🤦🏻🤦🏻
Mun kaivattu käy täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikeastaan kumpaakaan. Haaveilen itse luomastani mielikuvasta puolitosissani. En edes halua häneltä huomiota, mieluummin antaa sen jollekulle jonka kanssa voi edetä jotenkin.
Ethän myöskään näytä hänelle kiinnostustasi mitenkään? Ettei tule turhia toiveita. Et siis katsele häntä rakastuneena tai ole hermostunut hänen seurassaan jne.
Ootte kyl hupaisia.
Katselu tai hermostuneisuus ei ole mikään kosinta. Kertovat kiinnostuksesta ehkä, mutta kiinnostus on vasta se alku, josta aletaan tutustumaan jos aletaan. Eikä sekään sido vielä mihinkään. Tämä tietysti koskee vapaita, joilla ei ole sitoumuksia.
Erittäin hyvin sanottu. Ja minun kohdalla jopa taannoin toteutui, mut ei ikinä johtanut tutustumiseen, kun kumpikin vastusti sitä irl...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tätä ei saisi sanoa, naiset ja miehet lähestyvät näitä asioita keskimäärin eri tavalla. Sanotaan, että mies tietää tyyliin sekunneissa/minuuteissa, haluaako naisen kanssa parisuhteen, pelkän fyysisen suhteen vai ei kumpaakaan näistä. Eikä se varmaan kauheastu muutu, vaikka nainen seisoisi päällään. Naiset taas prosessoivat pidempään ja tarkkailevat miehen toimintaa, mikä onkin järkevää, koska naisella voi olla edessä iso elämänmuutos, siis raskaus ja synnytys jne. Miehet kyllä tietävät, mitä ovat tekemässä, paremmin kuin naiset luulevat. Sori tästä.
Siis tietenkin se on noin, että miehet kyllä tietää. Eihän tuossa mitään soriteltavaa ole.
Typerä nainen joka alkaa miehen vuoksi mutkalle menemään ja jotain temppuja tekemään, että tekisi "vaikutuksen" ja saisi miehen rakastumaan itseensä.
Samahan se on toisinkin päin. Ei ainakaan mun mielipide muutu miksikään, jos olen heti alkuunsa päättänyt ettei mies mieleinen. Ihan sama mitä tekee sen jälkeen.
En mä sitä heti näe, että onko seksikäs mies sellainen jonka kanssa voisin sitoutua vai onko "vain seksikäs". Sen jälkeen, kun olen todennut kuumaksi, voi vielä tyriä seksinkin jos paljastuu vaikkapa liian tyhmäksi, epäkohteliaaksi tms., mutta vaikka olisi miten himoja nostattava hottis jonka kanssa on kemiaa, niin se ei vielä riitä kumppanuuteen, vaan siihen pitää olla sit jo enemmänkin. Eli sitä henkistä yhteyttä, yhteistä huumoria, samankaltaiset arvomaailmat ja maailmankuvat jne. Sen tietty näen heti, että "panisinko" vai en. Ja jos on "en panis", niin ei siitä tietenkään mitään voi tulla.
Toki järkevällä miehelläkin se kiinnostus naiseen lässähtää, jos naisesta paljastuu jotain vaikkapa ihan eri arvomaailmoja.
Jotkuthan kyllä kertoo, että kun tapasivat kumppaninsa, niin molemmat tiesi heti: tässä se on.
Luitko kunnolla?
*Ei ainakaan mun mielipide muutu miksikään, jos olen heti alkuunsa päättänyt ettei mies mieleinen.*
Kyse oli siis tilanteesta, jossa epäkiinnostusta ei saada muuttumaan kiinnostukseksi, vaikka miten mutkalle menisi.
Njoo, mutta alkuperäisessä lukee näin "Sanotaan, että mies tietää tyyliin sekunneissa/minuuteissa, haluaako naisen kanssa parisuhteen, pelkän fyysisen suhteen vai ei kumpaakaan näistä"
Niin tuohon otin kantaa, että itse en osaa kovin nopeasti sanoa voisinko sitoutua mieheen, mutta sen toki tiedän muutamassa sekunnissa, voinko kuvitella itseni miehen kanssa seksiin vai en :) Eli sama ku sulla, mutta vaan lisäksi selitin tuosta parisuhdeaspektista.
Samaa mieltä, eihän sitä voi sekunnissa tietää haluaako parisuhteen. Tai melko outoa jos luonne ei vaikuta mitenkään vaan ainoastaan ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan syliä, jossa levätä. Haluaisin, että joku pitäisi minuakin hyvänä, kun päivästä toiseen yritän olla sitä toisille.
Eivätkö ne toiset sitten vastavuoroisesti pidä sinua hyvänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ehkä kumppanisikin painii sen ajatuksen kanssa, että tekisi elämäänsä muutoksia, jos vain uskaltaisi elää elämäänsä, kuten ainoaa elämää eletään.
Ei paini, sen hän kertoo selvin sanoin ja usein. Hän ei tiedä mitään pahempaa kuin että lähtisin pois hänen luotaan. Sivusta?
Niin. Koska pelkää olla yksin.
Ei vaan koska olen hänen elämänsä rakkaus. Sen hän on aina myös teoin ja valinnoin osoittanut. Yksin hänen ei tarvitsisi kauaa olla jos itse niin valitsisi.
Toivottavasti myös ymmärtää pian arvonsa, ettei tuhlaa elämäänsä haaveilijan kanssa. Sivu
Taas kerran: et sinä päätä muiden puolesta sitä, mikä on näiden elämän tuhlaamista. Jos tuo henkilö tulee onnelliseksi ollessaan suhteessa aloittajan kanssa, ei hänen tarvitse mitään arvoaan silloin ymmärtää, vaan nauttia haluamastaan elämästä.
Ette te edelleenkään päätä muiden ihmisten suhteiden ja onnellisuuden sisältöä.
Eri
Kyllä, toisilla on elämälle pienet odotukset ja vähän vaatimuksia, eikä silloin ole niin tarkkaa, kenen kanssa elämäänsä viettää. Kunhan molemmat hengittää!
Ei se kuulu sinulle. Rumasti puhut muista ihmisistä, äitisi on varmaan ylpeä susta.
Totta, niin on. Mitä rumaa on tyytymisessä minimiin?
Vierailija kirjoitti:
Miksei laastari toimi?
Koska ei se ole ihan sama kuin sinä. Kukaan ei ole koskenut yhtä diipisti kuin sinä. Paitsi yksi muu.
Rakas, tulin just saunasta, olisitpa täällä. Nyt olis kiva halia ja pussailla! 🧡
Vttu mikä vätys täällä moderoi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kerroin sinulle päätökseni kasvotusten, mut silti jäi paska fiilis vuoksesi. Kun lähdit yksin kävelylle, niin näytit murtuneelta.
Jos tätä hieman kääntelee ja vääntelee, niin voisi sopia omaan tilanteeseen.
Totta kai se tuntui pettymykseltä, mutta jokaisella pilvellä on hopeareunus. Voin olla sinunkin kanssa rennompi, kun ei tarvitse ajatella koko ajan "entä jos". Nyt tiedän, että se on ei. Voin vaikka kertoa, että olen seurustellut toisen kanssa tämän koko ajan. En pelkää sitä, että tuotan sinulle pettymyksen tai pilaan mahdollisuuteni, koska sitä mahdollisuutta ei edes missään vaiheessa ollut. 🙂
Toivottavasti olet kyseinen neiti.
Silloin tiedän että sinulla on kaikki hyvin. Ja voin poistua.
Tarvisin sut maadoittamaan mut
Vierailija kirjoitti:
Ootkohan suuttunut? Oon vaan niin väsynyt enkä tiennyt mitä sanoa.
Jep.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootte kyl hupaisia.
Mua taas ärsyttää kaikki lukutaidottomat, jotka ryntää heti vastaamaan vaikkei teksti edes sovi heidän vainoharhoihinsa ja traumoihinsa.
Siellä luki:
En edes halua häneltä huomiota, mieluummin antaa sen jollekulle jonka kanssa voi edetä jotenkin.
ONKO TÄMÄ SUN MIELESTÄ PELAILUA??On jos se toinenkin on ihastunut. Sitten tietty ihan sama, jos sillä toisella ei ole mitään tunteita.
Ai se, etten halua häneltä huomiota, on pelailua? Mun siis pitäisi haluta häneltä huomiota, niin ei olisi pelailua?
Kannattaa tarkistaa mitä siinä sun pelikirjassa nyt sanottiinkaan. Olet meinaan käsittänyt ihan pikkasen väärin.
🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tätä ei saisi sanoa, naiset ja miehet lähestyvät näitä asioita keskimäärin eri tavalla. Sanotaan, että mies tietää tyyliin sekunneissa/minuuteissa, haluaako naisen kanssa parisuhteen, pelkän fyysisen suhteen vai ei kumpaakaan näistä. Eikä se varmaan kauheastu muutu, vaikka nainen seisoisi päällään. Naiset taas prosessoivat pidempään ja tarkkailevat miehen toimintaa, mikä onkin järkevää, koska naisella voi olla edessä iso elämänmuutos, siis raskaus ja synnytys jne. Miehet kyllä tietävät, mitä ovat tekemässä, paremmin kuin naiset luulevat. Sori tästä.
Siis tietenkin se on noin, että miehet kyllä tietää. Eihän tuossa mitään soriteltavaa ole.
Typerä nainen joka alkaa miehen vuoksi mutkalle menemään ja jotain temppuja tekemään, että tekisi "vaikutuksen" ja saisi miehen rakastumaan itseensä.
Samahan se on toisinkin päin. Ei ainakaan mun mielipide muutu miksikään, jos olen heti alkuunsa päättänyt ettei mies mieleinen. Ihan sama mitä tekee sen jälkeen.
En mä sitä heti näe, että onko seksikäs mies sellainen jonka kanssa voisin sitoutua vai onko "vain seksikäs". Sen jälkeen, kun olen todennut kuumaksi, voi vielä tyriä seksinkin jos paljastuu vaikkapa liian tyhmäksi, epäkohteliaaksi tms., mutta vaikka olisi miten himoja nostattava hottis jonka kanssa on kemiaa, niin se ei vielä riitä kumppanuuteen, vaan siihen pitää olla sit jo enemmänkin. Eli sitä henkistä yhteyttä, yhteistä huumoria, samankaltaiset arvomaailmat ja maailmankuvat jne. Sen tietty näen heti, että "panisinko" vai en. Ja jos on "en panis", niin ei siitä tietenkään mitään voi tulla.
Toki järkevällä miehelläkin se kiinnostus naiseen lässähtää, jos naisesta paljastuu jotain vaikkapa ihan eri arvomaailmoja.
Jotkuthan kyllä kertoo, että kun tapasivat kumppaninsa, niin molemmat tiesi heti: tässä se on.
Luitko kunnolla?
*Ei ainakaan mun mielipide muutu miksikään, jos olen heti alkuunsa päättänyt ettei mies mieleinen.*
Kyse oli siis tilanteesta, jossa epäkiinnostusta ei saada muuttumaan kiinnostukseksi, vaikka miten mutkalle menisi.
Njoo, mutta alkuperäisessä lukee näin "Sanotaan, että mies tietää tyyliin sekunneissa/minuuteissa, haluaako naisen kanssa parisuhteen, pelkän fyysisen suhteen vai ei kumpaakaan näistä"
Niin tuohon otin kantaa, että itse en osaa kovin nopeasti sanoa voisinko sitoutua mieheen, mutta sen toki tiedän muutamassa sekunnissa, voinko kuvitella itseni miehen kanssa seksiin vai en :) Eli sama ku sulla, mutta vaan lisäksi selitin tuosta parisuhdeaspektista.
No kommentoi sitten siihen alkuperäiseen äläkä minun viestiini, jos se ei liittynyt minuun viestiini mitenkään 😅
Kiitos, vähempään en tyytyisikään.