Millainen lehti olisi Me Incelit
Esittelylehden mukana tulisi Juliet Jonesin kappale Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin?
Kommentit (135)
🎶Mies jonka ympäriltä naiset viedään.. 🎶
Mielummin incel kuin vauvapalstalaisen femcelin kumppanina
Vierailija kirjoitti:
🎶Mies jonka ympäriltä naiset viedään.. 🎶
"Minä olin lentäjän poika
lähes naissankari siis itsekin
Vielä lempisin korkeammalla kuin muut
10 mile high'takin korkeammin..."
-winner-
Inceliyden perussyy: länsimaisten naisten liialliset vaatimukset, lue lista täältä!
Ööh, miksi jos nainen on femcel, niin mies ei ole mancel tai mascel vaan incel?
Onko julkisesti incel sitten niinku outcel?
-winner-
Nainen, nyt incel-miehesi luonnetesti. Sanooko hän sinulle:
A) "Ei tänään rakas, minulla on pää kipeä"
B) "Nytpä vasta krapulassa panettaakin"
vai C) "Taidan viedä roskat töihin mennessäni. Pusi pusi ja soitan sulle ruokatunnilla."
-winner-
Vierailija kirjoitti:
"Miksi saan vaan läskeiltä huomiota?"
-Kysyy lukijamme Pertti 36v. 171cm, ja 113kg.
Muista myös homot! Panisin. ;P
-winner-
Kuinka saada tradwife ilman elatuskykyä. Tarvitset ainakin seuraavat asiat:
Artikkelia lukiessa nämä ovat jesari ja kloroformi
Mitä tehdä, kun vauva-palstan aloitukset itkettää eikä ne eukot vaan suostu uskomaan että ovat alempiarvoisia? Lue kootut vinkit
Tää on nyt käsitelty vähän niin kuin ainoastaan miehet olisi niitä inceleitä, mutta onhan jo pelkästään tälläkin palstalla läjäpäin naisia jotka valittaa seksin puutteesta. inceli mieshän on ajatusmaailmaltaan lähempänä naista kuin miestä, sillä eivät osaa ajatella olevansa itse vastuussa mistään, puhumattakaan omien tekojensa seurauksista.
Tuntematon nainen julkaisi Jukan lähettämät törkyviestit omassa someprofiilissaan. Hän kertoo nyt tarinansa ettei kenenkään tarvitsisi käydä läpi samaa kärsimystä.
Pikaopas:Näin suollat vihapuhetta omalla profilliillasi vasemmistolaisia naispoliitikkoja kohtaan, ja väistelet toimittajan kysymyksiä.
Tästä kaikesta voit syyttää naispoliitikkoja: katso kattava lista ja vinkit maalittamiseen
Kysymys lukijoille;
Voisitko laittaa peruukin, hieman meikkiä ja väittää olevasi nainen jotta pääset naisten vessaan tai pukuhuoneeseen?
Joo taikka ei.
Vierailija kirjoitti:
Ohjeet työpaikan komeimman miehen rikoksesta lavastamiseen, ja viisi muuta tapaa poistaa kilpailu.
Miten ujuttaa laksatiiveja laatikkoleukakirurgin lounaaseen, ja neljä muuta tapaa poistaa kilpailu.
Öööh, bodarijuristit etsii instabeibejä iltakivan merkeissä. Mukana salkkarit-tyyppisiä tyyppejä jotka puhuu kovaäänisesti rappukäytävässä muiden asioita. Valitaan miss Gymi ja miss Iltavieras. Miestähtihaastattelussa liigapelaaja Matts sekä pukeutumisvinkit typeriä silmälaseja ostaville naisille.
Vierailija kirjoitti:
Miten sisustaa vanhan äiteen kellarihuone mukavaksi?
Kassaneiti sanoi Hyvää päivän jatkoa, koska on oikea hetki kosia?
"Kaupan myyjät ovat kiusoittelevia h u o r i a hymyineen" ja lista muista ammateista joihin naiset ei kuulu.
"Poliittiset näkemykseni karkottaa naisia. Kertoo vaan sen että akat on h u o r i a jotka kuuluu uuniin."
-Incel Iiro 38v