Millainen lehti olisi Me Incelit
Esittelylehden mukana tulisi Juliet Jonesin kappale Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin?
Kommentit (135)
Ohjeet työpaikan komeimman miehen rikoksesta lavastamiseen, ja viisi muuta tapaa poistaa kilpailu.
Tule kanssamme debunkkaamaan Prisma-testi!
Kokoontumisen jälkeen mahdollisuus harjoitella kylmää lähestymistä kauppakeskuksen kahvilassa ja purkaa kokemuksia yhdessä.
Ohjeet pikkujoulusesonkiin, kuinka vältät ahdistelusyytteet? Vinkki: Muista käyttää prepaid liittymää kun lähettelet aamuyöstä kännisiä vihaviestejä sille firman juhlissa sinut torjuneelle pihtarille
Kolumni: minä olen "mies" ja minua itkettää kovasti, mutta mitään en tee itse asian eteen.
Nimimerkki: Turhaa, aivan turhaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incelin koti vuokralla: Bed and break wind fast
-winner-
Tästä myös tv:n puolelle jatkoa. Suomen kaunein koti, incel Edition.
Huvilani ja huussini.
-winner-
Tässäpä olisi potentiaalia enempäänkin:
Neljän incelin illallinen
Suomen surkein incel
Tanssii incelin kanssa
The Masked Incel
Makkispekkis airfryerissä (entinen Sohvaperunat)
Yksin kotona (ja sen loputtomat jatko-osat)
-winner-
Yksin kotona: Ikuisesti
Aku Hirviniemi on Incel. Rennie Harlin ohjaa koko illan jännitysnäytelmän, jossa seurataan yk
Tulossa pian:
Akaton mies 2
Pekka ja Pätkä intersektionaalisen feministikommariviherpiipertäjämarxistiröllin vpn-jäljillä
-winner-
Tämä ketju saa sitten jäädä😂😂😂Mikä palsta😂
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju saa sitten jäädä😂😂😂Mikä palsta😂
Totta kai tämä nyt saa jäädä kun alapeukuttajakin löysi ketjuun ;DDDD
Huomenna ketjulla on kruunu.
-winner-
Tästä palstalle kestotilaus! En muista, koska olisin viimeksi nauranut vedet silmissä :D
Joulu tulee: tällä helpolla reseptillä piparia myös incelille
Vierailija kirjoitti:
Treffit vegenaisen kanssa pilasi Jonnen ruokavalion, ensimmäisenä kuului: JÄTÄ SE SIKA! Incel-Jonnen ankea joulu ilman kinkkua.
-winner-
Iigor- persu- krasnov- jankkis
Incel-iigor+persu- krasnov- jankkis 😂
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää!
t. Incel
Vierailija kirjoitti:
Tästä palstalle kestotilaus! En muista, koska olisin viimeksi nauranut vedet silmissä :D
Inceliys voi olla myös iloinen asia, eikä pelkkää negatiivista räytymistä. On jäätelö hyvää kun yksin syö!
-winner-
Incelin joulunumero: Miksi kaikki joulutontut joulupukin pajassa on miehiä? Missä on naisten osuus joululahjojen valmistuksesta?
Omat lapset toivat isänpäiväaamiaisen incel Jonelle, 43: "Vaimo ja lapset eivät muuttaneet sisintä sieluani"
Onko tuttavasi MGTOW (vai esittääkö vain)?
Jankkaa ja spleinaa kuin mestari!
Jaakko vaihtoi perhe-elämän inceliyteen: "minulla on nyt huomattavasti enemmän aikaa pohtia mikä maailmassa on vikana"
Nettiversion kommenttipalstalla sensuroidaan kommentit joissa on samassa lauseessa sanat nainen ja oikeassa. Myös liian pitkät ja sivistyssanoiksi tulkittavat esimerkiksi intersektionaalinen feminismi, sukupuolten välinen tasa-arvo ja naisten oikeudet jäävät moderoinnin hampaisiin bottiepäilynä
Yksin kotona: Ikuisesti
Aku Hirviniemi on Incel. Rennie Harlin ohjaa koko illan jännitysnäytelmän, jossa seurataan yksin yksiössään migogyynisiä kommentteja naisista eri nettialustoille kirjoittavan miehen iltaa.