Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies loukkaantui kun ei ollut isänpäiväjuttuja

Vierailija
09.11.2025 |

Mies loukkaantui kun ei ollut mitään isänpäiväjuttuja hänelle laitettu. Onniteltiin vauvan kanssa, mutta ei ollut mitään juhlallisuuksia. Nyt hän on huonolla tuulella ja mököttää.  Vauva syntyi kesällä ja on ensimmäisemme. On ollut raskasta ja yöheräämisiä. En tiennyt, että mies odottaisi jotain isänpäiväaamupalaa ja lahjaa kun ei ollut mitään puhetta sellaisesta. Mies ei itsekään omaa isäänsä muista muuten kun whatsupilla. Mies ei ole isäni ja lapsi on vielä ihan vauva, ettei hänkään isänpäivistä mitään ymmärrä. Ärsyttää.

Kommentit (314)

Vierailija
301/314 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehillä on rankkaa, kun nainen ei helli ja hoivaa... Pyhyyyyy

Niinhän akatki, Ja akkaväki se vasta vatii liikaa. Mies tyytyy niin vähään. Hemmottelua hmmmm, ruokaa reilusti, juoma, pleit tv, formulat. Niin hää suorastaan kehrää. Akkaväki vaan kiukkuaa ja nujertaa miehensä, aina vänkyllään pärstä ja aina tyytymätön hormonisittukasa.

Vierailija
302/314 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelitte vauvvan kanssa 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/314 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä ettei, maistuis sullekin. ou jee

Vierailija
304/314 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just sain kuulla että tänäänhän on mun päivä ja mua pitäisi juhlia, niin lapset on omissa huoneissaan laitteidensa kanssa. Toinen on ilmeisesti pakotettu tekemään koulussa kortti, mutta lukiolaista ei.

Vaimo on kuntoilemassa ja minä luen takkaa ja lakaisin autotallin. 

Ihan hyvä näin. Minusta isäinpäivä on aina ollut teennäinen päivä kuten äitienpäiväkin. 

Annetaan luonnollisella painolla mennä nämä päivät. Muistaa jos muistaa. Usein huomataan maanantaina että oho meni ohi taas. 

Huomioidaanhan sua siten extempore muulloin. Saat jotain omaa. aikaa, sulle just sun herkkuruokaa, tuodaan passaamalla juomaa, ruokaa vaikka tv:n ääreen, sinut viedään syömään, saat kotitöistä vapaata, hierontaa, päätä, phkeita tams erityisempiäkin paikkoja. Koko pv ei tarvitse kuin  levätä. Saatko joskus jonkun ylläripaketin, ihan vaain v

Ei, Ollaan sovittu että ei muisteta toisia edes synttäreinä. Synttäritkin on lasten juhlia. Alkaa teinikin olemaan liian vanha synttäreille. 

Kakku syödään. Ei oikein huomioida toisiamme mitenkään krääsällä. En tarvitse mitään ja ei vaimonikaan tarvitse mitään. Jos kahvit joskus keittää, niin se on jo yleellisyyttä. 

Vierailija
305/314 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sellainen rikkaiden juhla tuo isänpäiväkin. Porvareiden juttuja. Meillä ei vietetä jouluakaan. 

Ei kuuluta kirkkoon. Saunavuoroakaan ei oteta. Lapset ei ole kasvaneet saunomaan suomalaisittain.

Ihan säästösyistä enimmäkseen. Varmasti saunaan menisin lauantaisin, jos ei palkatasot olisi niin huonot.

Ollaan liberaaliperhe. Tehdään juttuja silloin kun on varaa ja on töitä. Joulua ei todellakaan vietätä tänä vuonna missään mielessä. Viimeksi ollaan joulu vietetty, kun sain pitkän työkomennuksen ja rahaa oli. Käytiin laskettelemassa ennen koronaa. Olisko ollut vuosi 2017? 

Lapsetkin oli alaikäisiä silloin. Se oli heidän ensimmäinen ja viimeinen perheloma.

Vierailija
306/314 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortti ei ois ihmeitä vaatinut. Ja vaikka ostaa kakun ja keittää aamukahvin.

Vierailija
307/314 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paperiroskaa se kortti. Kakku on epäterveellistä sontaa. Menee helposti kymppi hukkaan rahaa kakkuun. Ostettuna tai itse tehtynä.

Vierailija
308/314 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai toisen pitää panostaa isänpäivään ja äitienpäivän. Ei voi laittaa lasten vastuulle. Eka isänpäivä on tärkeä ja sitä pitää juhlia! Ihan järjetöntä sanoa, esim. Kun kuulee, että en juhli, kun se ei mun oma isä,.Kyllä oman lapsen isää ja  äitiä pitää puolisonkin juhlia ja arvostaa sen verran. 

Vierailija
309/314 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sellainen kortti vie yllättävän paljon aikaa elämästä. 

Siihen nähden kuinka paljon sitä korttia arvostaa lopulta. Roskiinhan se päätyy lopulta.

Vierailija
310/314 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä se on siinä kuin muutkin, mitä vattua nyt taas. Ei se ole päivä saada lahjoja, kuten ei äitienpäiväkään

Vierailija
311/314 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan niin on, että naisen kuuluu tehdä miehelle kakku isänpäivänä ja ostaa kunnon lahja. Äitienpäivänä vastaavasti nainen tekee kakun ja ostaa kukat yms. koska miehet nyt vaan ei sellaisista mitään ymmärrä. 

Vierailija
312/314 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies oli äitienpäivänä sitä mieltä, että äiti hankkii itse kakun, niin heilläkin lapsuudenkodissa, hänn luuli, että kaikki naiset toimii noin. Asia OK, niin tein.

Nyt mies mököttää, kun en ole hommannut kakkua. Vastasin kiukutteluunsa, että meillä isä hankki kakun aina itse, minä luulin, että kaikki miehet tekee niin.

Tämä

Vierailija
313/314 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on, kun odotetaan eikä kommunikoida.

Seuraavaksi joulu, uusi vuosi ja pääsiäinen. Miten joulua vietetään, onko Jumalaa, otetaanko rokotukset, mitä ajatellaan asiasta X,Y ja Z. Kannattaako lapsen opiskella ensimmäisenä vieraana kielenä ruotsia vai englantia. Lista on loputon. Sellaista se on.

Tilanteessa auttanee, kun sanoo että olen pahoillani, en tiennyt että päivä on sinulle tärkeä. Seuraavalla kerralla voisit järjestää itse sellaisen isänpäivän kuin haluat niin ymmärtäisin mistä on kyse? Eikä niin että mangutaan muille jälkikäteen ja ärsyynnytään kun toinen loukkaantuu.

Vierailija
314/314 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sellainen kortti vie yllättävän paljon aikaa elämästä. 

Siihen nähden kuinka paljon sitä korttia arvostaa lopulta. Roskiinhan se päätyy lopulta.

Mun vanhemmat säästi suurimman osan meidän itse tehdyistä korteista, niihin liittyy paljon muistoja loppujen lopuksi. Niitä meillä aikuisena tutkittu ja keskusteltu mitä muistoja niihin päiviin ja vuosiin liittyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme