Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies loukkaantui kun ei ollut isänpäiväjuttuja

Vierailija
09.11.2025 |

Mies loukkaantui kun ei ollut mitään isänpäiväjuttuja hänelle laitettu. Onniteltiin vauvan kanssa, mutta ei ollut mitään juhlallisuuksia. Nyt hän on huonolla tuulella ja mököttää.  Vauva syntyi kesällä ja on ensimmäisemme. On ollut raskasta ja yöheräämisiä. En tiennyt, että mies odottaisi jotain isänpäiväaamupalaa ja lahjaa kun ei ollut mitään puhetta sellaisesta. Mies ei itsekään omaa isäänsä muista muuten kun whatsupilla. Mies ei ole isäni ja lapsi on vielä ihan vauva, ettei hänkään isänpäivistä mitään ymmärrä. Ärsyttää.

Kommentit (313)

Vierailija
241/313 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö itse odota äitienpäivältä mitään?

Turha tuosta ärsyyntyä, pieni vaiva olisi ollut toista huomioida mutta ensi kerralla sitten. Toki kommunikointi etukäteen on aina paras vaihtoehto

Tietenkin odotan, mutta kun äitienpäivä lähenee osaan sanoa, että odotan kukkia, ruokaa ja kakkua. En oleta miehen olevan ajatustenlukija kun en ole itsekään.

t. ap

Olet idiootti

kyllä hää on idoootti akkapahanen.

Vierailija
242/313 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain kumman syystä nämä häiriintyneimmät naisvihamieliset törkykommentit näkyy myös äitienpäivänä, mutta silloinhan äiti on liian vaativa, jos kehtaa edes onnitteluja odottaa; "ethän sä oo miehes äiti". 

Ja juu, meillä huomioidaan tasapuolisesti molemmat päivät. Isä hoitaa äitienpäivän tarjoilut lasten kanssa ja tänään minä ja lapset hoidettiin isälle tarjoilut. Lapset tehnyt päiväkodissa kortit ja minä laitoin aamupalan. Yhdessä kaikki tehtiin pizzaa. Siinä se koko "koreudessaan". Omaa isääni en muista, koska ei olla väleissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/313 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, lue seuraava tosi tarkkaan. Minäkin olisin loukkaantunut, jos olisin miehesi. Olet melko ajattelematon, koska pienelläkin vaivalla ja budjetilla pystyy tekemään merkittävistä hetkistä oikeasti merkittäviä. Aiotko kenties skipata lapsesi tulevat tärkeät hetket myös jollain verukkeilla. Ei hyvää päivää.

Vierailija
244/313 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No heissan tuleva yh-äippä!

Hyvällä tuurilla olet yh jo ensi vuonna, niin sinulla on loistava tekosyy lytätä isää isänpäivänä. Ei tartte nähdä vaivaa. Muuta kuin pottuilla ja kiukutella. Sehän sinulta jo sujuukin.

Lasta kyllä säälin. Ja lapsen isää. Kyllä hän olisi ansainnut huomioimisen.

T. Tuore isoäiti, jolla on fiksu miniä

Yh? Onko se hyvän miehen merkki, että hylkää lapsensa senkin typerä kaakki.

Vierailija
245/313 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiko se jatkossa laittaa teillä isäinpäivän? Ei tuo sinun ajatusmaailma kovin tervettä ole.

Vierailija
246/313 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies on sun kumppani ja lapsesi isä, miksi oli niin vaikea ilahduttaa häntä isänpäivänä? kyllä itse ainakin haluan ilahduttaa rakastamaani ihmistä. Ei sen tarvitse edes olla mitään suurta, osoittaa vaan välittämistä ja toisen huomioon ottamista.

Vierailija
247/313 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kyllä apn kannalla siinä mielessä että lapsi on niin pieni eikä tule muistamaan tätä joten sen kantilta ei ole väliä. Isä olisi voinut kertoa selvästi mitä odottaa. Koko perhe hyötyisi paremmasta kommunikaatiosta eli kuinka jatkossa järjestetään juhlapyhien vietto. Perheet kun ovat aika erilaisia näissä niin perhetaipaleen alussa on minusta ymmärrettävää vähän haparoida.

Äitienpäivä on äitiä varten ja isänpäivä isää varten, ei lasta varten.

Ilman sitä lasta ei ole olisi isällä isänpäivää tai äidillä äitienpäivää. Lapsi oli pienenä aivan into piukeana juhlimassa isän/äitienpäivänä. Askartelut oli tehty päivähoidossa valmiiksi ja eivät millään pysyneet salassa sunnuntaiaamuun saakka 😄

Teini-iän myötä meno on rauhoittunut ja vanhemmat juovat aamukahvinsa iha

Meillä kolme perhetuttua,joilla ei omia lapsia.  Olleet aviossa n 30v kukakin. Niin heillä aina on noi isäinpäivä ja  äitienpäivä esillä. Ihan  rouvat tekee kermakakkua, kukkia ja hyvää hinnakkaampaa ruokaa,ihan heille kahdelle. Joskus kynttilöitä vainajavanhemmilleen . eli näinkin voi viettää. Tuota ap: tapausta katsomme kyllä häveten. Ei meillä,eikä noissa perheissä itse kohdejuhlintahenkilö esitä vaatimuksiaan.  Tyytyy siihen mitä saa. Toki varovaisia lahjatoiveita kysellään edes suuntaa-antavasti,mutta ei sanella,mulle sitä, tätä ,tuota. Tai alapoliisityötä. hm hänellä onkin lempituoksu noin finito. Ai niinpuhui taannoin treenipaidasta. No on tyvikasvu jo paha, hää on menossa kohta kampaamoon,ostakin lahjakortin sinne jne jne. Ihmiset tykkää ruuasta ainakin useimmat, sitten ainakin syömään tai tehdöön valmista ja ansaittu vapaa- tai katsoo sen toisen lempileffan jota ite ei tykkää ja siihen herkkuja, toi ei maksa mitään,mutta siitä toisesta kiva kun- uhraudut-. sipsipussin hinnallakin voi olla kivaa.

Vierailija
248/313 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mies on sun kumppani ja lapsesi isä, miksi oli niin vaikea ilahduttaa häntä isänpäivänä? kyllä itse ainakin haluan ilahduttaa rakastamaani ihmistä. Ei sen tarvitse edes olla mitään suurta, osoittaa vaan välittämistä ja toisen huomioon ottamista.

Koska ap on narsisti. 

Vierailija
249/313 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvällä tuurilla olet yh jo ensi vuonna, niin sinulla on loistava tekosyy lytätä isää isänpäivänä. Ei tartte nähdä vaivaa. Muuta kuin pottuilla ja kiukutella. Sehän sinulta jo sujuukin.

Sinäkö isoäiti? 😑

AP on tuleva Yh mamma ja sit hermot kireellä,lapsi kärsiiii

Vierailija
250/313 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain kumman syystä nämä häiriintyneimmät naisvihamieliset törkykommentit näkyy myös äitienpäivänä, mutta silloinhan äiti on liian vaativa, jos kehtaa edes onnitteluja odottaa; "ethän sä oo miehes äiti". 

Ja juu, meillä huomioidaan tasapuolisesti molemmat päivät. Isä hoitaa äitienpäivän tarjoilut lasten kanssa ja tänään minä ja lapset hoidettiin isälle tarjoilut. Lapset tehnyt päiväkodissa kortit ja minä laitoin aamupalan. Yhdessä kaikki tehtiin pizzaa. Siinä se koko "koreudessaan". Omaa isääni en muista, koska ei olla väleissä.

just noin,kuulostaa kivalle

Vierailija
251/313 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten ei varmaan haittaa, että miehesi ei muista äitienpäivänä sinua.

Vierailija
252/313 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yh? Onko se hyvän miehen merkki, että hylkää lapsensa senkin typerä kaakki.

Hyvinhän tuo muikku edesauttaa,että jääpi ihan yksin ,toivottavasti mies saa lapsen huoltajuuden, yks persläp koko muikku

Vierailija
253/313 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä oli miehen ensimmäinen isänpäivä, niin jotain pientä muistamista/juhlan tynkää oisin sinuna yrittäny laittaa. Tavallaan lapsen nimissä/puolesta, koska ei itse vielä pysty ja ymmärrä, mutta onhan se eka isän- tai äitienpäivä kuitenkin monelle aika merkittävä päivä.

Vierailija
254/313 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on hillitön määrä ikisinkku veloja, sekä miehiä että naisia. Tai sitten kitkerän katkerasti eronneita.. Perheet ja perhejuhlat näyttävät menevän monella tunteisiin.

Vierailija
255/313 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

totta haastat,juurikin noin, sä ootki fiksu, ja muuten- moista muistamista voi tehdä muulloinkin,extempore. niinhän naisetkin tykkää kun saa äippävapaata vaiika kampaamoon tms ihan chillaileen kaupungille, sinä pv ei velvoitteita, pääset valmiille. eli ei rahakysymys, tekee toisen lempiruokaa ja sanoo- et koske mihinkään, nyt mä hoidan huushollin, nuku vaikka, tee ihan mitä haluut, syö karkki,kato leffaa,ole rauhassa. mihetkin tykkää. naiset toivoo niitä kukkasia, no miestökin pitää huomioida.

Vierailija
256/313 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei olisi ollut mikään iso juttu ostaa kaupasta valmis kakku ja kortti sekä keittää kahvit aamulla 🙄

Vierailija
257/313 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on hillitön määrä ikisinkku veloja, sekä miehiä että naisia. Tai sitten kitkerän katkerasti eronneita.. Perheet ja perhejuhlat näyttävät menevän monella tunteisiin.

NIMI on käytöstavat!!!!!!!!!!!!!!!Pelisilmää huomioida toinen elinkumppani. Suhdetta pitää hoitaa.  Eikös naisilla oleaina liiankin kovat vaatimukset ,mutta mies  tyytyy-tyytyisi aika vähään jos häntä huomioidaa, Ruokaa, juomaa,hellyyttä ja vapaapäivä huushollista, formulaa. Eli ei kallista. Jos noin edullisesti pääsee, se suotakoon ihanille miehille.

Vierailija
258/313 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai minä juhlin mieheni isänpäiviä, nyt 28. kerran. Samoin mieheni järjestää aina minulle äitienpäiväksi juhlat. Lapset osallistuvat, mutta ede nyt aikuisina heidän varaansa ei hommaa voi kunnolla jättää. 

Vierailija
259/313 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mies muistaa sitten ensi vuonna avata suunsa ajoissa ja kertoa millaista muistamista odottaa isänpäivänä saavansa. 

Ei se mikään yllätys silloin ole. Parhaita juttuja ovat yllätykset, lasten itse tekemät kortit ja lahjat ja vaikka pelkkä pusu. Kunhan isiä muistetaan.

Vierailija
260/313 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies oli äitienpäivänä sitä mieltä, että äiti hankkii itse kakun, niin heilläkin lapsuudenkodissa, hänn luuli, että kaikki naiset toimii noin. Asia OK, niin tein.

Tää muuten oli mun lapsuudenperheessä just noin että äiti teki kakun isänpäivänä mutta samoin myös äitienpäivänä. Mun mielestä se oli tosi outoa enkä itse todella ole lähtenyt samaan. 

noi kaakut vielä tajuaa,mutta kun perhettä tulee kylään, tuovat öidille sitten kyllä lahjan,kukkia tai lädetään lounaalle. 

Miksi? Miksi se isä ei tee kakkuja yhtälailla?

toki iskäkin voi tehdäkakkuja,mutta sitten hänelle jotain muutakin kun kerran itse tekee mm aikuisten lasten tarjoilut. usein vaan naiset noita kakkuja leipoo arkeen ja juhlaan. ainahan kivempi,että juhlakalu olisi sen kerran sivussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi