Ovatko kaikki vanhat naiset kateellisia nuorille naisille?
Kommentit (236)
Onko ap jotenkin yksinkertainen mieseoletettu, joka tehtailee näitä naiset sitä sun tätä aloituksia?
Nuorten naisten elämä näyttää kyllä niin angstiselta, että juu en ole missään määrin kateellinen. Olinhan aikanaan itsekin nuori ja nautin siitä elämänvaiheesta täysillä, mutta enhän nyt tietenkään haluaisi semmoiseen palata.
Vierailija kirjoitti:
Tiettyä haikeutta on asiasta
Tuo on hyvin sanottu! Just se, kun oli vielä tietämätön maailman todellisesta kovuudesta. Ja miesten epärehellisyydestä. Melko huoleton nuori nainen, jolla ei ollut vielä sairauksia ja särkyjä. Silti olen nyt onnellisempi kuin silloin.
Olen kateellinen nuorille, mutta en siitä syystä kuin miksi AP luulee.
Olen kateellinen, koska nuorilla on koko elämä edesssä. Heillä on aikaa. Minä sen sijaan olen haaskannut elämäni. Olen suht köyhä, yksinäinen ja tahtomattani lapseton, ja olen tässä kurimuksesa suurelta osin omien typerien elämänvalintojeni takia. Ja on liian myöhäistä enää päästä tästä kuopasta pois.
N50
Ei oo sellaset naiset, jotka osaavat käsitellä asiansa ja ovat tyytyväisiä elämäänsä. Sellaiset naiset jotka jämähtää ikäänkuin teini-ikään voivat olla (ja näitä on muuten miehissäkin)
Vierailija kirjoitti:
Ei kai nyt kaikki mutta jotkut ovat kateellisia lapsivapaille naisille, koska ovat nuorekkaita eivätkä ole tehneet lapsia sosiaalisen paineen vuoksi.
Saman huomannut.
Miksi? Olen paljon negatiivisia tunteita kokenut mutta kateus pysynyt poissa.
Vierailija kirjoitti:
Olen kateellinen nuorille, mutta en siitä syystä kuin miksi AP luulee.
Olen kateellinen, koska nuorilla on koko elämä edesssä. Heillä on aikaa. Minä sen sijaan olen haaskannut elämäni. Olen suht köyhä, yksinäinen ja tahtomattani lapseton, ja olen tässä kurimuksesa suurelta osin omien typerien elämänvalintojeni takia. Ja on liian myöhäistä enää päästä tästä kuopasta pois.
N50
Samoja virheitä ne nuoretkin tekee, onko kukaan vielä osannut elää elämänsä täydellisesti? Kuten sanonta menee "youth is wasted on the young"
En. Tunnen syvää sympatiaa nuoria naisia kohtaan. Toivon, että he ovat tiukempia omien rajojensa suhteen, tietävät tarkasti oikeutensa ja oman kehollisen itsemääräämisoikeutensa, eivätkä sorru sosiaalisen paineen vuoksi mihinkään, mitä eivät itse halua. Toivon, että he uskaltavat elää juuri omannäköisen elämän ja tulevat onnelliseksi.
En muistele lämmöllä omaa nuoruuttani kaikenmaailman lääppijöiden ja, stalkkereiden vuoksi. Toivon, että nykyaikana häirintää esiintyy vähemmän eikä nuorten naisten tarvitse pelätä.
Feminismillä ja ne k ruistamisella on hyvä rummojen ampua puskista nuoria naisia.
Kauniille naiselle ainakin ovat sekä nuoret ja vanhat aivan helvetin kateellisia.
Vierailija kirjoitti:
En. Nuorena sai vielä paljon enemmän epätoivottua huomiota miehiltä, vieläkin saan. En jaksaisi enää sellaista.
Samat sanat. Jotkut ikäiseni naisetkin käyttäytyvät toisinaan ikävästi. Huomasin eilen, kun kävin pitkästä aikaa ulkona. Olen pitkä nainen ja hyvännäköinen edelleen ikäisekseni. Pari naista tuijotti pahasti ja alkoi kuiskutella niin, että varmasti huomasin. Rasittavaa.
En ole, miksi muka olisin? Elän nyt ihan parasta aikaa! 60+ nuori
Vierailija kirjoitti:
Kauniille naiselle ainakin ovat sekä nuoret ja vanhat aivan helvetin kateellisia.
Jotkut on ja jotkut sit ei. Olen ollut hiljainen kaunis nuori nainen ja töissä oli yksi keski-ikäinen nainen joka oli aina tosi ystävällinen mulle. Hänestä näki et hän on kokenut jotain vastoinkäymisiä, kun aina yritti auttaa mua ja tuli juttelemaan (olin silloin vielä tosi ujo) Sitten taas on paljon näitä nälvijöitä joita on ollut nuoremmissa sekä vanhemmissa naisissa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä alkaa sataa neuvoja leikkaa hiukset, etsi ruskea mies jne. Ylipäänsä suomalaiset on kateellisia jos toisella on vaikka makee hattu tai 10 euroa enemmän rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Nuoruus oli elämäni kamalinta aikaa. Tuntuu että nykyajan nuoret naiset eivät pääse ainakaan helpommalla. Eli ei, en ole kateellinen. Päinvastoin tunnen sympatiaa nuoria kohtaan.
Sama. Nykyelämä on kyllä kovempaa kuin oma nuoruus, mikä näkyy nuorissa. Ei käy kateeksi.
Katselen kauniita naisia ja miehiä, en kadehtien.
Parikymppisenä mietin, etten missään nimessä haluaisi elää teini-ikää uudelleen.
Nykyään lähes nelikymppisenä tuntuisi väsyttävältä ajatus, että heräisi yhtäkkiä taas parikymppisenä, ja edessä olisi kaikki uudelleen: koulutus, epävarmuus saako töitä, työelämän aloitus sieltä aloituspaikoilta, perheen perustaminen jne jne.
Iho saattoi juu silloin näyttää kivemmalta :D mutta en minä sen takia ajassa palaisi jos sellainen mahdollista yhtäkkiä olisi. Ja tässä iässä sitä ei muutenkaan enää niin ajattele ulkonäköä.