Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen maannut yli 100 naisen kanssa ja voin rehellisesti sanoa, että valtaosa naisista ei nauti seksistä

Vierailija
08.11.2025 |

Osa esittää "girl bossia" ja muka haluavat seksiä usein. Osa alistuu seksiin, jotta mies ei kävisi toisella hunajakololla. Mutta yksi teema yhdistää kaikki naiset, he eivät aidosti nauti seksistä. Olen maannut satojen naisten kanssa, eikä yksikään ole saanut orgasmia. Vain pieni osa naisista, jotka ovat usein MT-potilaita, nauttivat aidosti seksistä. Tälläisen kun löytää, niin on vaikea päästää irti, vaikka suhteet näiden naisten kanssa ovatkin AINA tuhoon tuomittuja.

Mies44

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakin tuossa. Ollut n parikymmentä miestä ja vain se yksi jonka kans nauttinut oikeasti. Himo häntä kohtaan ja miehen taidot. 

Vierailija
22/26 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas tykkään seksistä, ja saan orgasmeja, mutta en löydä miestä, joka tykkäisi siitä mun kanssa niin paljon, että haluaisi alkaa olemaan yhdessä. Haluaisin siis säännöllistä hyvää seksiä. Ja sitten pitäisi paikkojenkin natsata. Osaisin nykyään jo valokuvasta sanoa, millainen miehen elin olisi hyvä, ei tarttisi edes hänen kauheasti osata, kun nauttisin. Olkoot sitten kaikki miehet ilman mun puolesta. Nää hommat ei kyllä ikinä natsaa, Ap, siitä olen sun kanssa samaa mieltä. Ja tähän tulokseen pääsin huomattavasti pienemmällä otannalla kuin Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakin tuossa. Ollut n parikymmentä miestä ja vain se yksi jonka kans nauttinut oikeasti. Himo häntä kohtaan ja miehen taidot. 

About sama juttu, mutta en edes pitänyt miehestä erityisesti, jonka kanssa homma sujui. Paikat vaan sopi hyvin yhteen.

Vierailija
24/26 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on siis saanut naiset suistumaan seksiin, mutta yksikään ei ole oikeasti halunnut miestä. Miksi olet suistunut seksiin sellaisen naisen kanssa? Itselleni miehenä ollut tärkeää, että nainen ehdottomasti haluaa minua intohimoisesti ja syttyy minusta. Vasta sen jälkeen suostuin seksiin pitkällisen lämmittelyn jälkeen.pitkällisen, koska halusin hänet ehdottomasti. Niin hänkin ja orgasmit alkoi jo ekasta kerrasta. 

Sitten toinen kysymys. Etkö ole ollut oikeasti kiinnostunut naisen orgasmista. Eikö sinun miehisyytesi ole vaatinut tyydyttyäkseen, että varmistaisit naisen orgasmin? Minulle se oli miehenä  oleellisen tärkeää ja siksi kuumotin naista niin pitkään, että tuli jo liki väkisin. 

Ollaan siten  oltu vähän eri tavoin liikkellä, sulla satoja naisia ilman orgasmeja, mulla tuli vain yksi, mutta halunnut ja saanut tuhansia orgasmeja ja haluaa yhä vielä. Elämä on valintoja ja sopivien saamiseen pitää panostaa. Pitää antaa jos haluaa saada. 

Vierailija
25/26 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti seksistä. on eri asia kuin nauttia rakastelusta,

Vierailija
26/26 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on taitolaji ja miehelle enemmän kuin naiselle. Olen mies, ei ole ollut sataa naista enkä kaipaakkaan. Voin sanoa että lähes aina nainen on saanut orgasmin kanssani. Joskus vaimeampi joskus niin voimakas että nainen ei ole pystynyt puhumaan eikä kävelemään kuin ns seiniä pitkin sen jälkeen. Enkä aio tässä kertoa ja paljastaa mikä on se "jokin". Mutta siinä on yks ja lähes joka kerta kuitenkin sama kaava.