Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen maannut yli 100 naisen kanssa ja voin rehellisesti sanoa, että valtaosa naisista ei nauti seksistä

Vierailija
08.11.2025 |

Osa esittää "girl bossia" ja muka haluavat seksiä usein. Osa alistuu seksiin, jotta mies ei kävisi toisella hunajakololla. Mutta yksi teema yhdistää kaikki naiset, he eivät aidosti nauti seksistä. Olen maannut satojen naisten kanssa, eikä yksikään ole saanut orgasmia. Vain pieni osa naisista, jotka ovat usein MT-potilaita, nauttivat aidosti seksistä. Tälläisen kun löytää, niin on vaikea päästää irti, vaikka suhteet näiden naisten kanssa ovatkin AINA tuhoon tuomittuja.

Mies44

Kommentit (117)

Vierailija
101/117 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut vain noin 50, ja melkein kaikki ovat tahtoneet lisää myöhemmin. En tiedä, voisiko siitä jotain päätellä. Heidän puheidensa perusteella ilmeisesti nauttivat lähes jokainen. Ehkä tuo ap ei osaa ottaa naista huomioon oikealla tavalla.

Vierailija
102/117 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut vain noin 50, ja melkein kaikki ovat tahtoneet lisää myöhemmin. En tiedä, voisiko siitä jotain päätellä. Heidän puheidensa perusteella ilmeisesti nauttivat lähes jokainen. Ehkä tuo ap ei osaa ottaa naista huomioon oikealla tavalla.

Nauttimista puheiden perusteella?? Salli mun nauraa...ja Voihan nainen haluta lisää jos on kumppania vailla ja ihastunut. Muistan nuoruudesta, että ajattelin, että "kyllä se vielä oppii" no ei oppinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/117 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen ei saa orgasmia vaikka mitä tekisi! T. naistenmies

Miksi tätä on niin monen hyvin vaikea myöntää? Jopa naisten, vaikka tietävät että asia on näin. Vai muka eikö vaan ymmärretä tai tiedetä?

Niin parikymmentä  prosenttia naisista ei saa mitenkään yhdynnässä, mutta enemmistö saa orgasmeja ja yli 20% aina kun on seksiä. Joten miksi pitäisi puhua siitä mitä vähemmistö saa. 

Vierailija
104/117 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti ei mene tasan. Minä olen punkanut n. 50 naista, ja yhtä lukuunottamatta kaikki ovat saaneet orgasmin. Ja se yksi ei ollut koskaan saanut, eikä ehkä saa vieläkään.  Karkeasti näistä neljäsosa sai pelkällä munalla, 3/4 osaa niin, että samalla hyväili klittaa kun pani, ja 1/4 suulla.

Se suhde, jossa nainen ei saanut, minulta loppui mielenkiinto jatkaa. Muuten mukava. Kemiat vaan ei käynyt yhteen, kai.

Vierailija
105/117 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tätä on niin monen hyvin vaikea myöntää? Jopa naisten, vaikka tietävät että asia on näin. Vai muka eikö vaan ymmärretä tai tiedetä?

Niin parikymmentä  prosenttia naisista ei saa mitenkään yhdynnässä, mutta enemmistö saa orgasmeja ja yli 20% aina kun on seksiä. Joten miksi pitäisi puhua siitä mitä vähemmistö saa. 

Naiset jotka ovat vaihdevuosi-vaivoissaan sekä naiset jotka ovat menopausaalisia yhteenlaskettuna, edustavat sitä prosenttimäärää naisista jotka eivät pysty laukeamaan millään tavalla. Heidän seksuaalisuutensa on päättynyt lopullisesti.

No hevoisen paskat! Olen 66 ja erittäin seksistä innostunut, ja todellakin saan orgasmeja ja nautin suuresti.!

Vierailija
106/117 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen nimittäjä tälle nauttimattomuudelle olet sinä.

Vierailija
107/117 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupaisa määrällö kehuskelija tämä, eikä edes tajua kertovansa että on seksissä niin onnettoman huono ettei saa tyydytettyä valtaosaa naisista. Pisteet rehellisyydestään, mutta en itse kehtaisi noin avoimesti myöntää ettei naiset nauttisi seksistä kanssani. 

Vierailija
108/117 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, mulla on ihan päinvastaisia kokemuksia. Mistähän johtuu...

Vierailija
109/117 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mies vain jyystää, harva siitä pelkästään orgasmin saa, ja sehän olis tarkoitus.

Vierailija
110/117 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset jotka ovat vaihdevuosi-vaivoissaan sekä naiset jotka ovat menopausaalisia yhteenlaskettuna, edustavat sitä prosenttimäärää naisista jotka eivät pysty laukeamaan millään tavalla. Heidän seksuaalisuutensa on päättynyt lopullisesti.

<

Täysin ohi aiheen, mutta mikä siinä on että jos asioista puhutaan yleisellä tasolla, niin aina on joku kailottamassa ei minä,  ei meillä, tiedän yhden jne. Antaa todella yksinkertaisen kuvan ihmisestä. 

Vierailija
111/117 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ja sama höppänä häiriköi 95% ketjuista. Sen tunnistaa w kirjaimen käytöstä ja muiden puolesta tietämisestä. Lääkkeet jää wouhottajalla vaan ottamatta ja maniassa kommentoi kaikkeen samaa typerää agendaansa. Tai no on se yksi toinenkin, klitorishullu joka pimahtaa kin joku nainen sanoo pitävänsä klittahyväilyn sijaan enemmän panemisesta. Eiköhän kumpikin ole kaksisuuntaisen lääkityksellä ja inohtelevat ottaa lääkkeet välillä.

Vierailija
112/117 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 18 miehestä joiden kanssa on seksiä harrastettu kouluarvosanalla 9: oli peräti 3 miestä. Todella nautinnollista ja upeaa seksiä! Kahden kanssa itkin ilosta!! Arvosanalla 8 : 6 miestä. Mukavaa perusseksiä ja orgasmi mahdollinen, mutta ei täystakuuta!!  Niin huonoja, ettei ikinä toista kertaa 5 miestä.  Loput eivät kyenneet seksiin, koska ei erektiota, laukesivat alle minuutissa tai niin pieni penis, että sitä ei saa mihinkään sisään! Nyt touhuan arvosanalla 8, miehen kanssa. Jää mun viimeiseksi mieheksi. Jos erotaan, en todennäköisesti ota uutta. En kestä enään niitä huteja!! 

Vierailija
113/117 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
114/117 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko ne kaikki olleet ikänaisia/wanhusnaisia? Kyllä 10+ ja vielä 20+ naiset selvästi nauttivat

Vierailija
115/117 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta saavathan melkein kaikki sillä klitoriksella, JOS mies vaan haluaa ja osaa!

Vierailija
116/117 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi ja sama höppänä häiriköi 95% ketjuista. Sen tunnistaa w kirjaimen käytöstä ja muiden puolesta tietämisestä. Lääkkeet jää wouhottajalla vaan ottamatta ja maniassa kommentoi kaikkeen samaa typerää agendaansa. Tai no on se yksi toinenkin, klitorishullu joka pimahtaa kin joku nainen sanoo pitävänsä klittahyväilyn sijaan enemmän panemisesta. Eiköhän kumpikin ole kaksisuuntaisen lääkityksellä ja inohtelevat ottaa lääkkeet välillä.

Yksikään nainen täällä ei ole koskaan sanonut, että ei saisi pitää enemmän panemisesta, ei yksikään. Kukin tykkää mistä haluaa, sulle se sensijaan tuntuu olevan ongelma, kun tätä mantraa jankutetaan yhtenään!

Vierailija
117/117 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

that's not the flex you think it is.
ne ei nauti seksistä SINUN kanssasi - taidat olla aika huono seksissä, todenäköisesti itsekäs rakastaja, joka ei ole osannut pitää huolta naisen nautinnosta vaan rynkyttänyt vaan menee omaan orkkuun asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi