Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen maannut yli 100 naisen kanssa ja voin rehellisesti sanoa, että valtaosa naisista ei nauti seksistä

Vierailija
08.11.2025 |

Osa esittää "girl bossia" ja muka haluavat seksiä usein. Osa alistuu seksiin, jotta mies ei kävisi toisella hunajakololla. Mutta yksi teema yhdistää kaikki naiset, he eivät aidosti nauti seksistä. Olen maannut satojen naisten kanssa, eikä yksikään ole saanut orgasmia. Vain pieni osa naisista, jotka ovat usein MT-potilaita, nauttivat aidosti seksistä. Tälläisen kun löytää, niin on vaikea päästää irti, vaikka suhteet näiden naisten kanssa ovatkin AINA tuhoon tuomittuja.

Mies44

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoletko?

Vierailija
42/100 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa teistä on niin huonoja ettei siinä ole mitään nautittavaa.

Ihmettelen millä ajalla ja viehätysvoimalla  joku onnistuu testaamaan suurimman osan miehistä, tai naisista, on meitä ihmisiä sen verran paljon?

Ei ole pakko testata itse eikä edes lukea itseään alan tohtoriksi. Riittää kun kuuntelee ja lukee mitä naiset puhuvat, katsoo kuinka paljon miehet valittavat seksin puutetta verrattuna naisiin, katsoo ihmisten käytöstä jne. Naiset valittavat nimenomaan hyvän seksin puutetta jos jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen millä ajalla ja viehätysvoimalla  joku onnistuu testaamaan suurimman osan miehistä, tai naisista, on meitä ihmisiä sen verran paljon?

Ei ole pakko testata itse eikä edes lukea itseään alan tohtoriksi. Riittää kun kuuntelee ja lukee mitä naiset puhuvat, katsoo kuinka paljon miehet valittavat seksin puutetta verrattuna naisiin, katsoo ihmisten käytöstä jne. Naiset valittavat nimenomaan hyvän seksin puutetta jos jotain.

Minun elämässä naiset eivät juuri valita hyvän seksin puutetta eivätkä hauku miehiä, eivätkä miehet naisia. Koko vastakkaisen sukupuolen leimaaminen huonoksi ja kelvottomaksi jossain asiassa on aika hölmöä, yhdessä tässä maailmassa pitää pärjätä. Oletko muuten huomannut, että tyypillisesti ihmiset puhuvat esim. keskustelupalstoilla mieluummin epäkohdista kuin asioista jotka ovat kunnossa, ja joihin ei siksi kaivata muutosta?

Vierailija
44/100 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vika on siinä, että vain se paneminen on miesten mukaan  seksiä. kun taas naisten mieleen on kokonaisvaltainen rakastelu.

Eihän naiset yleensä saakkaan silläkeinolla, sen on tutkimuksetkin osoittaneet. Ja yhdenillan  miestö ei todellakaan kiinnosta muu kuin pano. Ja kun jättävät sen klitoriksen huomiotta, niin siinä se.

Yhden illan panossa jokainen huolehtii omistaan. Yhden illan jutussa pannaan, ei rakastella.

Menikö jakeluun?

Vierailija
45/100 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoletko?

Nuolisitko itse täysin tuntemattoman naisen pillua? 

Vierailija
46/100 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain täysi idi..tti työntää kielensä tuntemattomaan pilluun. On minuakin pyydetty nuolemaan pillua ja olenkin silloin kysynyt, että onko sulla naisten suuseksisuojaa mukana. No eipä ole koskaan ollut ja en ole sitten nuollut.

Kortsuani ei tuollaiseen uhraa, koska se on naintia varten hankittu. Miksi muuten nainen vaatii kortsua käytettäväksi nuolemiseen, mutta itse eivät hanki suojia asiaa varten?

Vierailija
47/100 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vika on siinä, että vain se paneminen on miesten mukaan  seksiä. kun taas naisten mieleen on kokonaisvaltainen rakastelu.

Eihän naiset yleensä saakkaan silläkeinolla, sen on tutkimuksetkin osoittaneet. Ja yhdenillan  miestö ei todellakaan kiinnosta muu kuin pano. Ja kun jättävät sen klitoriksen huomiotta, niin siinä se.

Yhden illan panossa jokainen huolehtii omistaan. Yhden illan jutussa pannaan, ei rakastella.

Menikö jakeluun?

Oletko sinäkin rehellisesti sitä mieltä ettei suurin osa naisista nauti seksistä? Mistäköhän moinen?

Naisena olen rehellisesti sitä mieltä että kun "huolehditaan omistaan", ei siihen tarvita miestä ollenkaan. Meneekö jakeluun?

Vierailija
48/100 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain täysi idi..tti työntää kielensä tuntemattomaan pilluun. On minuakin pyydetty nuolemaan pillua ja olenkin silloin kysynyt, että onko sulla naisten suuseksisuojaa mukana. No eipä ole koskaan ollut ja en ole sitten nuollut.

Kortsuani ei tuollaiseen uhraa, koska se on naintia varten hankittu. Miksi muuten nainen vaatii kortsua käytettäväksi nuolemiseen, mutta itse eivät hanki suojia asiaa varten?

Mies väittää että naiset eivät hanki kortsuja, naiset väittää että miehet eivät hanki kortsuja. Eipä ihme että taudit leviää. 

Vierailija
49/100 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset joutuvat jatkossakin valittamaan hyvän seksin puutetta. Iso munaisia miehiä ei yksinkertaisesti riitä kaikille naisille. 

Vierailija
50/100 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä munan koolla ei ole mitään tekemistä sen nautinnon kanssa!!!

Jos miehen sormet ja kieli toimivat, niin kaikki käy naisen orgasmiin.

Miehen orgasmi järjestyy ihan aina.

Vierailija
51/100 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan maailma on kovin erilainen kuin omat kokemukset. Tosin en ihan noilla luvuilla ole, koska valitsin kumppanit kuitenkin aina harkiten.

En rehellisesti muista yhtään naista, joka ei olisi seksistä nauttinut. Toki semmoisia oli, joilla vahva itsekontrolli tai jännitys meinasi näkyä suorittamisena ja heidän rentouttamisensa vaati enemmän. Mutta uskoisin, että monen käsitys seksistä ja nautinnosta laajeni.

En ole komea ja vikojakin on paljon. Mutta en ole sen ikinä antanut estää toteuttamasta itseäni makuuhuoneen puolella tai muutenkaan.

(Mennyt muoto siksi, että nykyään ei kiinnosta suhteet oikein millään tapaa. Viihdyn yksin ja elämä on huolettomampaa. Lapset on maailmalla ja saan painaa töitä, sekä harrastaa täysin omassa aikataulussani. Toki välillä kaipaisi romanttista läheisyyttä ja yhdessä tekemistä, mutta niin moni asia pitäisi osua kohdilleen, ettei siitä tulisi lopulta enemmän rasite. Etsimällä semmoista ei löydä.)

Vierailija
52/100 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas. En minäkään kyllä mistään irtosuhteista nauti. Tietysti siinä vakituisen kumppanin kanssa on oma luottamuksensa ja nautinto. Se toinen pystyy huomioimaan mistä minä pidän. Ja kyllä: orgasmi tulee joka kerta. Se ei ole sellaista huutamista kuin jossain elokuvissa, joissa ylinäytellään. Ehkä sinä et tunnista sitä, jos odotat eläimellistä huutoa.

Vierailija
53/100 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wanharouva Tyhjäpää eli klitoriskaakattaja iski jälleen, teemallaan miehet ovat huonoja ja paskoja.

Ja sinä typerä incell siellä jaksat naista mollata, kuten incellin kuuluukin. Todistat naisten tunnot tasan oikeiksi. Tyhmä mies todellakin. Onneksi eivät kaikki ole kaltaisiasi.

Vierailija
54/100 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen jakauma aloittajalla on sadan naisen kokemuksella innie vs. outiepilluja?

Vierailija
55/100 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Hyvää tutkimustyötä olet tehnyt, oikein uurastanut.

Vierailija
56/100 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Hyvää tutkimustyötä olet tehnyt, oikein uurastanut.

Nyt vaan viivapillut ja häppäripillut eri sarakkeisiin, ap.

Vierailija
57/100 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse nauttisi seksistä vieraan miehen kanssa, siksi en ole sellaista harrastanut. 

En myöskään nauti huonosta seksistä. Joskus se kai voisi olla huonoa jos kemiat puuttuisi, mutta omasta kokemuksestani sanoisin että minulle se on ollut huonoa jos miestä pitää opastaa, muistuttaa, patistella, ohjeistaa huomioimaan minua. Sellaiset suhteet ovat kaatuneet oikeastaan lähes heti petipuuhien tultua kuvioihin :/

Hyvää seksiä olen halunnut usein. Esimerkiksi taidokasta sormetusta, kiihottavia fantasiapuheita ja siitä ihanasti molemminpuolisen suuseksin kautta panoon jne. 

Huono seksi saa lähinnä dissosioimaan jos tilannetta ei millään saa katki tai parannettua. Yksi poikkiskin vaan jyräsi ja pakotti ja jouduin oikeasti huutamaan että lopettaa ja suunnilleen potkimaan makkarin seinää kun EI ei riittänyt. Ja siitähän hän uhriutui viikoiksi eteenpäin. Toinen vaihtoehto olisi ollut leikkiä kuollutta kunnes kauhea nylkytys ja kouriminen on ohi. Hänkin tiesi ihan hyvin mistä pidin mutta maagisesti se unohtui aina kun päästiin sänkyyn asti......

Mun kokemus on että täyspäisen ja sängyssä hyvän miehen kanssa ei joudu noihin tilanteisiin eikä oikeastaan tarvitse pyytää tai ohjeistaa mitään. Ja ne jotka ei pyri aktiivisesti itse tutustumaan naisen kehoon ja tuottamaan nautintoa, skippaisin jatkossa täysin koska eivät siitä neuvottelemalla parane. 

Eli joo en nauti siitä seksistä mitä joillain miehillä on tarjota. 

Vierailija
58/100 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan naiset nauttii seksistä paljon enemmän naistten kuin miesten kanssa.

Siis keskimäärin. 

Vierailija
59/100 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et vain osaa?

Aloittaja Mies44:lle:

Täsmennähän nyt hieman:

Kummasta tässä on kyse:

1) Siitäkö, että nainen ei nauti yhdynnästä

vai

2) Siitäkö, että nainen ei osaa nauttia yhtään minkäänlaisesta seksistä?

Toisaalta, vain pieni osa naisista on edes sen arvoisia, että heidän edes pitäisi nauttia seksistä.

Miksikö?

No, syy tulee tässä:

Kukaan mies ei ole itse valinnut, minkä pituiseksi kasvaa, vaan se on isältä ja äidiltä perityistä geeneistä kiinni.

Mutta toisaalla tällä palstalla naiset kyllä tekevät selväksi, etteivät halua lyhyttä miestä parisuhteeseen!

Miksi? Eihän miehen pituus vaikuta sen naisen onnellisuuteen parisuhteessa yhtään millään tavalla!

Jos nainen on niin pahasti asennevammainen, että pelkästään miehen pituuden (siis lyhyyden) takia pitää miestä parisuhdekelvottomana, niin miksi mies tekisi mitään tuollaisen asennevammaisen naisen seksuaalisen nautinnon hyväksi?

Olen itse 170 sm pitkä mies, ja olen itse havainnut oudon ilmiön tähän liittyen:

suuri osa suominaisista ei halua minua parisuhteeseen, ilmeisesti pitävät minua liian lyhyenä. 23v iässä painoin 55 kg, ja tästä seurasi lisää haukkumista, on haukuttu kukkakepiksi ja riisitikuksi.

Joissain tapauksissa nainen ei halua itseään pienikokoisempaa miestä... mutta JOS tuo on se syy, niin miksi naiset itse eivät osaa painonhallintaa lainkaan? OK, on olemassa tiettyjä sairauksia, jotka oikeasti tekevät painonhallinnasta vaikeaa tai mahdotonta.

Mutta terveelle ihmiselle painonhallinta pitäisi olla helppoa. Ensinnäkin: on paljon helpompaa ennaltaehkäistä liikaihavuutta kuin yrittää pudottaa jo kertyneitä liikakiloja. Ennen väitettiin, että rasva lihottaa, nyt väitetään, että sokeri lihottaa.... itse en tuohon uuteen väitteeseen usko: syön paljon sokeria, eikä se ole minua lihottanut. Ehkäpä asia onkin niin, että jos syö paljon sekä sokeria että rasvaa, niin tuo yhdistelmä lihottaa aivan varmasti.

Kannattaa myös huomata: tieteilijä sanoo, että jos syö tuoan (ja juoman) mukana enemmän energiaa kuin kuluttaa, niin lihoo, päinvastaisessa tapauksessa laihtuu. Totta sinänsä, mutta laihdutusneuvoksi tuosta ei ole, syynä se, ettei tuo ota huomioon sitä, että ihmisessä on sisäänrakennettu "nälkätermostaatti" joka toimii aivan samalla periaatteella kuin termostaattinen patteriventtiili: Jos ruokaa on syöty liian vähän, on nälkä, mutta jos on syönyt tarpeeksi, ei ole nälkä. Jos väitetään, että laihduttajan pitää vain syödä vähemmän  kuin kuluttaa, niin ei oteta huomioon, että tietyt ruokavalinnat johtavat siihen, että voi saada ruoasta liikaa energiaa, mutta silti on koko ajan nälkä... tästä syystä, myös sillä on merkitystä, MITÄ syö!

Mutta:

1) miksi nainen antautuu kylläkin seksiin, mutta ei parisuhteeseen?

ja

2) Miksi parisuhteessa olevat poikaystäväänsä tai av(i)omiestään pettävät naiset ovat halukkaita seksiin, mutta sinkkunaiset eivät?

Nainen: miksi en kelpaa parisuhteeseen, mutta kelpaan sänkyseuraksi (koska oma poikaystäväsi on huono sängyssä) ?

Vierailija
60/100 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eli aloittaja tuli tänne kertomaan olevansa legendaarisen huono sängyssä. Vau. Yksikään nainen yli sadasta ei ole onnistunut edes vahingossa laukeamaan. Se on toki jo saavutus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän