Olen maannut yli 100 naisen kanssa ja voin rehellisesti sanoa, että valtaosa naisista ei nauti seksistä
Osa esittää "girl bossia" ja muka haluavat seksiä usein. Osa alistuu seksiin, jotta mies ei kävisi toisella hunajakololla. Mutta yksi teema yhdistää kaikki naiset, he eivät aidosti nauti seksistä. Olen maannut satojen naisten kanssa, eikä yksikään ole saanut orgasmia. Vain pieni osa naisista, jotka ovat usein MT-potilaita, nauttivat aidosti seksistä. Tälläisen kun löytää, niin on vaikea päästää irti, vaikka suhteet näiden naisten kanssa ovatkin AINA tuhoon tuomittuja.
Mies44
Kommentit (26)
Vinkki sulle: siihen orgasmiin tarvitaan jotain muuta kuin makaamista.
Taidat olla sellainen mies, joka saa helposti seksiä. Koska se on sinulle helppoa, et joudu opettelemaan mitään.
Miehet eivät vain tajua tätä juttua, koska heille on ihan sama, reikä kuin reikä. Naisille on paljon tärkeämpää että homma toimii kokonaisuutena, ja nyt en tarkoita pelkästään sitä kuuluisaa kokoa. Jos eivät naiset nauti sinun kanssasi ap, niin sori vaan - et vaan osaa. Jonkun toisen kanssa nauttivat.
Pakko antaa aloittajalle yläpeukku rehellisyydestä. Vielä vähän itsetutkiskelua siihen päälle niin asia valkenee.
Riippuu kai osaako se mies ottaa naisen huomioon. Vai tökkii pari kertaa ja saa itse.
Näin voi tapahtua, jos mies on ulkoisesti komea ja taitava keskustelemaan, mutta surkea seksissä. Paljon kaatoja, paljon huonoa seksiä.
Kyllähän aloituksesi kertoo sinusta ap. sen oleellisen.
En epäile sanojasi, tuskin yksikään nainen saa nautintoa ennenaikaisesta huulille ruikkimisesta.
Netistä löytyy tietoa miten saada nainen nauttimaan seksistä, kirjoistakin voi lukea.
Vanha sanontahan on, että aviovaimot ovat suurimpia horatsuja.
Naiset tarvitsevat tunnesidettä nauttiakseen. Sen vuoksi en enää harrasta yhden illan juttuja. Vai olenko minä nyt joku mt-potilas, koska nautin? Sovitaan vaikka niin, hulluilla on halvat huvit ;)
Siitä olen samaa mieltä, että parisuhteessa jotkut naiset alistuvat juuri siksi ettei mies kävisi muualla.
Toki on mahdollista että olet sellainen voimapaaluttaja eikä siitä voi edes nauttia. Naapurinkin seinä tärisee ku paaluttaja paukuttaa menemään.
N44
Sama ajatus AP kanssa, kaatoluku tosin isompi. Moni nainen on myös sanonut että nauttiakseen pitää tuntea mies kunnolla.
Eli ei nauti seksistä sun kanssas. Kokeile olla miesten kanssa seuraavaksi.
Moni nainen ei saa orgasmia vaikka mitä tekisi! T. naistenmies
Kenellä on ollut lehtevimmät pillunhuulet, ap?
Aika harva nainen ainakaan näinä aikoina oikeasti antautuu jossain yhden illan suhteissa ja tuolla bodycountilla ne varmaan on just olleet sitten joko mt-tapauksia tai sitten eivät oikeasti ole kokeneet oloaan turvalliseksi ap:n kanssa.
Onko ap ollut enemmän innieitä ja outtieita?
Jos et vain osaa?