Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen maannut yli 100 naisen kanssa ja voin rehellisesti sanoa, että valtaosa naisista ei nauti seksistä

Vierailija
08.11.2025 |

Osa esittää "girl bossia" ja muka haluavat seksiä usein. Osa alistuu seksiin, jotta mies ei kävisi toisella hunajakololla. Mutta yksi teema yhdistää kaikki naiset, he eivät aidosti nauti seksistä. Olen maannut satojen naisten kanssa, eikä yksikään ole saanut orgasmia. Vain pieni osa naisista, jotka ovat usein MT-potilaita, nauttivat aidosti seksistä. Tälläisen kun löytää, niin on vaikea päästää irti, vaikka suhteet näiden naisten kanssa ovatkin AINA tuhoon tuomittuja.

Mies44

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vika on siinä, että vain se paneminen on miesten mukaan  seksiä. kun taas naisten mieleen on kokonaisvaltainen rakastelu.

Eihän naiset yleensä saakkaan silläkeinolla, sen on tutkimuksetkin osoittaneet. Ja yhdenillan  miestö ei todellakaan kiinnosta muu kuin pano. Ja kun jättävät sen klitoriksen huomiotta, niin siinä se.

Yhden illan panossa jokainen huolehtii omistaan. Yhden illan jutussa pannaan, ei rakastella.

Menikö jakeluun?

Oletko sinäkin rehellisesti sitä mieltä ettei suurin osa naisista nauti seksistä? Mistäköhän moinen?

Naisena olen rehellisesti sitä mieltä että kun "huolehditaan omistaan", ei siihen tarvita miestä ollenkaan. Meneekö jakeluun?

No runkkaile tai lesboile sitten.

Vierailija
62/100 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et vain osaa?

Aloittaja Mies44:lle:

Täsmennähän nyt hieman:

Kummasta tässä on kyse:

1) Siitäkö, että nainen ei nauti yhdynnästä

vai

2) Siitäkö, että nainen ei osaa nauttia yhtään minkäänlaisesta seksistä?

Toisaalta, vain pieni osa naisista on edes sen arvoisia, että heidän edes pitäisi nauttia seksistä.

Miksikö?

No, syy tulee tässä:

Nainen: miksi en kelpaa parisuhteeseen, mutta kelpaan sänkyseuraksi (koska oma poikaystäväsi on huono sängyssä) ?

Miehenä, voin sanoa, ettei kukaan nainen halua miestä, jollla on noin huono itsetuntu ja keksiii omalle saamattomuudelleen tekosyitä ja syytää naisia. Kun vakiinnuijn intin jälkeen oli 170cm pitkä ja painoa 62kg. En ole koskaan tuntenut huonoa itsetuntoa, einkä epäillyt etten saisi sellaista naista jonka haluan. Sain kun pari vuotta aktiivisesti etsin oikeaa. Enkä saanut avuja ulkonäöstä, työurasta tai mammonasta. Ihan piti koko rahallla panostaa naisen vikittelyyn ja hyvänä pitoon. Pitää antaa jos haluaa saada.

Kukaan mies ei ole itse valinnut, minkä pituiseksi kasvaa, vaan se on isältä ja äidiltä perityistä geeneistä kiinni.

Mutta toisaalla tällä palstalla naiset kyllä tekevät selväksi, etteivät halua lyhyttä miestä parisuhteeseen!

Miksi? Eihän miehen pituus vaikuta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakin tuossa. Ollut n parikymmentä miestä ja vain se yksi jonka kans nauttinut oikeasti. Himo häntä kohtaan ja miehen taidot. 

Juu harvassa ovat ne miehet joilla taitoa ja osaa huomioida myös naisen. Jos sellaisen  löytää, niin kyllä nainen seksistä miehen kanssa nauttii. 

Vierailija
64/100 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin kuulin "tarinoita" yhden suositun tyypin sänkytaidoista. Kuulemma koskaan kukaan ei ole valittanut.

Sitten myöhemmin päädyin tuon tyypin kanssa seurustelemaan joksikin aikaa ja oman kokemuksen kautta en voinut kuin epäillä sen valituksen puutteen johtuneen siitä ettei kukaan vain kehdannut tai viitsinyt sanoa mitään. Oli nimittäin surkeimpia kokemuksia siihen asti ja sen jälkeenkään ei ainakaan kovin paljon huonompia ole tullut vaikka huonoja kylläkin. Ilmankos partnerit vaihtuivatkin.

Millä tavalla oli huono?

Vierailija
65/100 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut vain vaimoni kanssa ja kyllä hänkin tuntuu seksiä haluavan ja orgasmejakin saavan. Mutta alussa, ensimmäisillä kerroilla pitikin opetella mistä hän pitää. 

Vierailija
66/100 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut vain vaimoni kanssa ja kyllä hänkin tuntuu seksiä haluavan ja orgasmejakin saavan. Mutta alussa, ensimmäisillä kerroilla pitikin opetella mistä hän pitää. 

No mistä piti?

Vierailija
67/100 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakin tuossa. Ollut n parikymmentä miestä ja vain se yksi jonka kans nauttinut oikeasti. Himo häntä kohtaan ja miehen taidot. 

Juu harvassa ovat ne miehet joilla taitoa ja osaa huomioida myös naisen. Jos sellaisen  löytää, niin kyllä nainen seksistä miehen kanssa nauttii. 

Siksi naisen kannattaa pitää sellaisesta miehestä kiinni ja omia itselleen. Mutta kannatttaa myös jatkossa huomioida miestä ja huolehtia hänen henkisistä ja fyysisistä tarpeistaan, niin mies pysyy tyytyväisenä kotona. Oma vaimoni halusi minut ja ymmärtänyt pitää myös hyvänä. Ei tullut haikailtua muita naisia eikä tarvetta pettää. Tuli tarve huolehtia vaimosta entistä paremmin, kun ymmärsi millaisen aarteen oli saanut. 

Vierailija
68/100 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää, miten olet voinut olla noin monen kanssa suhteessa? Kuin kamalan vanha olet??

Jännä, ettet sit ole kehittynyt yhtään taidoissa. Kyllä osaava mies saa naisenkin nauttimaan. Naisille se seksi kun on muutakin kuin lykkimistä.

Vierailija
69/100 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

TranslatorEi nainen mitään tunnesidettä tarvitse nautinnolliseen seksiin. Vain hyvän panomiehen. Sana hyvä pitää tässä asiassa monta toisiaan täydnetävää ominaisuutta, joista yhteensä "hyvä".

Vierailija
70/100 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää, miten olet voinut olla noin monen kanssa suhteessa? Kuin kamalan vanha olet??

Jännä, ettet sit ole kehittynyt yhtään taidoissa. Kyllä osaava mies saa naisenkin nauttimaan. Naisille se seksi kun on muutakin kuin lykkimistä.

Ei hän olekaan ollut suhteessa vaan lykkinyt ketä itselleen ok viehättävää naista saanut ja toista kertaa ei ole tietenkään tullut kun seksi paskea. 

Itselläni on mies jonka historia oli tällainen ja voin kertoa että oppimisen puute on ihan miehestä kiinni, ei opettele mitään nyt suhteessakaan koska yksinkertaisesti naisen nautinto ei kiinnosta.

Hän on jopa valittanut tai sanotaan ihmetellyt että minä olen tyytymätön kun muut naiset on vaan ottaneet ohjat, tyydyttäneet hänet eikä vaatineet mitään. Että joskus kuulemma ovat sanoneet ei sittenkään kun hän on yrittänyt panna mutta kukaan ei ole vaatinut mitään ja olen ihan ihmeellinen ja vähän ahdistava kun haluaisin että minuun kosketaan JA minulle olisi vielä väliä että mies HALUAA koskea. :( 

Itse olen sanonut hänelle vaan että niin ei kai ne naiset vaatineet mitään kun he vain kestivät sen paskan seksin, totesivat mielessään että nyt tuli mokattua ja eivät halunneet tavata uudelleen. 

Ja joo en tässä suhteessa varmaan enää pitkään viihdy. Ja ennen kuin joku syyttää miesvihaajaksi niin voin sanoa olevani onnekas että aiemmin on ollut aivan ihania miehiä sängyssä. Muuten varmaan ajattelisin että hyi tällaisia ne on jos tämä olisi eka kokemus seksistä. Mutta ei, aiemmat poikaystävät ja aviomies on olleet kiinnostuneita nautinnostani ja minä heidän nautinnosta. 

Vierailija
71/100 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas on ollut onni törmätä erittäin kiihkeisiin nuoriin naisiin menneisyydessä,vieläkin jotkut hymyilyttävät,kun näitä muistelen.

Vierailija
72/100 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo kerro muusta, kuin siitä, että olet harrastanut seksiä satojen naisten kanssa, jotka eivät nauti siitä sinun kanssasi. 

Vierailija
73/100 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin voi tapahtua, jos mies on ulkoisesti komea ja taitava keskustelemaan, mutta surkea seksissä. Paljon kaatoja, paljon huonoa seksiä. 

Näinhän se ikävä kyllä usein saattaa olla. Kun ei tartte yrittää mitään, ei mitenkään kehity mihinkään. Itsetunto kehittyy niiden helppojen heidien varaan. Surullista, kyllähän tuossa se ihmisyys jää ihan vajaaksi.

Vierailija
74/100 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vika on siinä, että vain se paneminen on miesten mukaan  seksiä. kun taas naisten mieleen on kokonaisvaltainen rakastelu.

Eihän naiset yleensä saakkaan silläkeinolla, sen on tutkimuksetkin osoittaneet. Ja yhdenillan  miestö ei todellakaan kiinnosta muu kuin pano. Ja kun jättävät sen klitoriksen huomiotta, niin siinä se.

Yhden illan panossa jokainen huolehtii omistaan. Yhden illan jutussa pannaan, ei rakastella.

Menikö jakeluun?

Niin, siksi se onkin yleensä huonoa. Tällainen tyyppi, joka harrastaa vain näitä yhden illan juttuja, ei muusta tiedäkään, kuin huonosta. Kuvittelee, et määrä korvaa laadun. Näin ei kuitenkaan ole.

Vierailija
75/100 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et vain osaa?

Aloittaja Mies44:lle:

Täsmennähän nyt hieman:

Kummasta tässä on kyse:

1) Siitäkö, että nainen ei nauti yhdynnästä

vai

2) Siitäkö, että nainen ei osaa nauttia yhtään minkäänlaisesta seksistä?

Toisaalta, vain pieni osa naisista on edes sen arvoisia, että heidän edes pitäisi nauttia seksistä.

Miksikö?

No, syy tulee tässä:

Kukaan mies ei ole itse valinnut, minkä pituiseksi kasvaa, vaan se on isältä ja äidiltä perityistä geeneistä kiinni.

Mutta toisaalla tällä palstalla naiset kyllä tekevät selväksi, etteivät halua lyhyttä miestä parisuhteeseen!

Miksi? Eihän miehen pituus vaikuta

Erikoista, et väität ongelmasi olevan pituudessa, vaikka kaikki ketjut mitä olen miehen pituudesta lukenut, todistavat, ettei pituus ole tärkeää. Monelle miehelle on tärkeää, et nainen on lyhyempi, ja monelle naiselle, et mies on pidempi. Mut kaikille ei edes näin. 

Vierailija
76/100 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menikö jakeluun?

Niin, siksi se onkin yleensä huonoa. Tällainen tyyppi, joka harrastaa vain näitä yhden illan juttuja, ei muusta tiedäkään, kuin huonosta. Kuvittelee, et määrä korvaa laadun. Näin ei kuitenkaan ole.

Näin se on. En ole koskaan harrastanut yhdenyön suhteita. Jos olisin, enkä olisi saanut naista tyydytettyä olisin epäonnistunut ja syyttänyt omaa osaamattomuuttani tai kemian puutetta. En ymmärrä miehiä, jotka jättävät itsestään naiselle paskan maun ja panon. Nolaavat itsensä. En kyllä ymmärrä niitäkään miehiä, jotka ei parisuhteessa hoida puolisonsa tyydytystä ja sallivat naisensa purkaa pahaa oloaan munattomasta miehetä muille tutuille naisille. Tällainen kantaunut minunkin korviini naisvaltaiselta alalta. Vähemmälläkin mies voi pilata maineensa ja todistaa olevansa juntti.Kehu siinä sitten olevasi hyväkin panomies, jos puskaradio kertonut, että on todellisuudessa saamaton nysväri. 

Vierailija
77/100 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Mielenkiintoista. Ihan aidosti. Olen samaa ikää kuin sinä, mutta vietin omasta tahdosta usean vuoden ilman minkäänlaista suhdetta miehiin.

Olen aina ollut ihmisenä paremminkin eroottinen, mutta tajunnut sen vasta näin myöhemmin. Olen kuvitellut kaikkien muidenkin toimivan tai kokevan samaan tapaan, vaikkakin eri lailla, persoonallisesti.

Tauon jälkeen tapasin miehen kuka piti niin suuret muurit ettei rakastuisi, että se esti saamasta yhteyttä ihmiseen, joten seksi oli puhtaasti seksiä ja sain aina. Asia monimutkaistui kun huomasin ettei kyseessä ollut enään pelkkä seksi, mutta ei saanut sanotuksi rehellisesti. En vaan enään tiennyt miten suhtautua enkä saanut joka kerta, jotenlopetin tapaamisen.

Seuraavan kanssa sain olla oma itseni ilman odotuksia ja nautin todella. En ollut juonut alkoholia enkä käytä päihteitä, mutta mies kommentoi seksiä upeaksi ja totesi minun näyttäneen hieman kuin olisin humalassa kun nautin, vaikken ollut, eikä pitänyt asiaa pahana vaan päinvastoin. Parhaimmillaan se vaan on intensiivistä luonnostaan. En nyt viitsi täällä tarkemmin kuvailla. 

Kiitos aloituksestasi! Tämä oli minulle hyvä tietää, vaikkakin toki kyseessä on vain yhden miehen tilasto, mutta kertoo se minulle jotain. En sitten taidakaan olla estoinen, kuten olen joskus kuvitellut, että saatan hieman olla. En myöskään tiennyt näyttelemisen kuuluvan muilla asiaan. En ole koskaan kysellyt enkä vertaillut, mutta ainakin sain vahvistuksen sille, että olen aito, elän silloin hetkessä ja ennenkaikkea nautin. 

Enkä ole Mt- potilas tmv. 

Vierailija
78/100 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menikö jakeluun?

Näin se on. En ole koskaan harrastanut yhdenyön suhteita. Jos olisin, enkä olisi

Sinä Pate ymmärrät vain oman erinomaisuutesi.

Vierailija
79/100 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kanssa ei. Ikinä. Kukaan.

Vierailija
80/100 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nainen ja oon maannut yli sadan miehen kanssa ja voin sanoa että suurin osa miehistä huonoja seksissä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän