Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies unmatchasi, kun sanoin että haluan tutustua julkisilla paikoilla

Vierailija
21.11.2024 |

Kutsui itsensä kotiini ja suuttui, kun sanoin ettemme edes tunne ja olisi parempi, että tutustumme aluksi julkisilla paikoilla

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se on???

Vierailija
2/52 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä että teki sen itse, niin sinun ei tarvinnut vaivautua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpo PerSu ei osaa suomea

Vierailija
4/52 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se sai sun osoitteen?

Vierailija
5/52 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet fiksu. Hän ei.

Vierailija
6/52 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko.

Vierailija
7/52 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjamurhaaja, vältit uhriksi joutumisen, hyvä

Vierailija
8/52 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko priiffata ja kloussata sekä pleitata??

Vierailija
9/52 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on valhe niin onpa törkeää miehen mustamaalaamista. 

Vierailija
10/52 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, on kokemusta siitä, että oot kenties vasta toisen kerran nähnyt jonkin tutun jota ei kovin hyvin ees tunne ja pari kertaa vasta jutellut. Niin sitten aletaan mankumaan suorastaan, että "haluutko tulla mun luo" ja jos sanot suoraan, että haluat katsoa nyt rauhassa että minkälainen tyyppi on ennenkuin kahdestaan menee sen toisen luo, niin sitten kehdataan vielä suuttua.

Semmoisista tulee semmoinen olo, että hakevat vain jotain yhden illan juttua. Jos se toinen tosiaan haluaisi vaan tutustua ja pysyä kaveri asteella, niin ei sellaiselle tarvitsisi montaa kertaa sanoa, että "ei kiitos, en nyt tule. Katsotaan kun olemme enemmän tutustuneet."

Mua ei haittaa, että jos jossain tulee joku jotain juttelemaan, mutta ei nyt heti 1-2 kerran jälkeen tarvitse uida liiveihin. 

Vierailija
11/52 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kuulostaa creepyltä! --mies

Vierailija
12/52 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiviaikavarpaidenn psykoosit vol1937471

Vierailija
13/52 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoivainen saa tinderissä olla. Annoin tapaamisen jälkeen eräälle mukavan oloiselle miehelle puhelinnumeroni, ja siitä vasta riemu repes. Soitteli keskellä yötä, tivasi ja väänsi, eikä ymmärtänyt että ei tarkoittaa ei. Hyi olkoon. 

Vierailija
14/52 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi kuulostaa creepyltä! --mies

Ap onki tosi creepy

Vierailija
15/52 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, on kokemusta siitä, että oot kenties vasta toisen kerran nähnyt jonkin tutun jota ei kovin hyvin ees tunne ja pari kertaa vasta jutellut. Niin sitten aletaan mankumaan suorastaan, että "haluutko tulla mun luo" ja jos sanot suoraan, että haluat katsoa nyt rauhassa että minkälainen tyyppi on ennenkuin kahdestaan menee sen toisen luo, niin sitten kehdataan vielä suuttua.

Semmoisista tulee semmoinen olo, että hakevat vain jotain yhden illan juttua. Jos se toinen tosiaan haluaisi vaan tutustua ja pysyä kaveri asteella, niin ei sellaiselle tarvitsisi montaa kertaa sanoa, että "ei kiitos, en nyt tule. Katsotaan kun olemme enemmän tutustuneet."

Mua ei haittaa, että jos jossain tulee joku jotain juttelemaan, mutta ei nyt heti 1-2 kerran jälkeen tarvitse uida liiveihin. 

Joo, sitten ollaan pettyneitä kun ei penetraatio onnistunutkaan. Mutta kuitenkin viikon päästä ollaan itse sitä mieltä, että nainen onkin kauhea, eli kannattiko odottaa ja tutustua ennen kuin uittaa pippeliään jossakin, mistä ei edes pidä. Jotenkin ahdistavaa tämä deittailu nykyään kun tuntuu että miehet ovat älykkyydeltään jossain 7v tasolla. Sama juttu kaikissa keskusteluissa, aina kun käyttää vähänkin järkeä niin wää wää ulinat kun pitäisi olla pippeli eikä aivotoimintaa

Vierailija
16/52 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä on valhe niin onpa törkeää miehen mustamaalaamista. 

No minua on myös kaksikin eri miestä vaatinut tapaamaan joko heidän tai minun kotonani ensimmäistä kertaa, joten jos ap sattuu jostain syystä valehtelemaan, niin voidaan leikkiä että tämä oli toinen niistä minun tapauksistani ja universumin tasapaino säilyy. 

Vierailija
17/52 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varoivainen saa tinderissä olla. Annoin tapaamisen jälkeen eräälle mukavan oloiselle miehelle puhelinnumeroni, ja siitä vasta riemu repes. Soitteli keskellä yötä, tivasi ja väänsi, eikä ymmärtänyt että ei tarkoittaa ei. Hyi olkoon. 

Hyi! Itse en anna puhelinnumeroa enää ennen kun olen tavannut, enkä välttämättä silloinkaan. Sen sovelluksen kautta saa yhteyden kyllä

Vierailija
18/52 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme sekoilua naisilta jos joku haluaa nähdä mukavassa paikassa. Mä oon vaikka kuinka monesti tavannu naisia heidän kotonaan ja melkein aina seksiäkin ollut ekoilla treffeillä. Kukaan ei oo valittanu tästä vaan halunneet nähdä uudestaankin.

Vierailija
19/52 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt noin monta kertaa. Ollaan puhuttu puhelimessa, ja sovittu treffejä, niin mies ehdottaa tulevansa mun luo kahville. Kun sanon, että tavataan mieluummin julkisella paikalla, äijästä ei kuulu mitään tämän jälkeen.

Motiivi:

1. On varattu

2. Haluaa vain helppoa sksiä (ja on varattu)

Itse etsin vain parisuhdetta, ja teen tämän jo profiilissa selväksi. Vältän kaikkea sksiin liittyvää triggeröintiä profiilissa ja keskusteluissa. Silti, miehet haluaa pelkkää...

Vierailija
20/52 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme sekoilua naisilta jos joku haluaa nähdä mukavassa paikassa. Mä oon vaikka kuinka monesti tavannu naisia heidän kotonaan ja melkein aina seksiäkin ollut ekoilla treffeillä. Kukaan ei oo valittanu tästä vaan halunneet nähdä uudestaankin.

Miksi sinulla ei ole mukavaa julkisella paikalla? Oletko epäsiisti vai ovatko juttusi asiattomia? Muista, että mitä epämiellyttävimpiin naisiin itsesi totutat, sitä huonommaksi saumasi muuttuvat parempiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän