Tuo "100 l sahtia" elokuva ei naurata lainkaan
Kommentit (154)
Elokuva Lapuan patruunatehtaasta oli todella hyvin tehty.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä oksettaa se turpea täti.
Oli sellaisena aivan loistava!
Vierailija kirjoitti:
Upeaa työtä? Lonka paskoo ripulia auton lavalle!
Ei eesTurhapuroissa menty näin alatyyliin
Anaaliasiat tuodaan nyt elokuviinkin
Tässä on rujoa naisenergiaa vähän karummalta puolelta. Aina ei tarvitse olla nättiä ja kivaa, tai päähenkilöiden samaistuttavia hyviä hahmoja. Pahapylly äm mmät potki takamuksia ja se oli viihdyttävää.
Junttius vetoaa suomalaisiin. Että ehkä olen juntti mutta kuitenkin piirun parempi kuin elokuvan juntit. Sitten voi ylemmyydentuntoisena huvittua älyttömyyksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
elokuva tuntuis testaavan oletko tiukkapipo nutturapirkko vai löytyykö arjen huumorintajua. ps,hei se on vaan elokuva
Ei ole tapana tuhlata omaa aikaa turhiin elokuviin. Känniörvellys on hauskaa vaan niiden mielestä, jotka on kännissä. Mun arkihuumori on varsin erilaista.
Kyllä voi olla hauskaa kännäilykin, kun tehdään tyylillä. Komisario Palmun erehdys, jossa Leo Jokela laulaa Silmät tummat kuin syksyinen yö. Aivan lyömätön.
Eikä kenenkään tarvinnut paskoa auton lavalle.
Kuka noita iänikuisia vanhoja elokuvia jaksaa katsoa yit
Hyvin moni niitä jaksaa katsoa. Laatuelokuvan ystävät jotka odottavat elokuvalta jotain muutakin kuin ryyppäämistä ja paskantamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä niin komedialliseksi ole tarkoitettukaan.
Naispääosat tekevät hienoa työtä. Taustalta paljastuu yhteinen trauma.
Komediaelokuvana ne sitä mainostivat. Miksi tehdä komedia jota ei ole tarkoitettu komedialliseksi?
Tyylilaji on komedia, mutta sisältö on paljon enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upeaa työtä? Lonka paskoo ripulia auton lavalle!
Ei eesTurhapuroissa menty näin alatyyliin
Anaaliasiat tuodaan nyt elokuviinkin
Tää on kait sitä hienompaa huumoria jota kansa ei kuulemma jonkun näyttelijäntapaisen mielestä ymmärrä. Kun tuo just haukkui lehdessä kansan liian tyhmäksi ymmärtämään leffan hienoa huumoria :D
Naurattaahan se, kun naiset "äijäilee" kuin miehet
Vierailija kirjoitti:
Miksi alkoholismia kuvaavan elokuvan pitäisi olla naurattava?
Miksi ei? Kyllä todella traagisille asioille voi myös nauraa.
Näin alkoholisti vanhempien lapsena tuo elokuva ei kyllä ole yhtään hauskaa katsottavaa.
Syvällisen vakavan draaman teko tuntuu olevan työn ja tuskan takana nykytekijöiltä. Aina on sotkettava jotain noloa pellehahmoa sekaan kuten Elämä on juhlassa. Siis se ajatus että tietynlainen junttimies on.loputtoman nolo ja pilkattava..voitaisko mennä tästä jo eteenpäin?
Naisista tehtiin nyt noloja joka on sinänsä uutta, pilkattiinko kuitenkaan mitään muuta kuin juomisenhimoa?
Knihtilä on varmaan aina halunnut tehdä oman Makkosensa. Korpelan esitys tuossa roolissa oli upea
Tämä elokuva oli hyvä, sekä nauratti ja itketti minua. Ainostaan nämä kakka-asiat olisi voinut jäädä pois. Onkohan tämä nyt joku uusi juttu, Mummola elokuvakin oli hauska mutta siihenkin piti kakkakohtaus saada.
Vierailija kirjoitti:
Elokuva Lapuan patruunatehtaasta oli todella hyvin tehty.
Häh? Eihän siinä edes örvelletty ja paskannettu!
T: Älykkö palstamamma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten on kuitenkin ihmisryhmiä ja identiteettejä joille ei saa nauraa tasan yhtään.
Jossain on päätetty että päihderiippuvaiset eivät kuulu näihin erityissuojeluksessa oleviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
elokuva tuntuis testaavan oletko tiukkapipo nutturapirkko vai löytyykö arjen huumorintajua. ps,hei se on vaan elokuva
Ei ole tapana tuhlata omaa aikaa turhiin elokuviin. Känniörvellys on hauskaa vaan niiden mielestä, jotka on kännissä. Mun arkihuumori on varsin erilaista.
mutta hyvin tunnut tietävän elokuvan-kuitenkin katsoit..
Mä olen se, joka trailerista tietää, ettei kannata katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi olla hauskaa kännäilykin, kun tehdään tyylillä. Komisario Palmun erehdys, jossa Leo Jokela laulaa Silmät tummat kuin syksyinen yö. Aivan lyömätön.
Eikä kenenkään tarvinnut paskoa auton lavalle.
Lonka ja Knihtilä voisivat tehdä uuden Palmu elokuvan. Nimeksi tulisi "Komisario palmun turahdus"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota, alkoholistiperheessä kasvaneena voin vakuuttaa, että traagiset tapahtumat eivät todellakaan naurata. Ei stana sun tyhmyyttäs.
Paska kuva.