Kysymys naisille nykyinen vaimo ja roikkuva ex.
En tiedä miksi edellinen poistui. Tämä asia on vaivannut enemmän ja vähemmän koko suhteemme ajan. Teen julkaisun koska haluaisin naisten näkökulmaa asiaan. Ymmärtääkseni paremmin.
Eli pohjustus. Vaimo seurusteli ex kanssa 2015-2020. Hän yritti eroon tästä miehestä jo vuotta aiemmin. Miehelle tarjottiin jopa rahaa että lähtisi. Suhde sisälsi taloudellista, seksuaalista, henkistä ja vähän jopa fyysistä väkivaltaa..
Lopulta mies joutui vankilaan ja vaimo pääsi hänestä eroon. Tässä vaiheessa tutustuimme ja rakastuimme.
Noh tämä ex ei tästä tykännyt ja uhkaili väkivallalla minua ja vaimoani. Heidän suhteensa kylmeni ja mies alkoi taas hetkeksi normaaliksi. Yhteydenpito loppui täysin.
Minua on kuitenkin aina vaivannut se että he seuraavat toisiaan Somessa ja tästä on puhuttu pariterapiaa myöden. Terapeutti ihmetteli miksi vaimoni haluaa olla missään tekemisissä. Noh vaimo myöntyi vähän ja poisti oman seuraamisen mutta jätti kuitenkin miehen seuraamaan häntä..
Yritin nätisti mainita että tämä vaivaa minua ja voisiko sen ihmisen poistaa kokonaan. Näin surun vaimossani.
Mitä tämä on?
Kommentit (94)
Mulla on yks kolmekymppinen perheenäiti, jonka mies on sellainen ylipainoinen perusnössö, töissä pankissa.
Käyn salaa panemassa sitä mammaa, vetelen ympäri korvia, otan väkisin, alistan ja käskytän. Aina se tulee ja pyytää lisää, tehnyt näin jo yli 10 vuotta.
Tytöt tykkää jännityksestä. M43
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yks kolmekymppinen perheenäiti, jonka mies on sellainen ylipainoinen perusnössö, töissä pankissa.
Käyn salaa panemassa sitä mammaa, vetelen ympäri korvia, otan väkisin, alistan ja käskytän. Aina se tulee ja pyytää lisää, tehnyt näin jo yli 10 vuotta.
Tytöt tykkää jännityksestä. M43
Onneksi tiedän että tässä tapauksessa kyse ei ole tuosta.
Pelko. Hän pelkää edelleen exäänsä, ja hänen reaktioitaan. Syvälle juurtunut asia.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen samantien poistanut ja estänyt myrkylliset exät etteivät vain pääse seuraamaan mistään missä olen, kenen kanssa ja miksi. Eikö vaimo selittänyt miksi? Haluaa seurata miestä somesta jotta kokee turvallisuutta? On näitä ihmisiä joille numero somessa hivelee itsetuntoa kun exät ja tuntemattomat ihailee hänen kuviaan? Haluaa jonkun päätöksen suhteelle vaikka tuollaiset ihmiset ei koskaan pyydä anteeksi eikä myönnä vikojaan? Kai vaimo on käynyt terapiassa?
Olen eri. Mitä tarkoitat myrkyllisellä? Oletko siis ollut uhkailun alla, hyväksikäytetty ja pahoinpidelty noissa suhteissa?
Vierailija kirjoitti:
Pelko. Hän pelkää edelleen exäänsä, ja hänen reaktioitaan. Syvälle juurtunut asia.
Tämä on kyllä jännä. Millään järjellä selvitettävissä olevalla asialla tätä ei pysty perustelemaan. Asutaan kaukana. Vaimo tietää et yksikin pyyntö mulle, niin tää täysin lapaseksi osoittautunut mies ei ikinä uskalla edes viestiä laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roikkuu yhä exässä. Jättää sut heti kun se vapautuu vankilasta.
En naisena tota ymmärrä mut mulla on näitä kavereita jotka tykkää että mahdollisimman moni mies seuraa heitä somessa. Ällöttävää käytöstä.
Tätä mä pelkäsin. Mutta tää mies vapautui 4.5v sitten. Käytti vielä siinäkin vaimoa taloudellisesti hyväksi ja kusetti kaikessa 6-0
Mies siis sai sellaisen pikkutuomion, koska jos vaimo (oletteko edes naimisissa) seurusteli 2015-2020 tuon miehen kanssa ja seurustelu päättyi vasta vankilatuomioon, niin matemaattisella mallinnuksella se menisi näin. Vankilasta vapautuminen ei maksa euroakaan, ei ole mitään kynnysrahaa, joka pitää maksaa, joten taloudellinen hyväksikäyttö vankilasta vapauduttaessa ei tunnu loogiselta.
Vaimosi on itsenäinen ihminen, sinä jotenkin epävarma. Teet liitosta samanlaista vankilaa kuin vaimon exäkin ja haet nyt meiltä siunausta sille, että voisit vauvapalstankin neuvomana eristää puolison muusta maailmasta.
Vaimosi vaan tykkää ajatuksesta että on niin haluttu että exäkin roikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En naisena tota ymmärrä mut mulla on näitä kavereita jotka tykkää että mahdollisimman moni mies seuraa heitä somessa. Ällöttävää käytöstä.
Tätä mä pelkäsin. Mutta tää mies vapautui 4.5v sitten. Käytti vielä siinäkin vaimoa taloudellisesti hyväksi ja kusetti kaikessa 6-0
Mies siis sai sellaisen pikkutuomion, koska jos vaimo (oletteko edes naimisissa) seurusteli 2015-2020 tuon miehen kanssa ja seurustelu päättyi vasta vankilatuomioon, niin matemaattisella mallinnuksella se menisi näin. Vankilasta vapautuminen ei maksa euroakaan, ei ole mitään kynnysrahaa, joka pitää maksaa, joten taloudellinen hyväksikäyttö vankilasta vapauduttaessa ei tunnu loogiselta.
Vaimosi on itsenäinen ihminen, si
Tuomio tuli väkivalta rikoksesta ja oli jtn 1.5v. Varsinaista ero päivää heillä ei ole. Vankilatuomion aikana erosivat.. Luulen että mä olin lopulta syy että pääsi eroon.
Vankilasta vapautuminen ei maksa mitään. Mutta asunnot maksaa. Miehelle olisi kyllä hommattu jostain Helsingin slummeista asunto. Hän ei tätä halunnut ja pyysi apua vaimoltani.
Vapauduttuaan mies uhkaili minua ja vaimoa väkivallalla. Sekä käytti monissa muissa asioissa hyväkseen. Tuli fiilis kuin vaimoni olisi joku esine minkä mies ottaa tarvittaessa esiin.
Henkilökohtaisesti en pysty sietämään kyseistä miestä ollenkaan. Enkä pysty ymmärtämään miksi kukaan täysjärkinen henkilö haluaisi olla missään tekemisissä kyseisen ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Terapeutti epäili tuota trauma " suhdetta". Jotenkin ei pysty ymmärtämään miksi mies on ollut tuollainen ja yrittää käyttäytyä itse ihmisenä hyvin. Saadakseen kiitoksen/ anteeksipyynnön, selityksen. Ei usko että kyseessä olisi mitään vanha suola janottaa juttua.
Minkäänlaista järkevää selitystä, anteeksipyyntöä tai muutakaan vaimo ei tule exältä saamaan ikinä, ilman että ex saa psykoterapiaa. Vaimon täytyy käsitellä asia itsekseen terapiassa niin, että hyväksyy sen, ettei näin tule tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies siis sai sellaisen pikkutuomion, koska jos vaimo (oletteko edes naimisissa) seurusteli 2015-2020 tuon miehen kanssa ja seurustelu päättyi vasta vankilatuomioon, niin matemaattisella mallinnuksella se menisi näin. Vankilasta vapautuminen ei maksa euroakaan, ei ole mitään kynnysrahaa, joka pitää maksaa, joten taloudellinen hyväksikäyttö vankilasta vapauduttaessa ei tunnu loog
Mutta vaimohan on sinulle ihan samalla tavalla esine! Sinä päätät, mitä hän saa tehdä. Ei teissä ole exän kanssa muuta eroa kuin se, että sinä et ole vielä vankilassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terapeutti epäili tuota trauma " suhdetta". Jotenkin ei pysty ymmärtämään miksi mies on ollut tuollainen ja yrittää käyttäytyä itse ihmisenä hyvin. Saadakseen kiitoksen/ anteeksipyynnön, selityksen. Ei usko että kyseessä olisi mitään vanha suola janottaa juttua.
Minkäänlaista järkevää selitystä, anteeksipyyntöä tai muutakaan vaimo ei tule exältä saamaan ikinä, ilman että ex saa psykoterapiaa. Vaimon täytyy käsitellä asia itsekseen terapiassa niin, että hyväksyy sen, ettei näin tule tapahtumaan.
En usko että edes terapia auttaisi. Tää mies on pesunkestävä narsisti kenessä ripaus psykopaattia. Tämä ei ole pelkästään mun mielipide.
31/32 nyt on kyllä niin käsittämättömän typerää ajatuksen juoksua että olisi mielenkiintoista kysyä perusteluja.
Kerro minulle kuka haluaisi että rakastamansa ihminen olisi missään tekemisissä ihmisen kanssa joka on a) raiskannut b) pahoinpidellyt c) uhkaillut d) kusettanut ei) käyttänyt hyväkseen kanssa f) kuka luo potentiaalisen uhan terveydelle kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että edes terapia auttaisi. Tää mies on pesunkestävä narsisti kenessä ripaus psykopaattia. Tämä ei ole pelkästään mun mielipide.
Narsistinen suhde selittää kaiken. Narsisteilla on niin vahva side uhreihinsa jonka katkaiseminen vaatii älyttömän paljon. Vaimo terapiaan.
Somessa blokkaaminen olisi agressio. Vaimo pelkää kostoa.
Vierailija kirjoitti:
31/32 nyt on kyllä niin käsittämättömän typerää ajatuksen juoksua että olisi mielenkiintoista kysyä perusteluja.
Kerro minulle kuka haluaisi että rakastamansa ihminen olisi missään tekemisissä ihmisen kanssa joka on a) raiskannut b) pahoinpidellyt c) uhkaillut d) kusettanut ei) käyttänyt hyväkseen kanssa f) kuka luo potentiaalisen uhan terveydelle kanssa.
Jos puoliso ei itse tajua blokata tollasta idioottia. Mä blokkaisin puolison . En kaipaa elämääni ylimääräisiä uhkia. Enkä myöskään epävarmuutta.
Tietääkö vaimo että sä pidät uhkana miestä. Aikuinen ihminen osaa kyllä selittää miksi tekee jotain. Kysy vaimoltasi miksi hän ei osaa?
Sitähän sanotaan, että pidå ystävät lähellä ja viholliset vielä lähempänä. Vain jos tiedät, mitä he puuhaavat, voit varautua sen aiheuttamiin vaaroihin ja hankaluuksiin. Näin minä itse ajattelen, ja se pätee sekä töissä että privaattielämässä.
en minä tee itsestäni suojatonta vain siksi, että en pidä henkilöstä.
Vierailija kirjoitti:
On eri asia, haluaako ihminen toisen olevan tekemisissä jonkun (tietyn ihmisen tai tietynlaisen ihmisen tai ylipäätään jonkun) kanssa ja että alkaako aktiivisesti estää häntä olemasta tekemisssä jonkun ulkopuolisen kanssa. Ts se on oikeasti vaimon valinta. Ei sun. Sun olisi hyvä ymmärtää tämä.
ja jos vaimosi katsoo, että hän haluaa maksaa rahaa siitä, että tuntee itse olevansa kunnollinen ihminen, sä et voi sitä paheksua. Tuskin se mies vaimoasi huijasi, vaimo on varmasti tiennyt, että ei saa rahojaan takaisin, mutta päättänyt silti antaa ne, syystä tai toisesta. Sun kuvauksen mukaan todennäköisesti siksi, että voi ajatella *tehneensä ainakin itse oikein* olivat muut sitten miten huonoja ihmisiä tahansa. Olen itse vähän samanlainen. Mitä ankeampia ihmiset ympärilläni ovat, sitä tärkeämpää minulle on toimia edes itse oikein.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö vaimo että sä pidät uhkana miestä. Aikuinen ihminen osaa kyllä selittää miksi tekee jotain. Kysy vaimoltasi miksi hän ei osaa?
Vaimo on varmasti selittänyt jo miljoona kertaa. Nämähän ovat olleet terapeutilla asti. Ap ei vaan hyväksy selitystä.
On käynyt ja on käyty terapiassa. Ei hän ole koskaan osannut selittää mitään järkevää. Pelkästään tyyliin ei mulla ole mitään sitä ihmistä vastaan. Mikä on historian valossa todella outoa, normaali reaktio olisi vihata kyseistä ihmistä.