Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille nykyinen vaimo ja roikkuva ex.

Vierailija
07.11.2025 |

En tiedä miksi edellinen poistui. Tämä asia on vaivannut enemmän ja vähemmän koko suhteemme ajan. Teen julkaisun koska haluaisin naisten näkökulmaa asiaan. Ymmärtääkseni paremmin.

Eli pohjustus. Vaimo seurusteli ex kanssa 2015-2020. Hän yritti eroon tästä miehestä jo vuotta aiemmin. Miehelle tarjottiin jopa rahaa että lähtisi.  Suhde sisälsi taloudellista, seksuaalista, henkistä ja vähän jopa fyysistä väkivaltaa..

Lopulta mies joutui vankilaan ja vaimo pääsi hänestä eroon. Tässä vaiheessa tutustuimme ja rakastuimme.

Noh tämä ex ei tästä tykännyt ja uhkaili väkivallalla minua ja vaimoani. Heidän suhteensa kylmeni ja mies alkoi taas hetkeksi normaaliksi. Yhteydenpito loppui täysin.

Minua on kuitenkin aina vaivannut se että he seuraavat toisiaan Somessa ja tästä on puhuttu pariterapiaa myöden. Terapeutti ihmetteli miksi vaimoni haluaa olla missään tekemisissä.  Noh vaimo myöntyi vähän ja poisti oman seuraamisen mutta jätti kuitenkin miehen seuraamaan häntä.. 

Yritin nätisti mainita että tämä vaivaa minua ja voisiko sen ihmisen poistaa kokonaan. Näin surun vaimossani. 

Mitä tämä on?

Kommentit (210)

Vierailija
201/210 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some on helpoin tapa jättää ovi vähän auki. Soittaminen tai viesti on paljon isompi juttu, kun esim tykkääminen julkaisusta. 

Venkula voi ensin tykkäillä. Sitten kommentoida jotain kevyesti. Tyyliin kiva kuva. Kun tätä on jatkunut jonkin aikaa, voikin jo moikata mesessä. Siitä sitten kuulumisten vaihtoon. Siitä sitten kahville. Siitä sitten...

Vaimosi voi myös lähetellä viattoman oloisia piiloviestejä omissa julkaisuissa, joista seuraajat eivät huomaa mitään outoa. "Taas lauantai-ilta yksin kotona" tai "masentaa ja väsyttää". Ihan mitä vaan, jolla saadaan venkula tajuamaan, että hänellä on tylsää. Mutta niin harmitonta ja julkista, ettet voi syyttää. 

Näin ei tarvitse olla mutta seuraamisen salliminen ei välttämättä ole viatonta.

Vierailija
202/210 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytä tämä ketju vaimollesi ja pyydä kommenttia.

Vai onko mahdollista, että otsikko houkuttaa hänet tänne ja hän tunnistaa itsensä?

Joo olen vähän 2 vaiheilla näytänkö. Täällä on paljon asiaa ja varmasti tajuaisi täältä miltä tää nyt näyttää sivusta.  Toisaalta tää on myös aika ilkeä keskustelu. 

Käytte terapiassa? Tai olette ainakin käyneet. Ettekö ole oppineet puhumaan siellä, kun ongelmat täytyy tuoda esiin näyttämällä vauvapalstan ketju?

Jos olet terapiassa tyytynyt vaimon vastaamattomuuteen ja surulliseen ilmeeseen, miksi vaimosi pitäisi arvata, että hänen pitää kuitenkin blokata jännämies? Täytyykö vaimosi pohtia päivittäin, pitäisikö tänään estää exä?

Tai jospa sanoisit vaimolle, että asia vaivaa sinua edellee

Ollaan käyty paljon terapiassa.  Keskustelun ongelma on se että kaikki on helppo sanoa että tää on vaan sun mielipide,  tälläisen ketjun kun näyttää huomaa aika selvästi kumpi on oikeassa.

Siitähän tämä lähti kuten kerroin ekoissa viesteissä. Sanoin vaimolle että asia vaivaa. Näin heti miten paskaksi vaimo meni ajatuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/210 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Some on helpoin tapa jättää ovi vähän auki. Soittaminen tai viesti on paljon isompi juttu, kun esim tykkääminen julkaisusta. 

Venkula voi ensin tykkäillä. Sitten kommentoida jotain kevyesti. Tyyliin kiva kuva. Kun tätä on jatkunut jonkin aikaa, voikin jo moikata mesessä. Siitä sitten kuulumisten vaihtoon. Siitä sitten kahville. Siitä sitten...

Vaimosi voi myös lähetellä viattoman oloisia piiloviestejä omissa julkaisuissa, joista seuraajat eivät huomaa mitään outoa. "Taas lauantai-ilta yksin kotona" tai "masentaa ja väsyttää". Ihan mitä vaan, jolla saadaan venkula tajuamaan, että hänellä on tylsää. Mutta niin harmitonta ja julkista, ettet voi syyttää. 

Näin ei tarvitse olla mutta seuraamisen salliminen ei välttämättä ole viatonta.

AP. Itse pidän somea vaarallisimpana koska siinä on helppo manipuloida. Keskustelu on helppo saada tulille. Ilman toisen ihmisen ajatusta mitä se nyt haluaa.

Vierailija
204/210 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli ihastunut ja suhde katkesi kesken. Jäi käsittelemättömiä tunteita ja asioita? Joku muu voisi muuttaa pakoon ja salata tietonsa. Ei Tukholman syndroomaa? Silti vaimo on sinusta kiinnostunut. Muuten ei olisi vaimosi. Luuli että some on harmiton?

Suhde katkesi tosiaan kesken kun äijä joutui linnaan yllättäen. Mut vaimo halusi eroa jo ennen tätä.  Kyllä uskon että vaimo rakastaa minua. Enkä usko että haluaisi takaisin mistään hinnasta 

Olet naivi. Tuo että seuraa kuitenkin exää. Tulet näkemään että sinut heitetään syrjään ja exä palaa takaisin. Toisiin naisiin vain vetoaa tuollaiset pahat pojat. Uudestaan ja uudestaan. 

Kaikki on mahdollista jos tarpeeksi annetaan siimaa.

Vierailija
205/210 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai onko mahdollista, että otsikko houkuttaa hänet tänne ja hän tunnistaa itsensä?

Joo olen vähän 2 vaiheilla näytänkö. Täällä on paljon asiaa ja varmasti tajuaisi täältä miltä tää nyt näyttää sivusta.  Toisaalta tää on myös aika ilkeä keskustelu. 

Käytte terapiassa? Tai olette ainakin käyneet. Ettekö ole oppineet puhumaan siellä, kun ongelmat täytyy tuoda esiin näyttämällä vauvapalstan ketju?

Jos olet terapiassa tyytynyt vaimon vastaamattomuuteen ja surulliseen ilmeeseen, miksi vaimosi pitäisi arvata, että hänen pitää kuitenkin blokata jännämies? Täytyykö vaimosi pohtia päivittäin, pitäisikö tänään estää exä?

Tai josp

Hyvä että olet sanonut.

Mitä vaimon reaktio sinulle kertoo?

Vierailija
206/210 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet terapiassa tyytynyt vaimon vastaamattomuuteen ja surulliseen ilmeeseen, miksi vaimosi pitäisi arvata, että hänen pitää kuitenkin blokata jännämies? Täytyykö vaimosi pohtia päivittäin, pi

Sitä että hän ei ole valmis luopumaan tästä ihmisestä tai jostain ajatuksesta joka liittyy tähän ihmiseen.

Vierailija
207/210 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös sen että tämä ihminen on tärkeä vaimolle. Mikä mun on äärimmäisen vaikeaa ymmärtää, historian valossa.

Vierailija
208/210 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai josp

Aika hauska idea tämän palstan käyttäminen parviälynä. Vaikea siinä on enää selitellä jos jää yksin ajatuksiensa kanssa.

Vierailija
209/210 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös sen että tämä ihminen on tärkeä vaimolle. Mikä mun on äärimmäisen vaikeaa ymmärtää, historian valossa.

Olen pahoillani puolestasi!

Voi olla, että valinnan edessä vaimosi valitsisi sinut.

Kyllä sinulla on oikeus saada vastauksia vaimoltasi. 

Vierailija
210/210 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani puolestasi!

Voi olla, että valinnan edessä vaimosi valitsisi sinut.

Kyllä sinulla on oikeus saada vastauksia vaimoltasi. 

En usko että hän pystyy niitä koskaan rehellisesti antamaan. Lähinnä odotan sitä että vaimo oppisi laittamaan asiat tärkeysjärjestykseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi