Kysymys naisille nykyinen vaimo ja roikkuva ex.
En tiedä miksi edellinen poistui. Tämä asia on vaivannut enemmän ja vähemmän koko suhteemme ajan. Teen julkaisun koska haluaisin naisten näkökulmaa asiaan. Ymmärtääkseni paremmin.
Eli pohjustus. Vaimo seurusteli ex kanssa 2015-2020. Hän yritti eroon tästä miehestä jo vuotta aiemmin. Miehelle tarjottiin jopa rahaa että lähtisi. Suhde sisälsi taloudellista, seksuaalista, henkistä ja vähän jopa fyysistä väkivaltaa..
Lopulta mies joutui vankilaan ja vaimo pääsi hänestä eroon. Tässä vaiheessa tutustuimme ja rakastuimme.
Noh tämä ex ei tästä tykännyt ja uhkaili väkivallalla minua ja vaimoani. Heidän suhteensa kylmeni ja mies alkoi taas hetkeksi normaaliksi. Yhteydenpito loppui täysin.
Minua on kuitenkin aina vaivannut se että he seuraavat toisiaan Somessa ja tästä on puhuttu pariterapiaa myöden. Terapeutti ihmetteli miksi vaimoni haluaa olla missään tekemisissä. Noh vaimo myöntyi vähän ja poisti oman seuraamisen mutta jätti kuitenkin miehen seuraamaan häntä..
Yritin nätisti mainita että tämä vaivaa minua ja voisiko sen ihmisen poistaa kokonaan. Näin surun vaimossani.
Mitä tämä on?
Kommentit (18)
Aa mainittakoon vielä että en ole mustasukkainen. Naisella on Somessa muutkin ex.ät. pidän itse tätä kyseistä ihmistä vaarallisena. Enkä pysty ymmärtämään miksi se viimeisen yhteyden katkaisu on niin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Aa mainittakoon vielä että en ole mustasukkainen. Naisella on Somessa muutkin ex.ät. pidän itse tätä kyseistä ihmistä vaarallisena. Enkä pysty ymmärtämään miksi se viimeisen yhteyden katkaisu on niin vaikeaa.
Kyllä sä olet mustasukkainen ja sinulla on siihen hyvä syy.
Roikkuu yhä exässä. Jättää sut heti kun se vapautuu vankilasta.
En naisena tota ymmärrä mut mulla on näitä kavereita jotka tykkää että mahdollisimman moni mies seuraa heitä somessa. Ällöttävää käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Muutkin exät. Kylläpä olet kultakimpaleen löytäny
Vierailija kirjoitti:
En naisena tota ymmärrä mut mulla on näitä kavereita jotka tykkää että mahdollisimman moni mies seuraa heitä somessa. Ällöttävää käytöstä.
Tätä mä pelkäsin. Mutta tää mies vapautui 4.5v sitten. Käytti vielä siinäkin vaimoa taloudellisesti hyväksi ja kusetti kaikessa 6-0
Vaimollasi on siis kasa jänniksiä exinä, joita hän seurailee somessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä mä pelkäsin. Mutta tää mies vapautui 4.5v sitten. Käytti vielä siinäkin vaimoa taloudellisesti hyväksi ja kusetti kaikessa 6-0
Niinpä vissiin. Nainen maksellut auliisti jännikselle :D
Vierailija kirjoitti:
Vaimollasi on siis kasa jänniksiä exinä, joita hän seurailee somessa.
Ei tää on ainoa jännis. Ollaan kuitenkin yli 35v aikuisia ihmisiä. Kyllä mäkin seuraan ex vaimoani Suomessa ja toisinpäin. Tämä yksi ihminen vaan aiheuttaa ajatus tasolla ongelmia. Mä ikäänkuin odotan vaan millon hän taas ponnahtaa pinnalle.
Oli ihastunut ja suhde katkesi kesken. Jäi käsittelemättömiä tunteita ja asioita? Joku muu voisi muuttaa pakoon ja salata tietonsa. Ei Tukholman syndroomaa? Silti vaimo on sinusta kiinnostunut. Muuten ei olisi vaimosi. Luuli että some on harmiton?
Tuollaisissa suhteissa tunteet on isoja ja heittelee laidasta laitaan. Tavallinen rakastava suhde voi tuntua "laimealta", kun tuollaisessa on elänyt pitkään. Sitä muistelee niitä "hyviä" aikoja ja kuvittelee se oli tosi rakkautta, kun paikkailtiin kaikkea p*skaa yhtä suurin elein kun niitä rikottiin.
Vierailija kirjoitti:
Oli ihastunut ja suhde katkesi kesken. Jäi käsittelemättömiä tunteita ja asioita? Joku muu voisi muuttaa pakoon ja salata tietonsa. Ei Tukholman syndroomaa? Silti vaimo on sinusta kiinnostunut. Muuten ei olisi vaimosi. Luuli että some on harmiton?
Suhde katkesi tosiaan kesken kun äijä joutui linnaan yllättäen. Mut vaimo halusi eroa jo ennen tätä. Kyllä uskon että vaimo rakastaa minua. Enkä usko että haluaisi takaisin mistään hinnasta
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisissa suhteissa tunteet on isoja ja heittelee laidasta laitaan. Tavallinen rakastava suhde voi tuntua "laimealta", kun tuollaisessa on elänyt pitkään. Sitä muistelee niitä "hyviä" aikoja ja kuvittelee se oli tosi rakkautta, kun paikkailtiin kaikkea p*skaa yhtä suurin elein kun niitä rikottiin.
Tätä mä itsekkin luulen. Jotenkin huvittanut aina kun tällä miehellä on valtavan kova vaikutus vaimoon. Vaimo ei kyseenalaista mitään mitä tämä mies sanoo. Alussa tää oli varsinkin tosi naurettavaa. Kun kirjaimellisesti todistin kaikki miehen jutut valheeksi.
Terapeutti epäili tuota trauma " suhdetta". Jotenkin ei pysty ymmärtämään miksi mies on ollut tuollainen ja yrittää käyttäytyä itse ihmisenä hyvin. Saadakseen kiitoksen/ anteeksipyynnön, selityksen. Ei usko että kyseessä olisi mitään vanha suola janottaa juttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä vissiin. Nainen maksellut auliisti jännikselle :D
Joo hommasi asunnon koska jänniksellä ei ole luottotietoja. Jännis luonnollisesti ei edes kiittänyt.
Eukko pihalle. Kyllä 5v suhteen jälkeen pitäisi tietää mitä haluaa. Ex vai sut. Nythän ei tiedä
Pelko, trauma bondaus?